مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مالزي كشوري است در جنوب شرقي آسيا . نام مالزي در سال هاي اخير زياد به گوش همگان خورده زيرا از جهت تكنولوژي بسيار پيشرفت داشته است و ديگر دليل آن ، وجود طبيعت فوق العاده زيبا و بكر است . مجاورت مالزي با درياي چين و وجود مناظر طبيعي زيبا ، مالزي را براي علاقمندان به طبيعت و نيز كساني كه به دنبال مكاني دنج و زيبا براي استراحت مي گردند ، بسيار جذاب كرده است . ميليون ها توريست و گردشگر از مناطق مختلف جهان ، سالانه براي بازديد از مالزي به اين كشور سفر كنند . جاذبه هاي گردشگري مالزي بسيار زياد هستند و مي توانيد با بازديد از آنها سفري خاطره انگيز و مهيج را براي خود رقم بزنيد.. در مالزي مذهب هاي مختلفي وجود دارد همانند اسلام، مسيحيت، هندوئيسم و بوديسم. بودن اين همه مذهب و دين در يك منطقه نشانه اين است كه فستيوال ها و جشنواره هاي بسياري در اين كشور برگزار مي شود كه اكثراً ريشه سنتي و مذهبي دارند. امروز براي شما چند نمونه از جشنواره هاي جالب تابستاني مالزي را نام مي بريم:

جشنواره خريد مالزي Malaysia Mega Sale
جشنواره خريد مالزي 2 بار در سال برگزار مي شود كه اولين جشنواره در نيمه اول سال يعني ماه هاي جولاي و آگوست برگزار مي شود كه شامل حراج هاي 70% است كه گردشگران زيادي براي خريد مناسب و خوب درتابستان به اين كشور فوق العاده سفر مي كنند. علاوه بر گردشگران، اين جشنواره براي مردم مالزي نيز يك فرصت بسيار مناسب و عالي است تا علاوه بر بازديد از جاذبه هاي گردشگري ، از مارك ها و برندهاي معتبر با قيمت هاي مناسب اجناس مورد نياز خود را خريداري نمايند.
مغازه ها و فروشگاه هاي محلي نيز براي خريد كردن هيجان انگيز و وسوسه انگيز هستند و شامل جوايز و مسابقات نيز هستند. اين حراجي هاي فوق العاده در همه جاي مالزي برگزار مي شود و موقعيت بسيار مناسبي براي خريد است.
علاوه بر اينها، به خريداران از طرف شركت هاي مختلف توليد كننده كارت هاي اعتباري و بانكي، پيشنهاد ويژه مي شود. براي مثال به دارندگان كارت هاي MasterCard كه بيشتر از 300 رينگت مالزي را در طول جشنواره خريد كنند، جابزه هاي بسيار مهيج مثل گذراندن تعطبلات عالي و خاص در مالزي به صورت رايگان ارائه مي شود.

جشنواره خريد مالزي Malaysia Mega Sale

جشنواره موسيقي Good Vibes
اين جشنواره موسيقي، همراه با سبك هاي مختلف موسيقي در تعطيلات آخر هفته آگوست برگزار مي شود. جشنواره شاد و جذاب و پرهيجاني كه توسط هنرمندان مالزيايي برگزار مي شود كه شامل انواع مختلف موسيقي مانند هيپ هاپ و متال و ... اجرا مي شود.
جشنواره موسيقي گود وايبز Good Vibes در ارتفاعات گيتينگ برگزار مي شود كه علاقمندان مي توانند بليط هاي آن را از زمان ارائه شدن يعني 2 روز قبل از اجرا، تهيه نمايند. با 1 ساعت رانندگي از مركز شهر كوالالامپور به محل برگزاري اين جشنواره خواهيد رسيد، همچنين براي رفاه حال مهمانان و مسافران، هتل هايي براي اقامت در اين ارتفاعات وجود دارند.

جشنواره موسيقي Good Vibes



روز ملي هاري مردكا Hari Merdeka
Merdeka به معني مستقل است و با اينكه مالزي بيشتر از 50 سال پيش از بند استعمار آزاد شده، اين گردهمايي و پايكوبي و جشن همچنان يك جشنواره بسيار با شكوه سالانه است كه با برنامه ها و موضوعات متنوع كه هرسال در 31 آگوست برگزار مي شود. در اين رويداد تاريخي و با عظمت در مالزي، بخش هاي مختلف دولتي و خصوصي، در مقابل رهبران كشور، نخست وزير و شهروندان، راهپيمايي مي كنند. اين يكي از بهترين موقعيت هاست كه بتوانيد وحدت و يكپارچگي مردم مالزي را مشاهده نماييد. تمام مردم مالزي از هر نژاد و مذهبي در كنار هم و باهم به تماشاي اين رژه مي نشينند.
مراسم اوليه جشن مردكا در درياچه پوتراجايا برگزار مي شود و در اين جشنواره آتش بازي، اجراهاي موسيقي و كنسرت ها و نيز مسابقات و بازي ها و نيز بازار مواد غذايي خواهد بود. براي ديدن اين جشنواره مي توانيد با رزرو تور مالزي تابستان 97، خود را در تاريخ مشخص به اين جشنواره برسانيد.

روز ملي هاري مردكا Hari Merdeka

فستيوال ميان پاييز Mid-Autumn Festival
فستيوال ميان پاييز يا فستيوال كيك ماه، يا فستيوال فانوس در تاريخ 4 سپتامبر برگزار مي شود. تاريخ اين جشنواره به جنگي بازمي گردد كه در قرن چهاردهم در چين اتفاق افتاد. چيني ها در كشورهاي مختلف اين رويداد را با آداب و رسوم مختلفي اجرا مي كنند، وليكن همگي موافق هستند كه اين فستيوال براي بزرگداشت فصل و زمان برداشت محصولات تابستاني به دست نياكان آنها و همينطور مراسم يادبود سقوط سلاطين مغول در چين، بعد از شورش موفقيت آميز مردم، برگزار مي شود. رهبران شورش در آن روز، صدها كيك را به خانه هاي مردم در تمامي نقاط شهر فرستادند كه داخل هر كدام از كيك ها، نامه اي قرار داشت كه زمان و مكان شورش را مشخص كرده بودند.
چيني ها در مالزي با خريد و مصرف كيك با طهم هاي متفاوت و حتي طعم هاي عجيب و غير عادي، اين فستيوال را برگزار مي كنند. حتي هتل ها و اقامتگاه ها در سرتاسر مالزي براي نشان دادن كيك با هم رقابت مي كنند. در شب جشنواره، كودكان فانوس هاي كاغذي به شكل هاي مختلف مثل حيوانات و ماشين هاي متفاوت، و يا فانوس هاي سنتي چيني را در دست مي گيرند و به خيابان ها مي آيند.

فستيوال ميان پاييز Mid-Autumn Festival

امتياز:
بازديد:
[ ۱۹ تير ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۳:۴۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی