مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ترفندهاي خريد در استانبول را بدانيد!
با وجود بازارها، خيابان هاي پر از فروشگاه ها و بوتيك هاي متعدد كه در شهر استانبول پراكنده شده اند، استانبول را به يك بهشت خريد تبديل كرده است. شهر با لباس هاي جديد  و قيمت هاي متنوع پر شده است. زمان خريد است و در اين مقاله همه چيزي كه بايد در مورد خريد در تركيه بدانيد نوشته شده است.اگر قصد سفر به شهر زيباي استانبول را با تور استانبول داريد حتما اين مقاله را مطالعه بفرماييد:

همه آن چيزي كه بايد راجع به خريد در استانبول بدانيد

زمان خريد
مثل بيشتر شهرهاي بزرگ، استانبول هم در آخر هفته ها بيشترين زمان شلوغي خودش را سپري مي كند. پس تا حد امكان از خريد در آخر هفته ها در استانبول خود داري كنيد. پيشنهاد ما به شما اين است كه اول صبح در روزهاي وسط هفته  از محل اقامتتان به بيرون برويد، خريدهايتان را انجام دهيد و سعي كنيد قبل از زمان ناهار از مراكز خريد خارج شويد.
خريد با بهترين قيمت همه ما يك معامله خوب و شيرين را دوست داريم و در استانبول مي توانيد آن را انجام دهيد. خريد خوب به همين آساني است كه بدانيد كجا برويد، چه كاركنيد و چه چيزهايي بخريد. در اين جا برايتان توضيح مي دهيم كه چگونه مي توانيد با بهترين قيمت خريد كنيد. 

همه آن چيزي كه بايد راجع به خريد در استانبول بدانيد

فروشگاه هاي اطراف
وقتي شما در شهر قدم مي زنيد، خيلي زود به اين نتيجه مي رسيد كه خيلي از مغازه ها و بازار ها اجناسي مشابه مي فروشند. اگر چيزي ديديد و پسنديديد، آن را همان لحظه نخريد. بهتر است به فروشگاه هاي اطراف برويد و ببينيد قيمت آن در ديگر فروشگاه ها چند است.
هيچ وقت خودتان را خيلي مشتاق نشان ندهيد
وقتي مي خواهيد در استانبول خريد كنيد، خودتان را خيلي مشتاق براي خريد يك كالا نشان ندهيد!. هرچه قدر خودتان را مشتاق تر نشان دهيد، بايد مبلغ بيشتري براي خريد آن بپردازيد.
هر وقت كه مي خواهيد از مغازه خارج شويد، قيمت را كاهش مي دهند تا شما را متقاعد كنند كه برگرديد و آن را بخريد.
قيمتي كه مي خواهيد را سريع اعلام نكنيد
وقتي  در استانبول مي خواهيد خريد كنيد، هرگز چانه زدن خودتان را با گفتن بهترين قيمتتان آغاز نكنيد. مغازه داران استانبول تا قيمتي كه شما حاضر به پرداخت آن هستيد را بفهمند، كالا را به همان قيمت به شما مي فروشند حتي اگر قصدشان اين بوده باشد كه 10% بيشتر به شما تخفيف بدهند.
اگر روي كالا تيكت قيمت زده شده بود، چانه نزنيد
هميشه اين را به خاطر داشته باشيد كه اگر يك كالا تيكت قيمت داشت، سعي نكنيد كه چانه بزنيد تا تخفيف بگيريد. تيكت قيمت روي كالا به يك دليل زده شده است.

همه آن چيزي كه بايد راجع به خريد در استانبول بدانيد

در مسيرهايتان براي رفتن به مراكز خريد از Alldaywifi استفاده كنيد
وقتي مي خواهيد به مقصد مورد نظرتان براي خريد برويد،راحت ترين راه استفاده از كارت استانبول (Istanbul Card) است كه با آن مي توانيد از هر وسيله حمل و نقل عمومي استفاده كنيد. نيازي نيست كه يكي از آن ها را از ايستگاه هاي محلي بخريد چراكه براي توريست ها گيج كننده به نظر مي رسد. كافي است يكي از آن ها را از  Alldaywifi بخريد. علاوه بر آن شما 46% تخفيف در هر مسيرتان دريافت خواهيد كرد. اگر ترجيحتان اين است كه از گوگل مپ براي مسيريابيتان استفاده كنيد، مطمئن شويد كه وايفاي جيبي Alldaywifi را در كوله پشتي يا كيف دستيتان به همراه داشته باشيد و از ديتاي نامحدود آن استفاده كنيد. به دليل نداشتن هزينه رومينگ، نداشتن نياز به خارج كردن سيم كارت از تلفن همراهتان و سرعت بالاي آن باعث شده كه واي فاي جيبي Alldaywifi به عنوان يك وسيله عالي و كم حجم بهترين گزينه باشد كه مي توانيد آن را همراه خود داشته باشيد و معمولا يك شارژر قابل حمل نيز دارد.
با استفاده از واي فاي جيبي Alldaywifi  از آپلود كردن سلفي هايتان در شبكه هاي اجتماعي گرفته تا چك كردن ايميل هايتان يا چت كردن با خانواده تان ، همه و همه آسان مي شود. اين وسيله يك اكسسوري مسافرتي عالي در تركيه به شمار مي آيد و به شما كمك مي كند كه مراكز خريد عالي را در استانبول پيدا كنيد. Alldaywifi، كارت استانبول، بليط هاي سريع موزه، ترانسفر فرودگاه و آداپتور هاي سفر همه به هتلتان دليور مي شود و در همان هتل جمع آوري مي شوند.

همه آن چيزي كه بايد راجع به خريد در استانبول بدانيد

 همه آن چيزي كه بايد راجع به خريد در استانبول بدانيد را برايتان توضيح داديم و اميدواريم برايتان مفيد باشد و در سفر خود به استانبول بتوانيد به نحو احسنت از اين ترفندها استفاده نماييد.

 
امتياز:
بازديد:
[ ۱۹ تير ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۲:۰۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی