مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 1
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مسافران و گردشگران بسياري در طول سال به علت هاي مختلف به نقاط مختلفي در دنيا سفر مي كنند، برخي از مقصدهاي گردشگري در دنيا بيشترين توريست و گردشگر را در طول سال دارند، در اين بخش به پرگردشگرترين شهرهاي جهان در سال 2017 مي پردازيم . اين آمار براي مسافراني است كه حداقل يك شب را در اين شهر ها گذرانده اند . با آژانس هواپيمايي مهرپرواز همراه باشيد تا بتوانيد از بهترين تورهاي لحظه آخري بهره مند شويد.

1- هنگ كنگ (چين) :
شهر هنگ كنگ با 26.6 ميليون نفر در صدر جدول پر بازديد ترين شهرهاي جهان قرار دارد . شهري است در جنوب چين كه حكومت خودمختار دارد و جمعيت آن 7 ميليون و 230 هزار نفر مي باشد . يكي از مهمترين بازار هاي مالي و تجاري آسيا و جهان به شمار مي رود . زبان هاي رسمي اين شهر چيني و انگليسي است اما زبان رايج اين شهر كانتوني مي باشد . واحد پول در هنگ كنگ دلار هنگ كنگ است .

هنگ كنگ (چين)

2- بانكوك (تايلند) :
شهر بانكوك با 21.2 ميليون نفر در رده دوم اين جدول است . پايتخت كشور تايلند است كه كناره خاوري رود چائو فرايا و در نزديكي خليج تايلند واقع شده . جمعيت اين شهر در سال 2007 حدود 8 ميليون و 160 هزار نفر تخمين زده شد كه البته با احتساب حومه به 10 ميليون و 61 هزار نفر رسيد . زبان رسمي در اين شهر تاي و انگليسي است و واحد پول در اين شهر بات يا بت مي باشد .


بانكوك (تايلند)


3- لندن (انگليس) :
شهر لندن با داشتن 19.2 ميليون نفر 3امين شهر مي باشد . اين شهر پايتخت كشور انگستان شناخته شده است . در كنار رود تايمز تاريخچه اي 2000 ساله دارد و نيز تاريخ ساخت آن به زمان رم باستان برمي گردد . اين شهر يكي از مراكز تجاري و مالي و فرهنگي عمده در جهان است و تاثير زيادي در سياست و آموزش پرورش و سرگرمي و رسانه ها و معماري و هنر دارد . جمعيت اين شهر بالغ بر 7 ميليون و 512 هزار نفر است . مردم اين شهر به دليل مهاجرت از نقاط مختلف , داراي تمدن و فرهنگ و آداب و رسوم و دين خاص خود هستند به صورتي كه اكنون در لندن 300 زبان مختلف استفاده مي شود .


لندن (انگليس)



4- سنگاپور (سنگاپور) :
شهر سنگاپور با 16.6 ميليون نفر در رده 4ام جدول است . سنگاپور پايتخت جمهوري سنگاپور در جنوب شبه جزيره مالايا و نيز كوچكترين كشور جنوب شرقي آسيا است كه كشوري مدرن و ثروتمند مي باشد . در سنگاپور از چهار زبان انگليسي , مالايي , چيني و تاميل به عنوان زبان هاي رسمي استفاده مي شود .


سنگاپور (سنگاپور)



5- ماكائو (چين) :
شهر ماكائو با 15.4 ميليون نفر , رتبه 5 ام قرار دارد . اين شهر كه در واقع شبه جزيره اي در درياي جنوبي چين مي باشد , ابتدا مستعمره پرتغال بوده اما الان بخشي از جمهوري خلق چين شده است . اين منطقه با جمعيت 650 هزار نفر به صورت خود مختار اداره مي شود .


ماكائو (چين)



6- دبي (امارات) :
شهر دبي با داشتن 14.9 ميليون نفر بازديد كننده , 6ام در جدول قرار دارد . دبي يكي از شهر هاي كشور امارات متحده عربي است كه در جنوب ايران و در پيرامون خليج فارس و در شببه جزيره عربستان قرار دارد . امروزه دبي به عنوان يك شهر جهاني و بازرگاني مهم و موفق در منطقه به حساب مي آيد . در سال 2012 دبي , بيست و دومين شهر گران قيمت جهان و نيز گران قيمت ترين شهر خاورميانه نام گرفت .


دبي (امارات)



7- پاريس (فرانسه) :
شهر پاريس با 14.4 ميليون نفر در رده 7ام مي باشد . اين شهر پايتخت كشور فرانسه است . رود سن از وسط شهر پاريس مي گذرد . اين شهر يكي از شهر هاي پيشروي جهان در زمينه هاي اقتصاد , فرهنگ , هنر , سياست , تحصيل , تفريحات , مد و علم است . پاريس بزرگترين شهر اقتصادي اروپا و 5امين شهر اقتصادي جهان در زمينه سطح توليد ناخالص داخلي است . جمعيت اين شهر بيش از 2 ميليون و 164 هزار نفر است .


پاريس (فرانسه)



8- نيويورك (آمريكا) :
شهر نيويورك با 12.7 ميليون داراي رتبه 8ام در جدول است . نيويورك پرجمعيت ترين شهر ايالت نيويورك و ايالت متحده آمريكاست كه از 5 ناحيه تشكيل شده . اين شهر يكي از قطب هاي فرهنگي , سياسي و اقتصادي جهان است . شهر نيويورك با داشتن بيش از 53 آسمان خراش بالاي 200 متر بيشترين تعداد آسمان خراش را در ميان شهرهاي جهان داراست . جمعيت اين شهر نزديك به 20 ميليون نفر مي باشد . مركز اصلي سازمان ملل متحد در كلان شهر نيويورك و همچنين مجسمه آزادي كه مهمترين نماد ايالات متحده آمريكا در نيويورك واقع شده است .

نيويورك (آمريكا)

9- شنژن (چين) :
شهر شنژن با 12.6 ميليون نفر در رديف 9ام قرار دارد . يكي از شهرهاي كشور جمهوري خلق چين در استان گوانگ‌ دونگ در جنوب شرقي چين و در نزديكي هنگ كنگ قرار گرفته است . شنژن يكي از مناطق آزاد تجاري موفق در چين و از اهميت بازرگاني زيادي برخوردار است . جمعيت آن در سال 2010 ميلادي برابر 10 ميليون و 467 هزار نفر بوده است . در 20 دسامبر 2015 در شنژن ، رانشِ زمين روي داد كه منجر به ناپديديِ 25 زن و 51 مرد شد .

شنژن (چين)

10- كوالالامپور (مالزي) :
و در آخر شهر كوالالامپور با داشتن 12.3 ميليون نفر در رده 10ام و يا آخر اين ليست جاي دارد . كوالالامپور پايتخت رسمي كشور مالزي و بزرگ‌ترين شهر اين كشور است . اين شهر يكي از سه قلمرو فدرال مالزي به حساب مي‌آيد كه مستقيماً زير نظر دولت اداره مي‌شود . كوالالامپور و مناطق اطراف آن به عنوان منطقه‌اي مستقل در دل ايالت سلانگور قرار دارند . قدمت مالزي به اواسط قرن نوزدهم ميلادي مي‌رسد كه در آن هنگام ، حاكم مالاي عده‌اي را براي كار در معادن قلع به اين منطقه فرستاد . پايتخت اداري و حكومتي مالزي ، شهر پوتراجايا است . متروي كوالالامپور در سال 1996 تأسيس شده و هم‌اكنون داراي 4 خط و 80 ايستگاه مي‌باشد .

كوالالامپور (مالزي)

امتياز:
بازديد:
[ ۲۱ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۵۳:۵۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی