مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در سال 2012، يكي از مشهورترين وبلاگ هاي گردشگري كه بسيار هم اعتبار دارد، ازمير را به عنوان "ديده شده ترين شهر تركيه" معرفي كرد. گرچه كه سومين شهر بزرگ كشور تركيه است و به دليل وجود شهرهايي همانند استانبول و آنكارا، چندان به چشم نمي آيد، اما كمتر از آنها ديدني نيست و بسيار زيباست. ممكن است كه ازمير به اندازه استانبول نتواند محبوب باشد و روي زبان ها بيوفتد و همچنين به اندازه آن مورد علاقه گردشگران نباشد، اما با اين وجود مكان هايي دارد كه حتما بازديد از آنها برايتان بسيار لذت بخش خواهد بود. آژانس هواپيمايي مهرپرواز برايتان اين مطلب را فراهم آورده است تا بتوانيد قبل از سفر به تور ازمير، نكات ضروري را بدانيد و سفري بهتر را براي خود و همراهانتان رقم بزنيد.

چطور به ازمير برويم؟
قطعاً رفت و آمد به شهر بزرگي همانند ازمير كار راحت و آسوده اي است. روزانه پروازهاي بين المللي و داخلي بسياري به فرودگاه مندرس عدنان ازمير انجام مي شود.

مناطق خريد ازمير كدام ها هستند؟
شهر ازمير داراي 15 مركز خريد مي باشد كه از ميان آنها كيپا پارك، اپتيموم، آگورا و فروم بورنوا از همه مشهورتر هستند. افراد محلي و اكثر گردشگران و توريست ها معمولاً از منطقه تاريخي كمرالتي كه محل فروش سوغاتي هاي شهر ازمير نيز به شمار مي رود، خريد مي كنند.

صرف غذا بيرون از اقامتگاه در زندگي شبانه ازمير
چنانچه جزو آن دسته از انسان هايي هستيد كه جشن و شادي و پايكوبي و حضور در جمع هاي شاد را دوست داريد، مناطق كارسياكا، آلسانكاك و نيز كوناك به عنوان مناطق ساحلي و كنار دريايي كه در آنها افراد بي شماري به تفريح و شادي و گفت و گو مي پردازند، بسيار معروف هستند.

نكات ضروري كه قبل از سفر به ازمير بهتر است بدانيد!


بهترين منطقه ازمير براي اقامت
مركز شهر ازمير: ميدان كوناك، يكي از مناطق اصلي مركز شهر است. برج ساعت بسيار زيباي ازمير در اين ميدان قرار دارد و در نزديكي مركز خريد كمرالتي واقه شده است.
آلكاتي: تا دهه 1920، يوناني ها در اين محدوده اقامت مي كردند و دليل موقعيت بسيار خوبي كه براي موج سواري دارد بسيار شهرت پيدا كرده است. در تابستان ها، مدرسه هاي موج سواري اين منطقه بسيار رونق مي گيرند و در ماه آگوست، از جمعيت آنها كم مي شود، چرا كه يك محل فوق العاده مناسب براي دوسداران ورزش هاي آبي و موج سواري است.
سسمه: از آلكاتي با يك رانندگي كوتاه، مي توانيد به راحتي به سسمه برسيد. اين منطقه يك مكان به نام و معروف براي ترك هاي ثروتمند و با نفوذ است، اين موضوع را مي توان حتي از قيمت هتل هاي اين محدوده متوجه شد. كلمه سسه به معني فواره است كه به تعدادي فواره عثماني كه در اين منطقه وجود دارد، اشاره مي كند.
فوكا: از ديگر منطقه هاي اقامتي كه بيشتر افراد با نفوذ ترك در آن اقامت مي كنند، منطقه فوكا است كه دو محله جديد و قديمي را از هم جدا مي كند. محل ها و اقامتگاه هاي اين منطقه نيز اصلاً ارزان نيستند.

امتياز:
بازديد:
[ ۱ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۲۳:۲۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی