مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

شهر گيرنه، جزو برجسته ترين و مهمترين مناطق توريستي در سواحل شمالي قبرس مي باشد كه 1600 سال پيش از ميلاد مسيح بنا شده است. گيرنه يكي از بهترين و فوق العاده ترين شهرهاي قبرس شمالي مي باشد كه همچنان همانند دوران عثماني، بندرگاه باقي مانده است. قلعه گيرنه كه مشرف به بندرگاه بزرگ مي باشد، توانسته منظره اي بي نظير را به گردشگران تور قبرس ارائه دهد. در اطراف اسكله، كوچه هاي پر پيچ و خم بسياري وجود دارند كه سرتاسر پوشيده شده اند از خانه هاي ويران چوبي. مي توانيد هنگام غروب آفتاب به كافه هاي روبه روي بندر برويد و در منظره اي تماشايي و خيره كننده غرق شويد و عصرانه اي لذيذ نوش جان كنيد. 
گيرنه مركز فرهنگي و اقتصادي و همچنين پايتخت قبرس شمالي مي باشد. در گيرنه هر ساله فستيوال فرهنگ و هنر برگزار مي شود، از اين رو هر سال صدها شركت كننده هنرمند از داخل و خارج قبرس، در آن شركت مي كنند. بندر زيبا و چشمگير با ساحلي بي نظير و ديدني و همچنين با 22000 نفر جمعيت، يكي از جاذبه هاي ديدني قبرس شمالي مي باشد. از تفريحات شگفت و انگيز اين منطقه كه شايد به ندرت جاي ديگري آنها را بتوانيد تجربه كنيد، مي توان به قايق سواري، قدم زدن در كنار ساحل، بالا رفتن از قله عسلي رنگ بيزانس و تماشاي قايق هاي ماهيگيري درون آب و نيز گشت و گذار در خليج اشاره كرد. براي قدم زدن در كوچه پس كوچه هاي شهر و تماشاي دقيق تر و بهتر سازه هاي قديمي، بهترين زمان، صبح بسيار زود است، قبل از اينكه دستفروش ها و دوره گردها بيايند. در بندرگاه هلالي شكل گيرنه، رستوران ها و كافي شاپ هاي بسياري وجود دارند كه در تابستان ها پذيراي مهمانان و گردشگران بسياري مي باشد. برعكس بخش غربي سواحل طلايي آن كه بسيار پيشرفت داشته و مدرن شده است، قسمت شرقي سعي كرده تا طبيعت خود را حفظ نمايد و آن را به صورت بكر نگهداري كند. افراد علاقمند به ورزش هاي آبي به خصوص غواصي، در اين منطقه مي توانند بسيار خوش گذاراني كنند و از اوقات خود هنگام ورزش نهايت لذت را ببرند. اينكه در چه سطح مهارتي هستيد اصلاً مهم نيست، چرا كه در اين مكان شما را آموزش مي دهند و يا به صورت تفريحي به غواصي مي برند و شما مي توانيد مارماهي ها، لاك پشت ها، انواع ماهي تن و اختاپوس ها را از نزديك مشاهده نماييد. در اين منطقه مي توانيد سوار بر قايق ها با موزيك گشتي بزنيد و شنا كنيد و ناهار لذيذ نوش جان كنيد و موج سواري با پاراشوت را تجربه كنيد. در ماه هاي جولاي و آگوست، نيز مي توانيد لاك پشت هاي بسيار بزرگ و سبز رنگي را كه به ساحل مي آيد را از نزديك مشاهده نماييد، البته ديدن اين لاك پشت ها در يك تور و زير نظر جامعه محافظت از لاك پشت ها انجام مي پذيرد. 
بندر بي نظير و فريبنده گيرنه، با دارا بودن كوه هاي سرسبز و نيز جنگل هاي انبوه و به تبع آب و هواي مطلوب، نسبت به ديگر مناطق قبرس، گردشگران و توريست هاي بسياري را به خود جذب مي كند. چنانچه مسافر قبرس هستيد، حداقل يك روز را براي گشت و گذار و ديدن اين شهر كم نظير در دنيا، وقت بگذاريد.
گيرنه، يكي از بهترين و محبوب ترين مناطق در قبرس شمالي محسوب مي شود كه به جز قلعه گيرنه و بندرگاه ديدني خود، جاذبه هاي توريستي بسياري در كوچه هاي پيچ در پيچ و باريك خود جاي داده است. گورستان عثماني، كليساي كريسوپوليتيسا، كليساي آنگليكان، موزه هنري كوچك، كافر پاشا كامي، بازارهاي بي نظير و موزه فرهنگي از ديگر ديدني هاي تاريخي و فرهنگي گيرنه محسوب مي شوند. 

امتياز:
بازديد:
[ ۳ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۲۷:۰۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی