مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آرزو كنيد و بالن خودتون رو در فستيوال جادويي تاي لايت به هوا بفرستيد و يا شمع خود را روي آب شناور كنيد
تايلند كشوري است كه هر روز براي خودش يك جشن و فستيوالي دارد و مردم در هيجان و ذوق فستيوال هاي مختلف غرق هستند. مردم تايلند مشتاقند كه هر فستيوالي را با شادي مضاعف جشن بگيرند. اگر شما مي خواهيد در ماه نوامبر (آبان-آذر) به تايلند سفر كنيد، به شما تبريك مي گوييم! چراكه بزرگترين فستيوال سال در انتظار شماست.اگر شما هم مي خواهيد امسال در اين فستيوال هيجان انگيز تايلند شركت كنيد، با مهرپروازتماس بگيريد تا بهترين پكيج تور تايلند پاييز 97 را به شما پيشنهاد كنيم.
فستيوال لوي كراتونگ يا تاي لايت (فستيوال نور تايلند) بعد از فستيوال سال نو بزرگترين فستيوال سال تايلند است. تصورش هم لذت بخش است! در يك شب تاريك، آسمان با  بالن هاي نوراني پر مي شود و آسمان پر از ستاره مي شود و علاوه بر اين ، فانوس ها را در رودخانه شناور مي كنند.هر گوشه از تايلند سرشار از شادي و جشن مي شود. اين مقاله را تا پايان بخوانيد تا همه چيز را درباره فستيوال نور در تايلند بدانيد.

درباره فستيوال نور تايلند و مفهوم آن بيشتر بدانيد

پيشينه لوي كراتونگ(فستيوال نور تايلند)
فستيوال لوي كراتونگ در واقع يك جشنواره سنتي و باستاني است كه در آن مردم تايلند براي سه تا از خدايانشان آرزوهاي خوب مي كردند. 150 سال پيش هم به خواست شاه راماي چهارم اين فستيوال  به عنوان يك سنت بودايي پذيرفته شد.بعد از اين تغيير، اين فستيوال به عنوان فستيوال نور تايلند در همه جاي تايلند جشن گرفته مي شد و مردم فانوس هاي مختلفي را به معابد اهدا مي كردند و بعد از آن فانوس ها را روي رودخانه شناور مي كردند تا بدشانسي و بديمني از آن ها دور شود.

درباره فستيوال نور تايلند و مفهوم آن بيشتر بدانيد

نكات مهم درباره فستيوال لوي كراتونگ (فستيوال نور)
-هزاران سبد به همراه شمع در شب هنگام در رودخانه شناور مي شوند.
-در چيانگ ماي آسمان شب پر از بالن هاي روشن مي شود.
-اين فستيوال يك جشن بودايي است كه جهت پاكسازي روحي از انرژي هاي منفي برگزار مي شود.
-رقص هاي سنتي تايلندي در غروب برگزار مي شوند.

درباره فستيوال نور تايلند و مفهوم آن بيشتر بدانيد

معني لوي كراتونگ چيست؟
معني لغوي كلمه "لوي" در زبان تايلندي "شناور كردن" است. از طرفي كلمه "كراتونگ" به معناي "ظرف كوچك" است كه از درخت موز ساخته شده است و درون آن يك شمع دارد. فانوس شناور شده سمبل انساني است كه مي خواهد از خشم و نفرت فاصله بگيرد. لوي گراتونگ يك فستيوال سالانه است كه در ماه نوامبر در تايلند برگزار مي شود تا انتهاي فصل باراني را جشن بگيرند. در شب فستيوال كل رودخانه ها با فانوس هاي شناور شده روشن مي شوند.
چه زماني لوي كراتونگ را جشن مي گيرند؟
در تايلند در دوازدهمين ماه تقويم سنتي تايلند، شبي كه ماه كامل مي شود، اين جشن زيبا را برگزار مي كنند. بر اساس تقويم ميلادي، اين روز معمولا با ماه نوامبر همزمان مي شود. با اين حال تاريخ دقيق فستيوال يك ماه قبل از برگزاري آن اعلام مي شود. تاريخ برگزاري فستيوال لوي كراتونگ احتمالا در سال 2018، بيست و سوم ماه نوامبر مي باشد، اما هنوز تاريخ دقيق آن تاييد نشده است.

درباره فستيوال نور تايلند و مفهوم آن بيشتر بدانيد

كجا و چگونه مي توانيم در فستيوال لوي كراتونگ تايلند شركت كنيم؟
فستيوال لوي كراتونگ در هر جايي از كشور تايلند كه آبي وجود داشته باشد برگزار مي شود، اما مكان هاي خاصي وجود دارد كه جشن مفصل تر و بزرگ تر برگزار مي شود. از بين همه شهرهاي تايلند، سوخوتاي، بانكوك و چيانگ ماي بهترين شهرهايي هستند كه مي توانيد در فستيوال تاي لايت (فستيوال نور تايلند) شركت كنيد.
سوخوتاي زادگاه فستيوال لوي كراتونگ است، پس طبيعي است كه مردم اين شهر اين فستيوال را با اشتياق بيشتري جشن مي گيرند و در آن مراسم هاي مختلفي مثل تعارف غذا به راهبان انجام مي شود و پس از آن اجراهايي مثل رقص، موزيك و هنرهاي رزمي نيز برگزار مي شود. فستيوال لوي كراتونگ به مدت 5 روز جشن گرفته مي شود و كل جشن در پارك تاريخي سوخوتاي (شهر قديمي) برگزار مي شود.
توجه: اگر مي خواهيد كه در جشن لوي كراتونگ در سوخوتاي شركت كنيد، به شما پيشنهاد مي كنيم هتلتان را چند ماه قبل تر رزرو كنيد، چراكه اين فستيوال پر طرفدار است و از طرفي تعداد هتل ها كم هستند.
فانوستان را در بانكوك شناور كنيد!
بانكوك مكان ديگري براي برگزاري فستيوال لوي كراتونگ است. پارك هاي كل شهر با حوضچه ها و آبراه ها تزئين مي شود تا مردم بتوانند فانوس هاي روشن خود را به آب بسپارند.

درباره فستيوال نور تايلند و مفهوم آن بيشتر بدانيد

فستيوال لوي كراتونگ و يي پنگ را در چيانگ ماي جشن بگيريد.
چيانگ ماي مكان ديگري است كه شما مي توانيد فستيوال لوي كراتونگ و فستيوال يي پنگ (فستيوال نور چيانگ ماي) را همزمان جشن بگيريد. فستيوال نور چيانگ ماي فستيوال نور ديگري است كه در شمال تايلند جشن گرفته مي شود. در اين ناحيه آسمان ها پر از بالن و رودخانه ها پر از فانوس مي شوند.
نكات مهم جهت شركت در فستيوال يي پنگ در چيانگ ماي
به دليل هجوم مردم از سراسر دنيا براي شركت در اين فستيوال سالانه به شما پيشنهاد مي كنيم كه قبل از بالا رفتن قيمت ها، هتل خود را زودتر رزرو كنيد.
براي اينكه در فستيوال جاي خوبي داشته باشيد، ساعت 4 بعد از ظهر به محل برگزاري فستيوال برويد. اگرچه فستيوال در شب شروع مي شود، اما از غروب جاها پر مي شوند.
اگر مي خواستيد زود به محل فستيوال برويد، با خودتان كمي غذا و نوشيدني ببريد، چرا كه كمي معطل مي شويد.
اگر قصد داريد از مراسم نوراني معبد وان فان تائو ديدن كنيد، نيازي نيست كه فانوس به همراه داشته باشيد، زيرا در محل معبد آوردن فانوس مجاز نيست.
كساني كه مايلند در طول فستيوال يي پنگ از معابد ديدن كنند، بهتر است لباس پوشيده به تن داشته باشند.
نكاتي كه باعث مي شود با رعايت آن ها در فستيوال نور تايلند بيشتر به شما خوش بگذرد!
بهترين زمان براي رسيدن بين ساعت 3 تا 4 بعد از ظهر است. زودتر به محل برگزاري برويد تا يك جاي خوب براي نشستن پيدا كنيد.
زودتر به محل برگزاري برويد تا شمع خود را تهيه كنيد.
با خودتان فندك و يك ماژيك داشته باشيد تا بتوانيد شمعتان را روشن كنيد و آرزوهايتان را روي يك برگه بنويسيد و همراه با سبدتان به آب بسپاريد.
از بيرون فانوس نخريد، چراكه به شما اجازه داده نمي شود آن را با خودتان به داخل مراسم بياوريد.

درباره فستيوال نور تايلند و مفهوم آن بيشتر بدانيد

امتياز:
بازديد:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۱:۴۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی