مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

راهنماي سفر 2 روزه در ايروان
پايتخت ارمنستان يعني ايروان گزينه هاي زيادي براي تفريح دارد و از آن جايي كه شايد بعضي از شما دوستان زمان كافي براي همه تفريحات ارمنستان نداشته باشيد، ما برايتان يك راهنماي 48 ساعته در ايروان آماده كرده ايم تا بتوانيد در اين دو روز بهترين نقاط شهر را ببينيد و خوش بگذرانيد.براي گشت گذار در اين شهر جذاب ميتوانيد با آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد و تور ارمنستان پاييز 97  را رزرو كنيد و سفر به يادماندني به ارمنستان داشته باشيد.
روز اول
صبح: از خوردن يك صبحانه محلي لذت ببريد و به مجموعه كسكيد برويد.
صبحانه هميشه بايد مفصل باشد و اگر هم در سفر باشيد مفصل تر! چراكه وقتي در سفر هستيد، زمان زيادي را در شهر قدم مي زنيد و در نتيجه به انرژي بيشتري نياز داريد. رستوران هاي ايروان بهترين صبحانه ها را براي شما فراهم ميكنند. در هر نقطه از شهر محل هايي براي سرو صبحانه وجود دارد. اما اگر دنبال يك صبحانه محلي خوش مزه هستيد، حتما به رستوران لواش سر بزنيد و صبحانه هاي سنتي ارمني از جمله نان لواش مخصوص ارمنستان را تست كنيد.
بعد از خوردن يك صبحانه خوش طعم و مقوي  10 دقيقه اي پياده روي كنيد تا به مجموعه كسكيد برسيد. مجسمه هاي هنري و تراس هاي زيباي آن جذاب و ديدني هستند. به بالاي پله ها برويد تا يك ديد كامل از شهر را ببينيد. در راه برگشتتان از مركز هنري كافسجيان كه در ميان پله ها قرار دارد ديدن كنيد و هنر محلي هاي معاصر را تماشا كنيد و لذت ببريد.

 48 ساعت بينظير و عالي در ايروان ارمنستان!

ظهر: از يك ناهار خوش طعم لذت ببريد.
در خيابان تيران شما مي توانيد فست فود هاي ارزان قيمت به سبك ارمني را پيداكنيد. پس به يكي از آن ها برويد و از طعم خوش مزه غذاها لذت ببريد.
بعد از ظهر: از موزه ماتناداران و مجسمه مادر ارمنستان ديدن كنيد
از مجموعه كسكيد به سمت موزه ماتناداران برويد. اين موزه سرشار از تاريخ، ادبيات و هنر است و شما مي توانيد متوني از سراسر جهان متعلق به دوران پيش از تاريخ تماشا كنيد. اگر دوست داريد كه بيشتر درباره تاريخ بدايند، مي توانيد يك راهنما داشته باشيد تا همه چيز را در مورد آثار تاريخي اين موزه مفصل برايتان توضيح دهد.
وقتي از موزه بيرون آمديد، به پارك پيروزي برويد و مجسمه مادر ارمنستان را از نزديك ببينيد. اين مجمسه صلح را از طريق قدرت نشان مي دهد. اين مجسمه به مثال يك محافظ قدرتمند براي شهر ايروان مي باشد. اگر هم دوستدار تاريخ ارتشي هستيد، مي توانيد از موزه ارتش ايروان ديدن كنيد.

 48 ساعت بينظير و عالي در ايروان ارمنستان!

غروب: در محله كنتون گشت و گذار كنيد.
كنتون يك ناحيه از نواحي دوازده گانه ايروان است و در آن مسجد زيباي آبي، ميدان جمهوري و پارك هاي زيبا و جذاب متعددي وجود دارد. مسجد آبي تنها مسجد شيعه در كل كشور است و در قرن 18 ساخته شده است. پس از فروپاشي اتحاد شوروي و استقلال ارمنستان، مسجد با پشتيباني از دولت ايران بازسازي شد.
بعد از ديدن مسجد آبي به ميدان جمهوري برويد و زندگي روزمره محلي ها را تماشا كنيد و از ديدن ساختمان هاي اطراف ميدان كه ساختشان 50 سال طول كشيده است، لذت ببريد. هر شب ساعت 9 اجرايي جذاب از نمايش موزيكال و رقص آبنما در اطراف ميدان به نمايش گذاشته مي شود. پس آن را از دست ندهيد.

 48 ساعت بينظير و عالي در ايروان ارمنستان!

شب: زندگي شبانه محلي هاي ارمني را دريابيد.
ايروان تعداد بي شماري بار و كلاب دارد كه مي توانيد اوقاتي عالي را در آن سپري كنيد. محلي هاي ايروان بعد از يك روز سخت كاري به كلاب ها مي روند و با دوستانشان خوش مي گذرانند. براي گذراندن يك شب عالي با موزيك خوب به بار باركد برويد و از جو دوستانه آن لذت ببريد و براي رقص به كلاب پاپارازي برويد و از شنيدن آخرين موزيك هاي رقص ام تي وي لذت ببريد.
روز دوم
صبح: ديدن از الفباي ارمني
روز دوم خود را كمي زودتر آغاز كنيد و به يكي از كافه ها برويد و يك صبحانه خوش طعم را ميل كنيد.
بعد از آن يك سفر كوتاه 50 دقيقه اي به خارج از شهر داشته باشيد و از آثار سنگي الفباي ارمني ديدن كنيد. اين 39 حرف الفباي بزرگ سنگي در سال 2005 به مناسبت 1600 ساله شدن الفباي ارمني در اين محل قرار گرفتند. شما بيشتر از يك ساعت براي ديدن اين الفباي بامزه نياز نداريد.

 48 ساعت بينظير و عالي در ايروان ارمنستان!

بعد از ظهر: از موزه ها ديدن كنيد.
وقتي به ايروان بازگشتيد، از بعد از ظهر خود استفاده كنيد و از مهم ترين و با ارزش ترين موزه هاي ايروان ديدن كنيد. اول از همه از موزه جنوسايد ارمني ديدن كنيد. اين موزه مربوط به كشتار جمعي ارامنه است كه در زمان جنگ جهاني اول و بعد از آن رخ داد. با ديدن اين موزه كمي احساساتي مي شويد و شما را به زمان هاي واقعه ميبرد، زماني كه نزديك به 1.5 ميليون نفر كشته شدند!
براي اينكه حال و هوايتان عوض شود، به سمت ميدان جمهوري برويد و از گالري ملي و موزه تاريخ ديدن كنيد تا اطلاعاتي درباره كشور ارمنستان و فرهنگش كسب كنيد.  اين موزه كلكسيون عظيمي از آيتم هاي برنز پيش از تاريخ دارد كه ديدنشان خالي از لطف نيست.
در پايان از موزه اربوني كه در پايين تپه آرين برد واقع شده است، ديدن كنيد. شما مي توانيد در اين قسمت از شهر قدم بزنيد و همه جاي قلعه و موزه اش را كشف كنيد. مردم بر اين باورند كه اين منطقه به وسيله آرگيشتي اول شاه اوراتو در 782 سال قبل از ميلاد ساخته شده است. در اين موزه عناصر شيشه اي، دستبندهاي برنزي و ديگر آثار باستاني به نمايش گذاشته مي شوند.

 48 ساعت بينظير و عالي در ايروان ارمنستان!

غروب: ريلكس كنيد و از زمانتان در پارك لذت ببريد.
ايروان تعداد زيادي پارك دارد كه مي توانيد از سپري كردن زمانتان در آن ها لذت ببريد. مشهورترين پارك براي محلي ها پارك عشاق است. اين پارك يكي از قديمي ترين پارك هاي شهر است و منظره اي به سبك ژاپني دارد و آبشارها و درياچه هاي آن بسيار ديدني هستند. مي توانيد در اين پارك يك ميان وعده كوچك ميل كنيد يا يك پيكنيك مفرح را در آن تجربه كنيد و از آرامش پارك لذت ببريد.

 48 ساعت بينظير و عالي در ايروان ارمنستان!

شب: سفر خود را با يك نوشيدني خوش طعم پايان دهيد
آخرين شب در ايروان بايد كمي به ياد ماندني باشد. پس به بار اي اسكاي برويد و از خوردن نوشيدني هاي آن با چشم انداز زيباي شهر لذت ببريد و خاطره سفرتان به ايروان را در ذهنتان براي هميشه ماندگار كنيد. 
مهرپرواز مرجع بليط ارزان هواپيما خارجي و داخلي.

امتياز:
بازديد:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۱۳:۱۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی