مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در دهكده ايي در كشور اسلووني قلعه ي قرون وسطيي وجود دارد كه داستانهايي عجيبي از آن روايت شده است. اگر در مورد اين قلعه قديمي كه در محل بي نظيري قرار دارد كنجكاو شديد، با آژانس مسافرتي مهرپرواز همراه باشيد.

غار و قلعه تسخير شده جادويي پردجاما

در يازده كيلومتري شهر پوستوينا در كشور اسلووني، در دهكده ايي به نام پوستوينا Postonia قلعه و غاري وجود دارد كه اطراف آن را چشم انداز حيرت انگيري احاطه كرده است. اين قلعه ديدني كه پردجاما Predjama نام دارد در دل كوه و در ارتفاع 123 متري قرار گرفته است كه با وجود ارتفاع زياد و طبيعت زيباي اطرافش توجه هر گردشگر را به خود جلب كرده است.پردجاما در زبان اسلووني به معناي قلعه‌ي ساخته شده در مقابل غار است.

اين قلعه پر قدمت از سنگ‌هاي آهكي ساخته شده است و رفتن و رسيدن به آن بسيار چالش برانگيز است. براي رفتن به آن بايد از پلكاني سراشيبي عبور كرد كه به دليل موقعيت خاصي كه دارد، بسيار كار دشواري است و يكي از دلايل آن عرض باريك اين پلكان است كه عبور از آن را سخت و ترسناك كرده است.قلعه هاي مختلفي در اطراف اين منطقه وجود دارد ولي در مورد قلعه پردجاما داستانهاي عجيب و پر رمز و راز روايت شده است. اين قلعه به سبك بناهاي دوره رنسانس ساخته شده و در آن زمان محل زندگي شواليه‌اي مشهور به نام ارازم لوگر بود. به بيان ديگري نقش او مانند رابين هود بود كه اموال ثروتمندان را غارت كرده و در بين فقرا تقسيم مي كرد. ( براي آشنايي گردشگري وحشت، مجله گردشگري  آژانس توريستي مهر پرواز را دنبال كنيد)

قلعه پردجاما-مهرپرواز

طبق داستانهاي روايت شده او پس از كشتن يكي از سربازان ارتش امپراطوري رم به اين قلعه پناه برد. امپراطور رم نيز افرادي را براي كشتن او به اين محل اعزام كرد. ولي آنها تنها به محاصره كردن قلعه بسنده كردند.او به مدت يك سال در قلعه پردجاما در محاصره بود و دشمنانش تصميم داشتند تا او از گرسنگي جان خود را از دست بدهد ولي ماجرا از اين قرار بود كه افراد اين قلعه به خوراكي دسترسي داشتند. يك راهروي مخفي در قلعه وجود داست كه انتهاي آن به بالاي صخره ها و در نهايت به دهكده‌ي ويپاوا مي رسيد و به همين علت خدمتكاران به راحتي مي توانستند مواد غذايي تهيه كنند. شايد برايتان اين سوال مطرح باشد كه چرا او از دست دشمنان فرار نكرد و در آن قلعه ماند؟
شايد كار درست همين بود، زيرا سرانجام يكي از خدمتكارن قلعه راز او را فاش كرد و در نهايت دشمنانش با شليك گلوله‌ي توپ او را كشتند. در حال حاضر عبور از ميان اين راه مخفي امكان پذير است. اما در واقع هزار سال قبل از اين رابين هود محلي، مردم در داخل اين غار زندگي مي كردند و به تدريج اين قلعه در ورودي غار ساخته شد. در هر صورت زندگي در ميان اين غار با وجود خفاشها به خصوص در شب بسيار ترسناك بود و اين قضيه كه اين قلعه تسخير شده است بر سر زبانها افتاد.

غار-پردجاما،اسلووني-مهرپرواز

اما در شب در اين قلعه اسرار آميز چه اتفاقاتي مي افتد؟ شكارچيان روح و محققان بين‌المللي عالم ارواح در سال ۲۰۰۸ اين قلعه را بررسي كردند و با توجه به تحقيقات درباره فعاليت‌هاي ماورايي و فيلم‌هاي ضبط شده اعلام كردند كه اين قلعه تسخير شده است. حتما برايتان جالب خواهد بود كه بدانيد در سال ۱۹۸۶  ستاره‌ي فيلم‌هاي رزمي «جكي چان» هم در  موقع فيلمبرداري فيلم زره خدا Armor of God در اين محل حضور داشت و در مورد اين قلعه و غار مي گويد: بدون شك طلسم و جادوي اين قلعه روي هر فرد تاثير مي گذارد. پس از بازديد از قلعه و عبور از بين راهروها و ديدن سياه چال، صومعه، آشپزخانه و اتاق‌هاي نشيمن و مبلمان تاريخي مي توان زندگي مردم آن زمان را از نزديك لمس كرد.( براي سفر و تماشاي جاذبه هاي گردشگري كشورهاي مختلف و اطلاع از قيمت تورهاي مسافرتي با آژانس گردشگري مهرپرواز همراه باشيد)

 

 

قلعه پردجاما-اسلووني،مهرپرواز

امتياز:
بازديد:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۰:۰۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی