مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

شما هم دوست داريد كه به سفر برويد و روزهاي هيجان انگيز و شادي را در مقصدتان تجربه كنيد؟ اگر جوابتان بله است، بايد به شما تبريك بگوييم! چراكه اين مقاله درست براي شما نوشته شده است. چراكه جيپور با امكانات تفريحي جذابي كه براي توريستان مهيا كرده است، گزينه ايده آلي براي سفر بعديتان براي تفريح به نظر مي رسد. يكي از تفريحات بي نظيري كه در شهر جيپور در كشور هند مي توانيد داشته باشيد، رفتن به پارك هاي آبي است. با مهرپرواز همراه باشيد تا بهترين پارك هاي آبي جيپور را به شما معرفي كنيم.
1-اقامتگاه و پارك آبي سانشاين در جيپور
پارك آبي سانشاين كه در دامنه تپه هاي باشكوه آراوالي واقع شده است و توسط طبيعت فوق العاده زيبا احاطه شده است، به عنوان مشهورترين پارك آبي جيپور و يكي از اماكن توريستي جيپور شناخته مي شود. پارك آبي سانشاين به نام هيون دريم ريزورت ( اقامتگاه رويايي بهشتي) نيز مشهور شده است كه همان طور كه از نامش بر مي آيد، مكاني ايده آل براي تفريح است و تعادلي عالي بين تفريح و خدمات لوكس و لاكچري ايجاد كرده است كه با قيمتي مناسب و معقول مي توانيد از آن بهره ببريد.
آدرس: جيپور، خيابان سيكار، نزديك تول پازا
زمان: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 8 شب
هزينه بليط: هر نفر 450 روپيه

اقامتگاه و پارك آبي سانشاين در جيپور

2- پارك آبي آپو قار در جيپور
پارك آبي آپو قار يكي از بهترين پارك هاي آبي جيپور است و براي هر نوع مسافري مناسب است. تفريح در اين پارك آبي براي كودكان، دوستان، خانواده ها و حتي همكاران در تور لحظه آخري جيپور جذاب است و رنج عظيمي از تفريحات و ورزش هاي ماجراجويانه را در خود جاي داده است.
آدرس: جيپور، نزديك منطقه صنعتي ويشواكارما، گذرگاه دهلي آجمر
زمان: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 9 شب
هزينه بليط: 50 روپيه براي كودكان و 100 روپيه براي بزرگسالان

پارك آبي آپو قار در جيپور

3- پارك آبي آنجل در جيپور
پارك آبي آنجل يكي از بهترين پارك هاي آبي جيپور از نظر راحت بودن دسترسي آن است. اين پارك آبي كه در بزرگراه سيكار واقع شده است، بيشترين مشهوريت خود را به آدرس سر راستش مديون است و به همرين دليل به يكي از بهترين شهر بازي هاي جيپور نيز تبديل شده است.
آدرس: حيپور، بزرگراه سيكار، راجاواس، مايل استون بيستم، باغ ادن
زمان: هر روز هفته و هر 24 ساعت شبانه روز
هزينه بليط: هر نفر 150 روپيه (فقط براي پارك آبي)

پارك آبي آنجل در جيپور

4- پارك آبي ماوج محل در جيپور
هر تجربه اي در زندگي قيمتي دارد. اما اين جمله مشمول تفريح كردن در يكي از بهترين پارك هاي آبي جيپوريعني پارك آبي ماوج محل نمي شود. در اين پارك آبي مي توانيد با قيمتي معقول از بهترين فرهنگ ها و سنت هاي راجستان لذت ببريد و از امكانات رفاهي لاكچري آن استفاده كنيد.
آدرس: جيپور، جاده چومو سيكار، بد پيپلي استند
زمان: هر روز هفته ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر
هزينه بليط: 300 روپيه براي كودكان و 450 روپيه براي بزرگسالان

پارك آبي ماوج محل در جيپور

5- پارك آبي فان گاون در جيپور
پارك آبي فان گوان هر شخصي را كه از سر در ورودي آن بگذرد، سورپرايز و شگفت زده مي كند! پارك آبي فان گوان با تفريحات و كارهاي ماجراجويانه كه براي بازديدكنندگان مهيا كرده است به يكي از جذاب ترين پارك هاي آبي جيپور تبديل شده است. در پارك آبي فان گان مي توانيد هر آنچه كه نياز داريد، از خدمات لاكچري گرفته تا محيط آرامش بخش و تفريحات هيجان انگيز همه را برايتان آماده كرده است.
آدرس: جيپور، نزديك جاموا رامگار دام، جاده جاموا- رامگار
زمان: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 6:30 بعد از ظهر
هزينه بليط: آخر هفته ها هر نفر 500 روپيه و روزهاي وسط هفته هر نفر 400 روپيه

پارك آبي فان گاون در جيپور

6- پارك آبي سان رايز در جيپور
اين پارك آبي كه در يك منطقه زيباي جنگلي ساخته شده است بيش از 20 هكتار مساحت دارد و يك راه حل عالي براي آرام كردن ذهنتان، بدنتان و روحتان است. در حالي كه سرسره هاي هيجان انگيز پارك آبي و استخرهاي زيبايي در مجموعه پارك آبي واقع شده است، رستوران ها و مراكز ماساژ پارك آبي نيز به شما كمك مي كند كه بهترين روز اقامتتان در جيپور را در پارك آبي سان رايز تجربه كنيد.
آدرس: جيپور، بزرگراه دهلي- چاندواجي-آجمر
زمان: هر رو  هفته از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر
هزينه بليط: پكيج هاي پارك آبي سان رايز از 700 روپيه براي هر نفر شروع مي شود.

پارك آبي سان رايز در جيپور

7- هتل و پارك آبي آپانو در جيپور
پارك آبي آپانو كه به عنوان بهشتي براي تفريحات هيجان انگيز شناخته ميشود، در ليست 5 پارك آبي برترجيپور جاي گرفته است. براي جدا شدن از فضاي پرهياهوي شهر بهترين گزينه اقامت در هتل آپانو و يا تفريح در پارك آبي آن است و براي خانواده ها و دوستان بهترين گزينه به شمار مي آيد.
آدرس: جيپور، جاده چومو، هارمادا قاتي
زمان: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب 
هزينه بليط: 399 روپيه براي كودكان و 599 روپيه براي بزرگسالان

هتل و پارك آبي آپانو در جيپور

8- پارك آبي بيرلا سيتي در جيپور
اين پارك آبي كه بيشتر به عنوان بزرگترين پارك آبي راجستان هند مشهور شده است، يك مكان عالي براي دور شدن از شهر جيپور است. چراكه اين پارك آبي در فاصله 2 ساعتي از جيپور واقع شده است. اما ارزشش را دارد كه اين مسافت را طي كنيد تا بتوانيد از استخر بزرگ و آبشار زيباي آن ديدن كنيد و از امكانات فوق العاده جذاب تفريحي آن استفاده كنيد. براي گذراندن يك زمان با كيفيت با دوستان و يا خانواده تان در نزديكي جيپور، پارك آبي بيرلا سيتي ايده آل ترين گزينه موجود است.
آدرس: آجمر، منطقه صنعتي ماخاپورا
زمان: هر روز هفته از ساعت 11 ظهر تا 6 بعد از ظهر
هزينه بليط: 300 روپيه براي كودكان و 450 روپيه براي بزرگسالان

پارك آبي بيرلا سيتي در جيپور

9-پارك آبي پينك پرل در جيپور
تفريحات شگفت انگيزي در پارك آبي پينك پرل وجود دارد و در صورت تمايل مي توانيد اقامت لوكسي را نيز در آن تجربه كنيد. يك پارك آبي افسونگر در شهر بازي اين مجموعه واقع شده است كه يكي از بهترين پارك هاي آبي جيپور به حساب مي آيد و رنگ جديدي از عشق، زندگي، تفريح و ماجراجويي را به شما نشان مي دهد.
آدرس: جيپور، بهانكروتا، نزديك ماهاپورا مود، بزرگراه جيپور آجمر
زمان: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر
هزينه بليط: 200 روپيه براي كودكان و 300 روپيه براي بزرگسالان
اگر شما هم مثل ما دوست داريد كه هر چه زودتر به يكي از اين پارك هاي آبي جذاب برويد، كافيست كه با همكاران ما در مهرپرواز تماس بگيريد و يك تور هند نوروز 98 رزرو كنيد.

پارك آبي پينك پرل در جيپور

امتياز:
بازديد:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۷:۴۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی