مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آگرا يكي از مشهورترين مقاصد توريستي  هندوستان و قسمت اوتار پرداش (ايالت شمالي هندوستان) است و ساختمان مشهور تاج محل در آگرا واقع شده است، البته بهتر است كه بدانيد تاج محل تنها جاذبه گردشگري آگرا نيست! هر ساله در آگرا تعدادي فستيوال جالب برگزار مي شود و توريستان را از سراسر جهان به خود جذب مي كند. توريستان به آگرا سفر مي كنند تا فرهنگ و سنت اين شهر تاريخي و بي نظير را از نزديك ببينند و به تجربه هاي خود اضافه كنند. آگرا هيچ وقت توريستان را نا اميد نمي كند و بهترين هاي جهان را چه در غذا و چه در مهمان نوازي، فرهنگ و يا معماري به آن ها آفر مي دهد. حالا كه حرف از مهمان نوازي مردم آگرا شد، بگذاريد به شما بگوييم كه هتل هاي آگرا به شما لاكچري ترين، صميمانه ترين و راحت ترين خدمات ممكن را ارائه مي دهند. اگر هم عاشق غذا هستيد كه بابت انتخاب آگرا به عنوان مقصد سفر بعديتان تبريك مي گوييم! چراكه مي توانيد بعضي از بهترين غذاهاي دنيا را در كافه ها و رستوران هاي جذاب آگرا امتحان كنيد. اگر هم تجربه فرهنگ و معماري آگرا برايتان جذاب است، مي توانيد در فستيوال هاي آگرا شركت كنيد و به بهترين شكل با آگرا و فرهنگ مردمانش آشنا شويد. در ادامه 4 تا از بهترين فستيوال هاي آگرا را به شما معرفي خواهيم كرد.

تاج محل

فستيوال تاج ماهوتساو در آگرا
فستيوال تاج يا تاج ماهوتساو مشهورترين فستيوال آگراست كه هر ساله با اشتياق تمام عيار جشن گرفته مي شود. زمان برگزاري فستيوال تاج هر ساله  در تاريخ 18 تا 27 فوريه است. در فستيوال تاج ماهوتساو فيل ها و شترهاي عظيم الجسه به زيبايي تزئين مي شوند و نوازندگان طبل لباس هاي مخصوص مي پوشند و به هنرنمايي مي پردازند. هنرمندان آگرا صنايع دستي خود را به نمايش عموم مي گذارند و سور و سات بزرگي در آگرا برپا مي شود. اين فستيوال 10 روزه اولين بار در سال 1992 برگزار شد و هر سال بر شكوه و عظمت آن افزوده شد. در طول فستيوال تاج ماهوتساو نمايش ها و اجراهاي متفاوت سنتي برگزار مي شود و جذابيت اين جشن زيبا را دوچندان مي كنند. در فستيوال تاج ماهوتساو مي توانيد قاليچه هاي دست بافت، وسايل منبت كاري شده و صنايع دستي ديگر را خريداري كنيد. پس اگر شما عاشق برنامه هاي فرهنگي و يا خريد كردن هستيد و از فستيوال و جشن هم خوشتان مي آيد، معطل نكنيد و همين الان براي شركت در فستيوال تاج ماهوتساو امسال برنامه ريزي و تور هند نوروز 98 را رزرو كنيد كنيد.

فستيوال تاج ماهوتساو در آگرا

 فستيوال رام بارات در آگرا
فستيوال رام بارات يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري آگرا و از فستيوال هاي مشهور آگرا است. اين فستيوال براي جشن گرفتن سالگرد ازدواج لرد راما با سيتا (ايزدبانوي آئين هندو) برگزار مي شود. فستيوال رام بارات يكي از رنگارنگ ترين فستيوال هاي آگرا است و همه چيز در آن تم عروسي دارد. در اين فستيوال موزيك هاي زنده و مهيج برگزار مي شود و بعضي از افراد به جاي شخصيت واقعي راما و سيتا نقش بازي مي كنند. جالب است كه بدانيد اين شخصيت ها با حساسيت فوق العاده زياد انتخاب مي شوند. پس اگر دوست داريد كه آگرا را در شادترين حالت خودش ببينيد، در زمان برگزاري فستيوال رام بارات به آگرا سفر كنيد.

فستيوال رام بارات

فستيوال كايلاش در آگرا
فستيوال كايلاش در معبد كايلاش در فاصله 2 كيلومتري از شهر آگرا برگزار مي شود. فستيوال كايلاش هر ساله در ماه آگشت و يا سپتامبر براي اداي احترام به شيوا (خداي هنديان) برگزار مي شود. اين فستيوال جذاب در داخل معبد و محوطه اطراف آن برگزار مي شود و افراد زيادي در آن شركت مي كنند و به جشن و پايكوبي مي پردازند.

فستيوال كايلاش در آگرا

فستيوال باتشوار در آگرا
فستيوال باتشوار در شهري به نام باتشوار در 70 كيلومتري شهر آگرا برگزار مي شود. شهر باتشوار به خاطر فرهنگ و مفاهيم روحانيش شهرت زيادي دارد. در اين شهر 108 معبد مختلف براي خدايان و الهه هاي هندو وجود دارد. يك فستيوال سالانه به نام باتشوار نيز در ماه هاي اكتبر يا نوامبر در شهر باتشوار برگزار مي شود كه به شيوا (خداي هندو) اختصاص دارد. در اين فستيوال يك ماهه، طرفداران زيادي جمع مي شوند و در آّب مقدس رودخانه يامونا غسل مي كنند.آيا شما هم كنجكاو شده ايد كه در فسيتوال هاي آگرا شركت كنيد؟ به شما كاملا حق مي دهيم. كافيست كه يك تور مثلث طلايي هند خريداري كنيد و به شهر زيباي آگرا سفر كنيد. فقط ياتان باشد كه براي سفر به آگرا در زمان برگزاري اين فستيوال ها، هتلتان در آگرا را از قبل با آژانس مسافرتي مهرپرواز رزرو كنيد.

فستيوال باتشوار در آگرا

امتياز:
بازديد:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۵۵:۰۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی