مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

از ديگر مكانهاي ترسناك دنيا كليسايي است كه در آن پر است از اشباحي كه به نظر مي رسد مشغول دعا و نيايش هستند. همراه با آژانس مسافرتي مهرپرواز با اين مكان مذهبي ترسناك آشنا شويد.

كليساي سنت جورج جمهوري چك با حضور ارواح 

در روستايي به نام لاكووا در شمال غربي منطقه بوهمياي در كشور جمهوري چك، كليساي قديمي به نام سنت جورج وجود دارد كه زمان ساخت آن مربوط به سال 1352 ميلادي مي باشد. اين كليساي پرقدمت كه مكان مذهبي در بين مردم محسوب مي شد در پي يك حادثه تلخ، به محلي ترسناك تبديل گشت.ماجرا از اين قرار بود كه در سال 1968 يك مراسم تدفين در اين كليسا برگزار شد و در حين اجراي مراسم، سقف كليساي سنت جرج فرو ريخت و عده ي زيادي از مردم محلي روستا در زير آوار ريزش سقف آن مانند و جان خود را از دست دادند و بقيه كه جان سالم به در آورده بودند شاهد مرگ عزيزان خود بوده و هراسان محل را ترك كردند. آن روز، به يك روز شوم تبديل شد و پس از آن ديگر مردم محلي به سراغ اين كليسا نرفتند و در نتيجه كليساي سنت جورج به مكاني متروكه تبديل شد.( با همراهي مجله گردشگري آژانس مسافرتي مهرپرواز، با ديگر مكانهاي ترسناك دنيا آشنا شويد)

كليساي سنت جورج ،جمهوري چك،مهرپرواز

پس از مدتها كه از آن حادثه تلخ مي گذشت، اين كليسا مورد توجه يك هنرمند قرار گرفت. اين هنرمند كه ژاكوب هادراوا  Jakub Hadrava نام داشت تلاش كرد تا با استفاده از شيوه جالب و خلاقانه اين كليسا را مجددا به حالت گذشته خود برگرداند. اين هنرمند تلاش كرد تا كليساي قديمي سنت جورج را مرمت و احيا كند چراكه اين مكان از لحاظ تاريخي و مذهبي محلي مقدس و ارزشمند محسوب مي شد و نبايد به علت يك حادثه غير قابل پيش بيني به محلي متروك تبديل مي شد.
اما راهكار عجيب ولي ترسناك ژاكوب هادراوا چه بود؟ او با شيوه اي عجيب اين مكان را به جايي ترسناك تبديل كرد. او تعدادي پيكره اي شبح مانند را وارد كليسا كرد و بر روي نميكتهاي صحن قرار دارد و اين طور به نظر مي رسد كه اين اشباح مشغول دعا و نيايش هستند. اين شبح هاي سفيد پوشر، جو و فضاي عجيب و مخوف به اين كليسا بخشيدند و كليساي سنت جورج را به محلي متفاوت تبديل كردند.
ابتكار اين هنرمند براي اين كليساي در حال تخريب منجر شد تا دوباره اين كليسا مورد توجه قرار بگيرد و بازديد كنندگان زيادي از اقصا نقاط دنيا به تماشاي اين كليساي رعب آور بروند. پس از آن بودن براي ترميم و مرمت اين كليسا كمكهاي مالي زيادي شد و باعث شد اين كليسا مجددا بازسازي شود. ( با همراهي آژانس گردشگري مهرپرواز از قيمت تورهاي مسافرتي مقاصد مختلف مطلع شويد)

 كليساي سنت جورج-جمهوري چك-مهرپرواز

اين هنرمند اين پيكره‌هايي را كه از گچ ساخته شده كه در ابعاد واقعي هستند را داخل راهروها و روي نميكت‌هاي كليسا قرار داده است. ژاكوب هادراوا مي‌گويد كه براي جلوگيري از هزينه‌هاي زياد، براي ساخت اين اشباح از گچ استفاده كرده است. او اين پيكره هاي گچي را با پلاستيك پوشانده است و روي آنها باراني انداخته است. هادراوا پارچه‌اي را در گچ خيسانده و تمام پيكره و سر و صورت آنها را زير آن قرار داده تا فضاي ترسناكتر و اثر گذارتري به كليسا ببخشد.
اين هنرمند مبتكر حدود 12 مجسمه را در فضاي اين كليسا قرار داده و به علت فضاي تاثير گذاري كه ايجاد كرده، افرادي زيادي را از سراسر دنيا به سمت تماشاي آن ميكشاند.درحال حاضر پول كافي براي اين كليسا جمع شده و سقف آن نيز تعمير شده است.

كليساي سنت جورج-جمهوري چك-مهرپرواز

 

امتياز:
بازديد:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۰۶:۳۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی