مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آنتاليا علاوه بر سواحل زيبا با شن هاي ساحلي تميز، تفريحات متعدد ديگري نيز براي توريستان فراهم كرده است و به همين دليل دومين مقصد توريستي كشور تركيه شمرده مي شود.

سفر به آنتاليا با تور لحظه آخري آنتاليا براي هر مسافري با هر سن و سالي مناسب است و فرقي نمي كند كه بخواهيد تنها به آنتاليا سفر كنيد يا با خانواده يا حتي با كودكانتان! در هر صورت آنتاليا مي تواند يك انتخاب عالي براي تجربه يك سفر آرامش بخش براي شما باشد به ويژه كه انتخاب شما براي سفر، تور آنتاليا پرواز اطلس گلوبال باشد. با مهرپرواز همراه باشيد تا بهترين اماكن تفريحي آنتاليا را به شما معرفي كنيم.

 

1.در شهر قديمي كليسي گشت و گذار كنيد

يكي از كارهاي جذاب در سفر به آنتاليا اين است كه به شهر قديمي كليسي برويد و دنياي متفاوت گذشته آن را كشف كنيد. مي توانيد در خيابان هاي باريك و سنگ فرش شده كليسي قدم بزنيد و سفر در زمان را در شهر زيباي آنتاليا تجربه كنيد. دروازه هادريان در شهر قديمي كليسي يكي از اماكن مهم و ديدني آنتالياست كه بايد از آن بازديد كنيد. دروازه هادريان براي گراميداشت امپراطوري روم در قرن دو ساخته شده است.

 

اگر دوست داريد كه بيشتر در دنياي قديمي آنتاليا غرق شويد و حس نوستالژيك آن را با تمام وجود حس كنيد، بهتر است كه در يك هتل عثماني قديمي اقامت كنيد و روزها به گشت و گذار در شهر قديمي كليسي بپردازيد و معماري عثماني ساختمان ها و مسجدهاي باستاني آن را مشاهده كنيد. بعد از ظهر هم مي توانيد از سوغاتي فروشي ها خريد كنيد و يا سوار كشتي هاي كروز در خط ساحلي آنتاليا بشويد و بعد در يكي از رستوران هاي جذاب آنتاليا بنشينيد و غروب آفتاب مشهور آنتاليا را تماشا كنيد.

 

2.از موزه باستان شناسي آنتاليا ديدن كنيد

حتي اگر خيلي طرفدار تاريخ نيستيد، باز هم موزه باستان شناسي آنتاليا برايتان جذاب خواهد بود و چشمانتان را به دوران گذشته خود باز خواهد كرد. اغلب از موزه باستان شناسي آنتاليا به عنوان يكي از بهترين موزه هاي جهان ياد مي شود، پس بهتر است زماني از اقامتتان در آنتاليا را به بازديد از آن اختصاص دهيد.

 

3.به تئاتر آسپندوس برويد

تئاتر آسپندوس يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري آنتاليا است كه به خوبي از آن محافظت شده است. اين تئاتر شاخصه اصلي شهر رومي باستاني بوده است و 12000 صندلي دارد كه معمولا پراز تماشاگراني است كه دوست دارند اجراهاي اپراي بين المللي آنتاليا و فستيوال باله را مشاهده كنند.همچنين مي توانيد از آثار باستاني ديگر در نزديكي اين تئاتر مشهور مثل باسيليكا، آگورا و قنات رومي ديدن كنيد. قبل از شروع سفر خود تور آنتاليا پرواز سان اكسپرس را رزرو كنيد.

 

4.به بالاي كوه تاهتالي صعود كنيد

براي ديدن چشم انداز بي نظير ساحل مديترانه و كوهستان هاي اطراف مي توانيد به بالاي كوه تاهتالي برويد. ارتفاع اين كوه 2365 متر است و مي توانيد با تلكابين به قله آن صعود كنيد و از مناظر خيره كننده آن استفاده كنيد. چشم انداز غروب آفتاب از بالاي كوه تاهتالي باورنكردني است. براي پايين آمدن از كوه تاهتالي مي توانيد دوباره از تلكابين استفاده كنيد و يا كمي چاشني هيجان به سفرتان به آنتاليا بدهيد و با چتر به پايين بپريد.

 

5.در سواحل آنتاليا ريلكس كنيد

آنتاليا سواحل شني بي نظيري دارد. بعضي از اين سواحل مثل ساحل كونيالتي و لارا مشهورتر هستند كه بايد حتما از آن ها ديدن كنيد. همچنين مي توانيد از ساحل كاپوتاس كه هميشه تصاوير زيباي آن تعداد زيادي از مجله هاي مشهور مسافرتي را مزين مي كند، ديدن كنيد. ساحل پاتارا هم طولاني ترين ساحل تركيه است كه در يك مسافت 18 كيلومتري گسترده شده است و ديدن آن خالي از لطف نيست.

 

6.آكواريوم آنتاليا

آكواريوم آنتاليا از 40 آكواريوم مختلف و يك تونل طولاني 131 متري تشكيل شده است و با بازديد از آن مي توانيد به دنياي زير آب قدم بگذاريد و گونه هاي مختلف موجودات آبزي را تماشا كنيد. پس اگر به دنياي زير آب و حيات بي نظير آن علاقه داريد، حتما بازديد از آكواريوم آنتاليا را در برنامه سفر خودتان بگنجانيد. سينماي اقيانوس نوردي درون آن به شما اين احساس را مي دهد كه با جانوران كشنده اي مثل كوسه در حال شنا هستيد. بازديد از آكواريوم آنتاليا براي همه اعضاي خانواده با هر سن و سالي جذاب است.

 

7.از آبشارهاي بي نظير آنتاليا ديدن كنيد

آنتاليا پر از زيبايي هاي طبيعي است كه بايد در طي سفرتان از آن ها ديدن كنيد. 20 آبشار زيبا در آنتاليا وجود دارد كه همه آن ها از كوه تاوروس به درياي مديترانه سرازير مي شوند. سه تا از اين آبشارها بسيار مشهور هستند و  نبايد ديدنشان را از دست بدهيد. آبشار لوور دودن درست خارج از شهر آنتاليا هستند و براي ديدن آن بهتر است كه از تورهاي قايقي استفاده كنيد تا بتوانيد بهترين چشم انداز آن را مشاهده كنيد.

دو آبشار مشهور ديگر آنتاليا، آبشارهاي كورسونلو و ماناوگات هستند. براي بازديد از اين آبشارها مي توانيد يك تور يك روزه از يكي از آژانس هاي مسافرتي آنتاليا خريداري كنيد.اگر شما هم قصد سفر به آنتاليا را داريد، با همكاران ما در مهرپرواز تماس بگيريد تا بهترين تور آنتاليا پرواز پگاسوس را به شما پيشنهاد كنيم.

 

 

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۵:۴۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی