مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آنتاليا شهر پر گردشگر و محبوب تركيه براي هر توريستي جذابيت منحصر به خود را دارد. از تماشاي مناظر زيبا گرفته تا قدم زدن  در سواحل شني و تماشاي جاذبه هاي ديدني. همراه با آژانس گردشگري مهرپرواز با ديگر جذابيتهاي تفريحي آنتاليا آشنا شويد.

گشت زدن در پارك كاراليوگلوي

پارك كاراليوگلوي Karaalioğlu Park از پاركهاي مشهور آنتاليا است با هواي دلپذير و فضاي سرسبز و زيبا كه براي هر گردشگر خوشايند است تا ساعاتي در اين پارك قدم بزند. در قسمت از اين پارك با يكي از آثار تاريخي آنتاليا مواجه خواهد شد و آن قلعه هيديرليك Hidirlik است. قلعه باستاني كه روميها آن را در قرن دوم ساخته اند. اين قلعه ديدني 14 متر ارتفاع دارد و داراي نمايي رو به شهر و بندر گاه قديمي است.

براي گردشگران تور آنتاليا زمستان 97 گردش كردن در پارك كاراليوگلوي و تماشاي بندر قديمي روميها حتما لذت بخش خواهد بود. مكاني عالي كه البته ورود به آن رايگان است جايي كه مي توانيد بندر قديمي روميها را در آنجا تماشا كرده و از فضاي پارك عكسهاي به ياد ماندي در تور آنتاليا پرواز سان اكسپرس ثبت كنيد.

بازديد از مسجد تاريخي كوركوت

مسجد كوركوت Korkut Camii در شهر قديم آنتاليا در منطقه كالجي قرار دارد و به نامهاي مسجد كبير يا كسيك مناره آنتاليا نيز شناخته مي شود. متاسفانه منارهاي اين مسجد با يك آتش سوزي كه در قرن 19 اتفاق افتاد از بين رفت و در حال حاضر تنها بقاياي آن قابل مشاهده است. در ابتدا، اين بناي تاريخي در قرن دوم يك معبد بوده در سالهاي بعد تبديل به كليساي بيزانس مي شود.

 

 در مورد تاريخچه اين مسجد بايد گفت كه بعد از آنكه كشور تركيه مورد حمله امپراطوري سلجوقيان قرار گرفت اين كليساي بيزانس تبديل به مسجد شد و منارهايي براي آن ساخته شد. در سال 1361 ميلادي و در طول جنگهاي صليبي مجددا به كليسا تبديل شد و در نهايت در زمان به قدرت رسيدن عثمانيان بار ديگر به مسجد تبديل شد كه در تور آنتاليا پرواز قشم اير مي توانيد ويرانه هاي به جاي مانده از آن را مشاهده كنيد.

 قدم زدن در پارك ملي Gulluk Dagi

پارك ملي Gulluk Dagi در شمال غربي آنتاليا  قرار گرفته كه براي رسيدن به آن مي توانيد خودرو اجاره كنيد تا با نيم ساعت رانندگي كردن به اين پارك برسيد. از جمله زيبايهايي كه بايد در اين پارك كشف كنيد خرابه هاي به جاي مانده از يك شهر باستاني به نام Termessos است كه در بالاي كوه قرار گرفته است. با بالا رفتن از كوه علاوه بر ديدن بقاياي اين شهر تاريخي ميتوانيد نماي بي نظيري از چشم انداز اطراف اين منطقه را مشاهده كنيد.

بعد از بازديد از شهر Termessos در تور آنتاليا تعطيلات كريسمس به سراغ يكي ديگر ازنقاط ديدني آنتاليا در پارك ملي Gulluk Dagi برويد و آن تكه سنگها و بقاياي به جاي مانده از آمفي تئاتر آسپندوس است كه توسط روميهاي باستان ساخته شده است. براي بازيد جذابيتهاي آنتاليا تور آنتاليا پرواز اطلس گلوبال را رزرو كنيد.

تماشاي مسجد Yivli Minaret

مسجد Yivli Minaret با كاشيهاي آبي رنگ زيبا را سلجوقيان در قرن 13 بنا كردند. سقف اين مسجد از 12 ستون تشكيل شده و داراي معماري خارق العاده تركي آناتولي است. ديواره هاي بيروني اين مسجد كه با سنگ تراشيده شده نيز قابل مشاده هستند و همچنين سنگ مرمرهاي كه براي ساخت آن استفاده شده زيبايي اين مسجد را دو چندان كرده است.

مناره اين مسجد 38 متر ارتفاع دارد و داراي 90 پله است كه بر فراز آن نماي بسيار ديدني از سراسر منطقه را مي توانيد ببينيد. اين مسجد به دست اداره كل ميراث فرهنگي و موزه مورد بازسازي قرار گرفت و اكنون تبديل به يك مكان فرهنگي و آموزشي شده است. در تور آنتاليا تعطيلات سال نوي ميلادي بازديد از اين مسجد را از دست ندهيد.

سافاري در آنتاليا

يكي از تفريحات جذاب و به ياد ماندني كه در تور آنتاليا ژانويه 2019 مي توانيد تجربه كنيد سافاري با موتور است. براي انجام اين كار مي توانيد در تورهاي موتور سواري ثبت نام كنيد و سوار بر موتور از ميان طبيعت ديدني آنتاليا، جاده هاي پر فراز و نشيب، كوه پايه ها، تپه ها، سبزه زارها، بركه و روستاهاي اطراف اين شهر عبور كنيد و نهايت لذت را ببريد.

براي سافاري با موتور تنها به كلاه ايمني نياز داريد و حتي به غير از موتور سواري مي توانيد سافاري با جيپ هاي مخصوص را نيز امتحان كنيد كه آنها نيز توسط تورها انجام مي شود و از سفر خود در تور آنتاليا پرواز پگاسوس لذت ببريد.

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۰۲:۳۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی