مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دوست داريد كه راه هايي را ياد بگيريد تا پول كمتري در تور لحظه آخري آنتاليا خرج كنيد؟ حتي اگر براي سفرتان به آنتاليا هتلي را رزرو كنيد كه همه امكانات رفاهي را شامل شود و غذا را نيز برايتان سرو كند، باز هم هركسي دوست دارد كه جاذبه هاي توريستي آنتاليا را ببيند و در شهر هم گشت و گذار و تفريح كند. پس اگر شما هم از اين دسته از افراد هستيد، اين مقاله را بخوانيد تا به شما براي سفرتان به آنتاليا 11 تفريح رايگان و جذاب را معرفي كنيم.

1.ساحل لارا

زماني از سفرتان به آنتاليا را به تفريح در ساحل پر جنب و جوش لارا اختصاص دهيد و جذابيت سفرتان بهآنتاليا را دو چندان كنيد. ساحل لارا ساحلي طلايي است كه طولي حدود 12 كيلومتر دارد و شما مي توانيد بهترين جاي ساحل را پيدا كنيد و روي شن هاي آن دراز بكشيد و بهترين ساعات سفرتان را با خانواده خود سپري كنيد، بدون اينكه لازم باشد حتي يك ريال خرج كنيد و تنها كافي است براي اين سفر لذت بخش تور آنتاليا پرواز پگاسوس را تهيه كنيد.

2.شهر قديمي و بندرگاه شهر

ديدن از شهر قديمي آنتاليا كه به نام كليسي مشهور است، بدون شك بايد جزئي از برنامه سفرتان باشد.شما مي توانيد در خيابان هاي پر پيچ و خم و رمز آلود شهر به رايگان قدم بزنيد و از شگفتي هاي آن لذت ببريد.همچنين مي توانيد از مراكز خريد آن ديدن كنيد و يا به يكي از رستوران هاي جذاب منطقه برويد. شما مي توانيد يك روز و يا حتي دو روز كامل و جذاب را در اين گوشه شهر سپري كنيد و از زمان سپري شده خود با تمام وجود لذت ببريد.در شهر قديمي آنتاليا اماكن تاريخي متعددي نيز وجود دارد كه اگر به معماري و اماكن تاريخي علاقه منديد، مي توانيد از آن ها ديدن كنيد. راستي ديدن زيبايي هاي غروب آفتاب بندرگاه قديمي را در طول سفرتان با  تور آنتاليا پرواز اطلس گلوبال از دست ندهيد.

3.چيمارا يا شعله جاويدان

براي اينكه بازديد متفاوت تري را در آنتاليا تجربه كنيد، مي توانيد به شهر چيرالي واقع در جنوب غربي آنتاليا برويد و پديده اي را كه بيشتر شبيه معجزه و يا افسانه است را تماشا كنيد. بايد براي ديدن اين منظره حدود يك كيلومتر بالاي كوه چيمارا برويد. در آنجا در كمال تعجب شعله هايي را مي بينيد كه از زير صخره ها زبانه مي كشند و هر بيننده اي را متحير مي كنند. اين شعله هاي جاويدان به نظر افسانه اي مي آيند، اما پديده اي حقيقي است كه بر اثر تركيب متان و گازهاي ديگر به وجود آمده است. براي ديدن چيمارا يا شعله هاي جاويدان بايد مسيري صخره اي را طي كنيد، اما واقعا ارزشش را دارد، چراكه شايد هيچ زمان ديگري در زندگيتان نتوانيد ديدن اين پديده جذاب را در تور آنتاليا پرواز قشم اير تجربه كنيد.

4.مسير ليسيان

مسير ليسيان يك مسير پياده رو مشهور و ديدني اطراف ساحل از اولو دنيز نزديك فتحيه تا آنتالياست. شما در اين مسير مي توانيد چشم اندازهاي نفس گير ساحل ليسيان و درياي مديترانه را تماشا كنيد و لذت ببريد. اين مسير 540 كيلومتري به شما فرصتي اهدا مي كند تا بتوانيد زيباترين چشم اندازهاي عمرتان را پياده و يا با دوچرخه تماشا كنيد. البته شما مجبور نيستيد كه كل مسير را طي كنيد و مي توانيد در حد توانتان در اين مسير قدم بزنيد و ساعاتي جذاب و به يادماندني را در تور آنتاليا پرواز سان اكسپرس سپري كنيد.

5.برج ساعت

يكي از اصلي ترين اماكن ديدني شهر قديمي آنتاليا، برج ساعت است كه نبايد ديدن آن را از دست دهيد. شما مي توانيد داخل اين بنا برويد و مناظر زيباي شهر قديمي را از بالاي برج تماشا كنيد و عكس هاي جذاب بگيريد. اطراف برج ساعت كافه ها و رستوران هاي جذابي نيز وجود دارد كه مي توانيد در آن ها بنشينيد و از جو جالب شهر قديمي لذت ببريد.

6.ساحل كونيالتي

يكي ديگر از سواحل جذاب آنتاليا، ساحل كونيالتي است كه واقعا ارزشش را دارد كه زماني از سفرتان به آنتاليا را به ديدن آن اختصاص دهيد. اين ساحل در قسمت غربي آنتاليا واقع شده است. در واقع ساحل كونيالتي و ساحل لارا، دو ساحل اصلي شهر آنتاليا هستند كه ديدنشان از ضروريات سفرتان به شمار مي رود. ساحل كونيالتي كه حدود 7 كيلومتر امتداد دارد، چشم انداز بي نظيري به مناظر كوهستاني دارد كه ديدنشان خالي از لطف نيست و اين فرصت را براي شما فراهم مي كند تا با دوستان و يا خانواده تان عكس هاي زيبا و بي نظيري بگيريد و سفرتان به آنتاليا را در ذهنتان ماندگار كنيد. اين ساحل به قدري جذاب است كه مي توانيد يك روز كامل از سفرتان به آنتاليا را در آن سپري كنيد و از امكانات مختلف آن استفاده كنيد و يا به رستوران هاي اطراف آن برويد.

7.بازار آنتاليا

سفر به شهرهاي تركيه بدون سر زدن به مراكز خريد و بازارهاي شهر كامل نمي شود و آنتاليا نيز از اين قاعده مستثني نيست. اگر هم قصد خريد و خرج كردن پولتان در بازار را نداريد، باز هم به بازار آنتاليا برويد و فرهنگ محلي ها و سبك زندگي تركيه اي ها را از نزديك لمس كنيد.

8.مسجد ييولي مناره

همان طور كه گفته شد اماكن ديدني متعددي در شهر قديمي وجود دارد كه مي توانيد از آن ها ديدن كنيد. براي مثال به جذابيت هاي برج ساعت اشاره كرديم. يكي ديگر از اين اماكن ديدني در شهر قديمي آنتاليا مسجد ييولي مناره است كه در واقع يكي از سمبل هاي مهم آنتاليا به شمار مي آيد و حتما از ديدن زيبايي هاي معمارانه نماي آن لذت خواهيد برد و به محض اينكه قدم به فضاي دروني اين مسجد زيبا بگذاريد، فضاي آن شما را به قرن 13 برمي گرداند و به عبارتي مي توانيد سفر در زمان را در مسجد ييولي مناره تجربه كنيد.

آيا تا به حال تجربه سفر به آنتاليا را داشته ايد؟ كارهاي رايگاني كه دوست داريد در تعطيلات از آن ها لذت ببريد چه تفريحاتي هستند؟ نظر خود را در زير اين مقاله درج كنيد و براي رزرو ارزان ترين تورهاي مسافرتي با آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد.

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۳:۲۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی