مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 تفريح در آنتاليا با كودكان

آنتاليا به عنوان بهشتي براي گذراندن يك تعطيلات ساحلي و بي نظير، آثار تاريخي فوق العاده زيبايي نيز دارد و براي سفرهاي خانوادگي مناسب به نظر مي رسد. امكانات رفاهي و تفريحي متعدد براي توريستان در آنتاليا مهيا شده است و مطمئنا اوقاتي بي نظير و به يادماني را در زمان اقامتتان در آنتاليا برايتان به ارمغان مي آورد. اما اگر شما هم يك كودك كم سن و سال داريد و نگران برنامه ريزي سفرتان به آنتاليا هستيد و دوست داريد كه بدانيد اعضاي كوچكتر خانواده در آنتاليا بايد چه كار كنند و چه تفريحي داشته باشند؛ نگران نباشيد! اين مطلب راهگشاي شما براي سفر خانوادگي با كودكانتان به آنتالياست. با ما همراه باشيد!

 

سندلند(سرزمين شني)

اگر مي خواهيد با كودكانتان با آنتاليا با تور آنتاليا پرواز پگاسوس سفر كنيد، ايده خوبيست كه سفرتان را به زمان برگزاري فستيوال سندلند در بين ماه هاي مي و دسامبر موكول كنيد. مجسمه سازان شني از سراسر جهان به آنتاليا سفر مي كنند تا با بيش از 10،000 تن شن، هنرنمايي كنند و مجسمه هاي زيبا و ديدني بسازند. اين مجسمه هاي شني به قدري زيبا هستند و جزئيات جالب دارند كه ديدنشان متحيرتان خواهد كرد و حتما كودكانتان هم از ديدن اين مجسمه هاي زيباي شني لذت خواهند برد. هر سال فستيوال سندلند در آنتاليا با يك تم منحصر به فرد برگزار مي شود و شما را با دنيايي از شگفتي و حيرت از ديدن آثار هنري فوق العاده زيبا كه فقط و فقط از شن درست شده اند، رو به رو مي كنند.

 

لند آو لجندز (سرزمين افسانه ها)

براي سفر به آنتاليا با تور آنتاليا پرواز اطلس گلوبال با كودكان، اقامت در هتل لند آو لجندز كينگدام بهترين گزينه محسوب مي شود. چراكه اين هتل در پارك بزرگي به نام لند آو لجندز واقع شده است و هتل امكانات رفاهي و خدمات فوق العاده جذاب و لاكچري را به شما ارائه مي دهد و دنيايي از هيجان و خوشگذراني را براي كودكانتان به ارمغان مي آورد. ما در مورد يك پارك آبي بسيار بزرگ با بيش از 70 سرسره، يك سينماي 5 بعدي، تجربه شنا با دلفين ها و تفريحات برنامه ريزي شده روزانه براي كودكان صحبت مي كنيم! به هر حال به شما توصيه مي كنيم كه اقامت در هتل لند آو لجندز آنتاليا را از دست ندهيد.

 

آكوالند و دلفين لند آنتاليا

آكوالند با سرسره هاي رنگارنگ و استخر موج بي نظيرش يك روز عالي را در تور آنتاليا پرواز سان اكسپرس براي كودكانتان رقم مي زند. دلفين لند هم درست در كنار آكوالند واقع شده است و به كودكان شانس شنا كردن با دلفين ها را اعطا مي كند. يك نمايش جذاب نيز هر روزه ساعت 2:30 بعد از ظهر در دلفين لند برگزار مي شود و در آن دلفين ها، وال ها و فك هاي پارك مهارت هاي بامزه شان را به معرض نمايش مي گذارند.

 

 

لوناپارك آكتور

شهر بازي آكتور نيز يكي از مهمترين اماكن توريستي شهر آنتاليا براي گردش با كودكانتان است. لوناپارك آكتور از سال 1986 تاسيس شده است و هم براي كودكان و هم براي بزرگترها بازي هاي متعددي دارد. لوناپارك آكتور يك تونل وحشت نيز دارد كه مخصوصا شب ها جذابيت خاصي دارد. البته به شما توصيه مي شود كه كودكانتان را همراه خود به تونل وحشت نبريد تا شب ها كابوس نبينند! قبل از شروع سفر خود نيز تور آنتاليا پرواز قشم اير را رزرو كنيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۱:۳۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی