مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آنتاليا يكي از جذاب ترين شهرهاي تركيه براي سپري كردن يك تعطيلات آرامش بخش ساحلي است. آنتالياسواحل گوناگوني دارد كه شما با توجه به حس و حالتان مي توانيد يكي از آن ها را انتخاب كنيد و از روز خود نهايت لذت را ببريد. آنتاليا هم سواحل توريستي جذاب دارد و هم سواحل محلي كه در آن ها مي توانيد از آثار باستاني ديدن كنيد و ريلكس كنيد. به هر حال، آنتاليا بهترين سواحل را دارد و به همين دليل به هر مسافري درآنتاليا خوش مي گذرد.پس اگر دوست داريد كه چند روز را ريلكس و راحت بگذرانيد تور آنتاليا پرواز قشم اير را از آژانس مسافرتي مهرپرواز رزرو كنيد.

 

ساحل سيرالي

معمولا ساحل سيرالي پر از افراد محلي است كه در مهمانسراهاي اطراف آن اقامت كرده اند. ساحل سيرالي حقيقتا يكي از زيباترين سواحل آنتالياست و شما عاشق زيبايي هاي طبيعي اين ساحل جذاب خواهيد شد با تور آنتاليا پرواز پگاسوس زيباييهاي اين ساحل را كشف كنيد.

 

ساحل كونيالتي

كونيالتي يكي از مشهورترين سواحل آنتالياست كه در كنار صخره ها و كوه هاي بيداگلاري واقع شده است و چشم انداز آن به جذابيت اين ساحل زيبا افزوده است. شما در اين ساحل بزرگ مي توانيد به راحتي فضاي خالي پيدا كنيد و با همراهانتان روي شن ها ريلكس كنيد. از طرفي رستوران ها و كافه هاي متعددي در دهكده هاي اطراف ساحل كنتيالتي آنتاليا وجود دارد كه مي توانيد به آن ها برويد و از غذاهاي خوش طعمشان لذت ببريد.

 

ساحل فاسليس

اگر شما بخواهيد همه جاهاي جذاب اطراف اين ساحل را كشف كنيد، بايد يك ماشين اجاره كنيد و حسابي در اين ساحل گشت و گذار كنيد و از بقاياي باستاني فاسليس، شهر باستاني يوناني و رومي ديدن كنيد. قسمت جذاب ساحل فاسليس اين است كه شما مي توانيد در آب هاي تميز و كريستالي آن به راحتي شنا كنيد و آرامش بگيريد و يك روز به يادماندني در تور آنتاليا پرواز اطلس گلوبال را در اين ساحل سپري كنيد.

 

ساحل پاتارا

اگرچه ساحل پاتارا كمي از آنتاليا دور است و بايد براي رسيدن به آن چند ساعتي رانندگي كنيد، اما آنقدر زيبا و جذاب است كه ارزشش را دارد. ساحل پاتارا 18 كيلومتر شن و ماسه سفيد دارد كه اين ساحل را به يكي از زيباترين سواحل منطقه تبديل كرده است. علاوه بر اين ها، ساحل پاتارا يك منطقه حفاظت شده براي تخم گذاري لاكپشت ها نيز دارد.

اگر شما هم نياز به يك تعطيلات ساحلي داريد و دوست داريد كمي از استرس هاي روزانه فاصله بگيريد و ريلكس كنيد، با همكاران ما در مهرپرواز تماس بگيريد تا ازقيمت  تور آنتاليا پرواز سان اكسپرس مطلع شويد

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۰۹:۲۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی