مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آيا شما هم از آن دسته از آدم هايي هستيد كه كودك درونتان هنوز زنده است؟!!‏اگر پاسخ شما مثبت است بايد به شما تبريك گفت ! چون شما هنوز دلتان جوان است و بايد تفريح كنيد.‏

ما براي شما پيشنهادات جذاب و تفريحات بي نظيري را در نظر گرفته ايم، كافيست آماده سفر شويد و ‏به آنتاليا برويد.‏

پارك هاي آبي بي نظير و پرهيجاني در آنتاليا وجود دارند كه جزو جاذبه هاي گردشگري آنتاليا نيز محسوب مي شوند كه در طول سفر تور آنتاليا پرواز سان اكسپرس از آن لذت خواهيد برد.

 

پارك آبي ‏Troy‏ بزرگ ترين پارك آبي مديترانه

براي يك روز سرشار از خوشي و لذت، شما مي توانيد به اين پارك آبي برويد و از 15 سرسره ‏متفاوت و هيجان انگيز و همچنين شبيه ساز موج سواري، رودخانه ها و استخرهاي موج آن لذت ببريد.

‏شما مي توانيد به راحتي يك روز كامل را در آن جا بگذرانيد، چراكه علاوه بر تفريحات مفرح آن، مي ‏توانيد از كافي شاپ هاي متعدد آن نيز استفاده كنيد و يا در زير چترهاي آفتابي ريلكس كنيد و لذت ‏ببريد و براي شروع سفر بهتر است تور آنتاليا پرواز قشم اير خود را از قبل رزرو كنيد.

 

 

پارك آبي ‏Dedman hotel‏ در ساحل ‏Lara‏

در اين پارك آبي تفريح كنيد و از اقامت خود در آنتاليا لذت ببريد.اين پارك آبي ‏كوچكتر از پارك آبي ‏Troy‏ است اما هم سرسره هاي متعدد هيجان انگيز و دلهره آور و هم سرسره ‏هاي نه چندان ترسناك دارد و براي همه اعضاي خانواده لذت بخش است و تجربه ايي متفاوت در تور آنتاليا پرواز پگاسوس براي شما به جاي مي گذارد.

 

پارك آبي ‏Aqualand‏ در ساحل ‏Konyaah‏

اين پارك آبي يك ‏قسمت را به كودكان 4 تا 8 سال اختصاص داده است كه مي توانند ساعت هاي پراز شادي و هيجان را ‏در آن سپري كنند.اين پارك آبي يك بهشت براي كودكان و همچنين بزرگسالاني است كه تركيب آّب و ‏آفتاب را دوست دارند.

اين پارك آبي با 36 سرسره، 15 استخر جذاب و جكوزي و بسياري بازي هاي ‏هيجان انگيز ديگر، تا قدري به شما لذت مي دهد كه در آن احساس مي كنيد زمانتان به سرعت نور مي ‏گذرد و سفر شما در تور آنتاليا پرواز اطلس گلوبال بسيار مهيج  تر مي شود.

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۰۷:۴۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی