مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

يكي از مناطق بسيار جذاب و ديدني آنتاليا منطقه ي كمر ميباشد، كمر در 40 كيلومتري آنتاليا قرار دارد و به علت فراواني منابع آب شيرين ،مقدار شوري آب چندان بالا نيست . وجه تسميه‌ي نام اين شهر از ديوار بلندي كه براي جلوگيري از ورود سيل به داخل روستا ساخته شده بود، گرفته شده است. شهر كمر به شكلي بسيار مناسب با انتظارات گردشگران روز به روز در حال پيشرفت است و پرچم آبي از سوي اتحاديه اروپا را دارد(درمعناي لغوي براي مناطقي كه داراي سواحل پاك و تميز هستند ، استفاده ميگرد)، در اين راستا شهر كمر داراي رستوران، هتل، كافه‌هاي متعدد، سواحل زيبا و تميز و همچنين بازارهايي قديمي و جديد است.اين شهر به علت قرار گرفتن در منطقه درياي مديترانه، در زمستان‌ها باراني و معتدل و در تابستان‌ها گرم مي باشد.گر قصد سفر به آنتاليا  با تور آنتاليا پرواز پگاسوس را داريد، سفر به كمر ميتواند بهترين انتخاب باشد

 

ساحل سبزپوش اوليمپوس

اليمپوس (Olympos) يكي از مكان هاي ديدني آنتاليا است كه با چشم انداز فوق العاده گردشگران زيادي را به سوي خود مي كشد. اليمپوس، شهري بسيار قديمي است كه پيدايش آن را به سال 80 قبل از ميلاد نسبت مي دهند. اين شهر يكي از زيباترين و بهترين سواحل و در كنار آن، كوه كيمائرا قرار دارد. كوه ها و صخره هايي نيز در اين منطقه ديده مي شود كه بر زيبايي آن مي افزايند. اين مكان تركيبي از تمدن قديم و جديد است كه بر جذابيت اين ساحل افزوده است. اين منطقه تا حدودي تبديل به منطقه اي تجاري شده است. دسترسي به اين شهر بسيار آسان است چراكه حتي مي توان با استفاده از اتوبوس، تاكسي، وسيله نقليه شخصي يا با استفاده از سرويس هاي حمل و نقل هتل ها، خود را به اين مكان رساند. هتل ها و رستوران هاي با كيفت بسياري در اطراف اين منطقه وجود دارد. براي شروع سفر به اين شهر تور آنتاليا پرواز اطلس گلوبال را رزرو كنيد.

 

غار بلديبي
 اين غار در 25 كيلومتري جنوب شرقي آنتاليا و 19 كيلومتري كمر و بين شهر كمر و آنتاليا و در نزديكي تونل camdag قرار گرفته است، اين غار در ساحل دريا و در ارتفاع 25 متري قرار دارد. و يكي ديگر از جذابترين ديدني هاي منطقه‌ي كمر است. در حفاري هاي انجام شده در غار بلديبي ابزار سنگ چخماق متعلق به دوره پارينه سنگي يافت شده است، همچنين نقاشي انسان شماتيك ، الهه مادر، بز و آهو و بر روي ديوار غار قابل مشاهده است. مي‌توان گفت با بازديد از غار بلديبي گردشگران تور آنتاليا پرواز قشم اير ميتوانند به گذشته سفر كنند!

 غار بلديبي

 

دهكده چيرالي
 دهكده اي در جنوب غربي استان آنتاليا در نزديكي اليمپوس است. اين دهكده زيبا داراي حدود ۳٫۵ كيلومتر ساحل جدا از هم است . همچنين در نزديكي سيرالي ، رودخانه ها و نهرهاي زيبا و بكري وجود دارد كه زيبايي اين منطقه را چند برابر كرده است و هرساله افراد زيادي كه به آنتاليا سفر كرده اند براي ديدن اين دهكده راهي جنوب غربي اين استان مي شوند تا از زيبايي هاي اين مكان استفاده كنند . يكي ديگر از جاذبه هاي اين ناحيه ، راه ليسيان است كه در پارك ملي اليمپوس قرار دارد كه مي توانيد ا جذابيت هاي در تور آنتاليا پرواز سان اكسپرس را تماشا كنيد.

 

دهكده چيرالي انتاليا

 

در كمر كجا اقامت كنم ؟

در منطقه كمر براي يك شب ماندن بازه‌ي انتخابي از ۵۰ ليره ترك تا ۵۰۰ ليره براي هر نفر داريد. در فصل و ماههاي توريستي مانند آگوست و جولاي قيمت هتلها در بالاترين نرخ مي باشد. همچنين ميتوانيد در روستاها و يا مناطق خاصي كه هزينه ي كمتري دريافت ميكنند، اقامت لذت بخشي داشته باشيد. و در صورت تمايل ميتوانيد در هتل‌هاي شهر آنتاليا اقامت داشته باشيد. اگر سفر كردن با برنامه‌ريزي و كيفيت بالا مورد پسند شماست ميتوانيد با انواع تورهاي آنتاليا سفر خوشي را تجربه كنيد!

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۲۴:۰۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی