مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مالديو كه به خاطر سواحل شني بسيار زيبايش، مرداب هاي آبي رنگش و صخره هاي مرجاني بسيار زيبايش مشهور شده است، از چند صد جزيره در اقيانوس هند تشكيل شده است. اگر شما هم در شرف سفر به مالديو هستيد و شانس اين را داريد كه به اين كشور متفاوت و افسانه اي سفر كنيد، توصيه ما به شما اين است كه حتما از شهر ماله نيز در مالديو ديدن كنيد. ما در ادامه پيشنهاداتي براي گشت و گذار در ماله به شما ارائه مي كنيم تا بتوانيد در كوتاه ترين زمان بيشترين استفاده را از جاذبه هاي گردشگري مالديو در شهر ماله و تفريحات مالديو ببريد و هرچه بيشتر در ماله خوش بگذرانيد.

مالديو

صبح اول صبح ( ساعت 7 تا 9)
مسلم است كه يك روز در مالديو حتما بايد با تماشاي چشم انداز بي نظير اقيانوس شروع شود و البته يك صبحانه خوشمزه! براي اين منظور ما خانه دريايي مالديو را كه درست در بالاي ترمينال قايقراني واقع شده است را پيشنهاد مي كنيم. اين خانه دريايي بهترين صبحانه ها را در مالديو سرو مي كند و اين امكان را برايتان فراهم مي كند كه صبح خود را به بهترين شكل ممكن آغاز كنيد. در اين رستوران انواع صبحانه هاي محلي مالديو نظير ماشوني ( ماهي تن، نارگيل، پياز، خوراك لوبيا و ليمو)، كولهيماس (ماهي تند) و روشي ( نان شيرين و پهن) را سرو مي كنند. البته صبحانه هاي عادي نظير تخم مرغ، نان تست، شيريني و ميوه نيز در اين رستوران به مهمانان ارائه مي شود. سفارشتان را دهيد و بعد روي عرشه كشتي بنشينيد و به اقيانوس نگاه كنيد و كم كم بيدار شدن شهر ماله در مالديو را تماشا كنيد. كم كم قايق هاي اطرافتان بيشتر خواهند شد و يك مسئله جذاب ديگر اين كه ممكن است كه سر و كله دلفين هاي بامزه نيز در اقيانوس پيدا شود و بتوانيد از دور تماشايشان كنيد.

مالديو

صبح (ساعت 9 تا 12)
بعد از خوردن صبحانه نوبت اين مي رسد كه از زيباترين جاذبه هاي گردشگري مالديو ديدن كنيد. بازار ماهي، بازار محلي، كاخ رياست جمهوري، پارك سطان و مسجد فرايدي از مهمترين اماكن ديدني مالديو به شمار مي آيند و نبايد بازديد از آن ها را از دست دهيد.
از طرفي گشت و گذار در خيابان هاي ماله اين فرصت را برايتان فراهم مي كند تا زندگي محلي هاي مالديو را از نزديك ببينيد چراكه در مالديو بين جزاير محلي و جزاير توريستي و لوكس آن زمين تا آسمان تفاوت وجود دارد. به شما پيشنهاد مي كنيم كه خيابان هاي اصلي مالديو را فراموش كنيد و در كوچه پس كوچه هاي جذاب آن قدم بزنيد. براي اين منظور بايد از خانه دريايي به مدت 10 دقيقه به سمت غرب قدم بزنيد تا به ميدان جمهوري ماله برسيد. بيشتر اماكن توريستي مالديو در ماله در شعاع نيم كيلومتري اين ميدان هستند و به راحتي مي توانيد يك صبح تا ظهر از همه آن ها ديدن كنيد.به شما توصيه مي كنيم كه در بدو ورود به مالديو در فرودگاه يك كتاب راهنماي گردشگري مالديو تهيه كنيد تا به راحتي بتوانيد از روي نقشه آن همه اماكن ديدني مالديو در ماله را پيدا كنيد.

ناهار (ساعت 12 تا 2)
احتمالا بعد از بازديد از جاذبه هاي گردشگري مالديو در ماله كمي گرسنه مي شويد. براي خوردن يك ناهار لذيذ مي توانيد به هاربورو كادا برويد. در واقع اين منطقه يكي از بهترين جاهايي است كه مي توانيد غذاهاي محلي مالديو را ميل كنيد. هاربور كادا حدود 10 دقيقه با تاكسي يا به اندازه 30 دقيقه پياده روي با ميدان جمهوري فاصله دارد و در كنار ترمينال قايقراني ويلينگيلي واقع شده است. اين منطقه پر از كافه ها و رستوران هاي جذاب است و در آن ها مي توانيد با يك قيمت ارزان و معقول يك ناهار خوشمزه محلي ميل كنيد و علاوه بر اين مي توانيد به تماشاي رفت و آمد قايق ها در بندر آن بنشينيد. اين رستوران ها منوي بلندبالايي از غذاهاي محلي دارند، اما توصيه ما به شما اين است كه حتما غذاي كوتو روشي را در مالديو امتحان كنيد. 

بعد از ظهر (ساعت 2 تا 6)
در گرماي بعد از ظهري مالديو ايده خوبي است كه كمي از شهر فاصله بگيريد و تني به آب بزنيد. همچنين مي توانيد تفريحات مفرحي مثل اسنوركلينگ را در مالديو تجربه كيند و يا در كنار يكي از سواحل مالديو آفتاب بگيريد.
به اين ترتيب اين شانس را خواهيد داشت كه يكي از زيباترين مناظر زندگيتان را در سواحل مالديو تماشا كنيد و به كشف جهان شگفت انگيز زير آب هاي اقيانوس هند برويد. براي اين منظور كافي است كه از منطقه هاربورو كادا يك تاكسي بگيريد و ترمينال اصلي برويد و از آن جا سوار قايق شويد تا به هولهوماله برسيد. قايق هاي اين مسير هر 15 دقيقه حركت مي كنند و كل مسيرتان تا آن جا حدود 20 دقيقه خواهد بود.

مالديو

غروب ( از ساعت 6 به بعد)
براي تجربه ديدن يك غروب آرامش بخش بعد از يك روز شلوغ و پرهياهو، به شما توصيه مي كنيم كه به ساحل مصنوعي مالديو در فاصله 10 دقيقه اي از ترمينال قايقراني برويد. اين ساحل يكي از جاذبه هاي گردشگري مالديو در تور مالديو به شمار مي آيد و بين اهالي مالديو نيز بسيار محبوب است. هميشه گروهي از خانواده ها در حال شنا در اين ساحل هستند، كودكان در حال بازي در زمين اسكيت آن هستند و بعضي از محلي ها مشغول بازي كردن واليبال يا فوتبال ساحلي هستند. ممكن است كه شانس اين را نيز داشته باشيد كه در اين ساحل زيبا موزيك زنده نيز اجرا شود. به هر حال اين ساحل يكي از بهترين اماكن توريستي مالديو به شمار مي آيد و به هيچ عنوان نبايد تفريح در آن را از دست دهيد.اگر شما هم تصميم خود براي تجربه يكي از متفاوت ترين سفرهاي زندگيتان را گرفته ايد، براي رزرو يك تورهاي خارجي با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.

امتياز:
بازديد:
[ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۳۰:۳۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی