مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مسلما در طول سفر خود به روسيه غذ اهاي اين كشور را ميل خواهيد كرد ولي اگر به دنبال غذاهاي مليتهاي ديگر مانند گرجستان در روسيه هستيد ما اين رستورانها را به شما معرفي مي كنيم. با آژانس مسافرتي مهرپرواز همراه باشيد.

كافه دادا DADA CAFE مسكو

كافه دادا يكي از معدود كافه هاي گرجي است كه در قلب مسكو قرار گرفته است و داراي محبوبيت و مشتريان زيادي است كه در بدو ورود به كافه با آنها مواجه خواهيد شد. طراحي داخلي،فضاي محيط هر كدام به نوبه خود حرفي براي گفتن دارد. اكثر افرادي كه در اين كافه هستند در مورد موزييك و هنر صحبت مي كنند بنابراين محل عالي است تا علاوه بر آشنايي با هنر اين كشور از موسيقي كه در كافه پخش مي شود لذت ببريد. و البته نوبت به منوي كافه مي رسد، در اين منو غذاي مشهور گرجي خينكالي و يا خاچاپوري را سفارش دهيد همچين از نوشيدن شراب گرجي در تور روسيه نوروز 98 لذت ببريد.

كافه دادا-مسكو،مهرپرواز

 

كافه پاتارا PATARA CAFE مسكو

كافه پاتارا يكي از شلوغ ترين كافه هاي گرجي مدرن در مسكو است كه در منطقه Patriarch Ponds  قرار گرفته است. اين ناحيه به داشتن انواع رستورانهاي مختلف شهرت دارد اما تنها رستوان گرجي آن رستوران پاتارا است. قيمت غذاهاي اين رستوران تا حدي گران هستند ولي به علت منوي غني از غذاهاي كلاسيك خوش طعم گرجي و شراب گرجي ارزش امتحان كردن دارد.
 در اين كافه سعي كنيد بهترين غذاهاي گرجي را سفارش دهيد و خود را به خوردن خينكاي محدود نكنيد. بلكه ادژيكا adzhika را نيز سعي كنيد امتحان كنيد. ( قبل از شروع سفر، از قيمتبليط هواپيما مسكو مطلع شويد)

كافه پاتارا-مسكو-مهرپرواز

 

رستوران ساهلي SAHLI مسكو

رستوران ساهلي كي از قديمي ترين و سنتي ترين رستوران هاي گرجستان است كه در قلب مسكو قرار گرفته كه داراي طراحي داخلي كلاسيك گرجي است. ساهلي يك لغت گرجي است به معني خانه است كه نام آن در فضاي رستوران نيز حس مي شود. منوي رستوران شامل غذاهاي كلاسيك و مدرن گرجي است. علاوه بر غذاهاي گرجي كه در اين رستوران ارائه مي شود مورد فرهنگ گرجستان نيز صحبت مي شود . به خصوص كه صاحبان اين رستوران ميزبان برگزاري رويدادهاي موسيقي و هنري گرجستان مي باشند.

رستوران ساهلي مسكو-مهرپرواز

كافه NATAHTARI مسكو

اين رستوران در ميان مردم محلي بسيار محبوب و شناخته شده است به همين دليل به صورت 24 ساعته در كل 365 روز سال باز است. در اينجا خواهيد فهميد كه چرا مردم علاقه مند هستند تا غذاهاي خوشمزه گرجي را با كيف عالي در ميان منوي سنتي اين رستوران انتخاب مي كنند. سرويس دهي رستوران NATAHTARI بسيار خوب است. يك شام خوش طعم گرجي را همراه با گپ زدن با دوستان خود در اين رستوران تجربه كنيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۴:۵۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی