مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اماكن گردشگري پكن
حقيقتي كه وجود دارد اين است كه اگر به چين سفر كنيد و از شهر زيباي پكن بازديد نكنيد، باخت بزرگي را متحمل شده ايد! پكن سومين شهر مشهور جهان است و حدود 21 ميليون جمعيت دارد.
مقدمه اي از تاريخ جذاب پكن
تاريخ پكن به سه هزار سال قبل باز مي گردد و در طول هزاران سال به عنوان مركز فرهنگي و اقتصادي چينمحسوب مي شده است. اگر شما هم دوست داريد كه سر از تاريخ بي نظير پكن در بياوريد و جهان باستاني را در كنار جهان جديد به صورت همزمان ببينيد، حتما سفر به پكن با تور ارزان چين را در برنامه زندگيتان قرار دهيد. جاذبه هاي گردشگري پكن بسيار متنوع هستند و از آسمان خراش هاي مدرنش تا معابد مذهبي باستانيش براي همه توريستان جذابيت هاي منحصر به فردي دارد. از همه مهمتر اين كه ديوار بزرگ چين در پكن واقع شده است. اگر مي خواهيد كه بيشتر با جاذبه هاي گردشگري پكن آشنا شويد، با ما همراه باشيد.
شهر ممنوعه پكن
پكن در اطراف شهر ممنوعه يا قصر سلطنتي ساخته شده است و در واقع شهر ممنوعه در قلب پكن واقع شده است. اين قصر كه قدمت آن به قرن 13 باز مي گردد، به طرز غير قابل باوري جذاب و حيرت انگيز است. شهر ممنوعه توسط يك خندق بزرگ از شهر پكن جدا شده است و ديواري به ارتفاع 10 متر دور تا دور آن كشيده شده است. در لحظه ورود به شهر ممنوعه احساس خواهيد كرد كه به كل وارد يك جهان ديگر شده ايد و بازديد از آن يكي از تجربه هاييست كه تا عمر داريد، فراموشش نخواهيد كرد!

شهر ممنوعه پكن

ميدان تيانانمن پكن
اين فضاي عمومي به شكلي ساخته شده است كه يك ميليون نفر را در خود جاي مي دهد و بزرگي آن ميخكوبتان خواهد كرد. ميدان تيانانمن درست كنار شهر ممنوعه واقع شده است و يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري چين به شمار مي آيد. جالب است كه بدانيد خيلي از رويدادهاي مهم پكن در اين ميدان زيبا برگزار مي شوند. بعضي از اماكن ديدني پكن نظير دروازه تيانانمن و موزه انقلاب چين در ميدان تيانانمن واقع شده است و حتما بايد از آن ها بازديد كنيد.

ميدان تيانانمن پكن

پارك بي هاي پكن
پارك بي هاي يكي از قديمي ترين باغ هاي عمومي پكن است و قدم زدن در آن برايتان فرصتي فراهم مي كند تا از شلوغي ها و همهمه هاي شهر پكن فاصله بگيريد و از آرامش فضاي آن لذت ببريد. حتما به بالاي ساختمان مركزي آن برويد تا بتوانيد چشم انداز شهر ممنوعه را از بالا تماشا كنيد. به شما توصيه مي كنيم كه حتما از قلعه پارك بي هاي كه قدمت آن به قرن 13 باز مي گردد و پاگوداي سفيد قرن 17 آن نيز بازديد كنيد.

پارك بي هاي پكن

معبد بهشت پكن
قدمت مجموعه جذاب معبد بهشت پكن به قرن 15 باز مي گردد و در آن معابد بسيار زيبايي واقع شده است. جاذبه گردشگري اصلي معبد بهشت پكن، معبد مركزي آن است كه رنگ ها، تزئنات و آثار هنري آسيايي آن توجه همگان را به خود جلب مي كند.
يكي از مهمترين جاذبه هاي گردشگري پكن در معبد بهشت پكن، ديوار اكو است كه بازديد از آن متحيرتان خواهد كرد! اما چگونه؟ جالب است كه بدانيد با زمزمه كردن آرام در كنار ديوار اكو، مي توانيد صداي خود را به گوش فردي در آن طرف ديوار برسانيد! جالب است! نه؟ شما هم مي توانيد با سفر به پكن اين ديوار شگفت انگيز را از نزديك ببينيد. از طرفي باغ هاي اطراف معابد بسيار سرسبز و زيبا هستند و مي توانيد ساعت ها در آن ها قدم بزنيد و از طبيعت بي نظير آن ها استفاده كنيد.

معبد بهشت پكن

معبد لاما پكن
معبد لاما كه قدمت آن به سال 1694 باز مي گردد، به خوبي حفظ شده است و ديدن معماري جذابش شگفت زده تان مي كند. هر قسمت از ساختمان معبد لاما به زيبايي با رنگ هاي متنوع و ديزاين هاي چيني تزئين شده است.علاوه بر اين، در داخل معبد لاما مجسمه هاي طلايي و زيارتگاه هايي مربوط به آيين بودا وجود دارد كه حتما برايتان جذاب خواهند بود. جالب است كه بدانيد معابد بسيار زيادي در پكن وجود دارد كه جزء بهترين جاذبه هاي گردشگري پكن محسوب مي شوند. اما اگر زمان اقامتتان در پكن محدود است و فقط مي خواهيد كه از يكي از آن ها بازديد داشته باشيد، آن معبد بدون شك بايد معبد لاما باشد.

معبد لاما پكن

موزه پايتخت پكن
اگر مي خواهيد كه بيشتر با تاريخ پايتخت چين آشنا شويد، بهتر است كه بازديد از موزه پايتخت پكن را در برنامه سفري خود قرار دهيد و كلكسيون ارزشمند آن را از نزديك ببينيد. شما به راحتي مي توايند ساعت ها در نمايشگاه هاي متنوع و اتاق هاي زيباي موزه پايتخت پكن گشت و گذار كنيد و از آثار هنري چيني آن بازديد كنيد.

موزه پايتخت پكن

باغ وحش پكن
يكي ديگر از اماكن توريستي پكن كه احتمالا از بازديد آن خشنود و راضي خواهيد بود، باغ وحش پكن است. پيشنهاد ما به شما اين است كه زماني از اقامتتان در پكن را به بازديد از باغ وحش پكن اختصاص دهيد، علي الخصوص اگر تا به حال پانداها را از نزديك نديده ايد! 
باغ وحش پكن در 220 هكتار ساخته شده است و يكي از قديمي ترين باغ وحش هاي چين به شمار مي آيد و بيش از 15،000 حيوان از 1،000 گونه مختلف در آن زندگي مي كنند. اين باغ وحش در پكن به قدري جذاب است كه به راحتي مي توانيد يك روز كامل را در آن سپري كنيد و از ديدن حيوانات بامزه آن شگفت زده شويد. گذشته از حيوانات جذابش هم يك آكواريوم و يك پارك زيبا نيز در مجموعه باغ وحش پكن وجود دارد كه جذابيت آن را دوچندان كرده اند.

باغ وحش پكن

ديوار بزرگ موتيانيو (بخشي از ديوار بزرگ چين) پكن
سفر به پكن بدون بازديد از قسمتي از ديوار بزرگ چين كامل نمي شود. بخش موتيانيو يكي از بهترين بخش هاي ديوار بزرگ چين است كه هم خلوت تر است و هم بهتر از آن محافظت شده است. اگر شما هم دوست داريد كه عكس هاي يادگاري در كنار ديوار بزرگ چين بگيريد، بدون اينكه صدها توريست ديگر نيز در عكستان بيفتند، بهتر است كه از ديوار بزرگ موتيانيو ديدن كنيد. اين قسمت از ديوار بزرگ چين در مجموع 23 برج ديدباني دارد و بازديد از آن ها حتما برايتان جالب خواهد بود.

 ديوار بزرگ چين

كاخ تابستاني پكن
كاخ تابستاني پكن در قرن 18 ساخته شده است و در شمال غربي شهر ممنوعه واقع شده است. در گذشته كاخ تابستاني پكن محل اقامت امپراتوري بوده است، اما امروزه به يك پارك عمومي و يكي از مهمترين اماكن توريستي پكن تبديل شده است. در مجموعه كاخ تابستاني پكن اماكن ديدني متعددي وجود دارد كه مي توانيد از آن ها بازديد كنيد و به دنياي گذشتگان قدم بگذاريد.  
اگر شما هم قصد سفر به پكن را داريد، براي رزرو يك تور چين نوروز 98 با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد تا بتوانيد با كم ترين قيمت و بهترين كيفيت به چين سفر كنيد. 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۵۳:۳۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی