مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

جاذبه هاي گردشگري هانگزو بسيار متنوع هستند و زمان زيادي براي بازديد از همه اماكن ديدني هانگزو نياز داريد.براي مثال تنها بازديد كامل از درياچه غربي هانگزو به يك روز كامل زمان نياز دارد. اما اگر شما هم براي سفر به هانگزو محدوديت زماني داريد يا مي خواهيد از تور تركيبي چين استفاده كنيد، اين راهنماي سفر 24 ساعته به هانگزو را مطالعه كنيد تا بتوانيد به بهترين شكل سفر خود به هانگزو را برنامه ريزي كنيد و از هر لحظه از اقامتتان در اين شهر زيبا و جادويي استفاده كنيد. اين برنامه سفر 24 ساعته به هانگزو به گونه اي برنامه ريزي شده است كه بتوانيد از بهترين جاذبه هاي گردشگري هانگزو كه همه آن ها در حوالي درياچه غربي واقع شده اند، ديدن كنيد. با ما همراه باشيد.

هانگزو

صبح  در هانگزو
بهتر است كه روز خود را با دويدن يا دوچرخه سواري دور تا دور درياچه غربي آغاز كنيد. هواي درياچه غربي هانگزو بسيار تازه است و صبح زود نيز مسيرهاي پياده روي آن به نسبت ديگر ساعات روز خلوت تر است. بعد از دوچرخه سواري و گرفتن يك عالمه انرژي مثبت مي توانيد يك تاكسي بگيريد و به تفرجگاه لوكس آمان فايون برويد. اين تفرجگاه در ميان يك دهكده قديمي ساخته شده است و كنار معبد لينگ يين واقع شده است. اگر بتوانيد خودتان را زودتر از ساعت 8 صبح به اين منطقه برسيد، مي توانيد راهب ها را در حال برگشت از معبد بعد از عبادت صبحگاهي ببينيد.در تفرجگاه هم مي توانيد بهترين صبحانه چيني را در رستوران استيم هاوس (رستوران خانه بخار) ميل كنيد و انرژي گشت و گذار روز پيش رويتان را تامين كنيد. كوفته ها و نودل هاي بخارپز اين رستوران بسيار لذيذ هستند و از مواد اوليه بسيار تازه اي براي درست كردن آن ها استفاده شده است. مي توانيد يك فنجان چاي يا قهوه نيز در كنار صبحانه خود سفارش دهيد. به شما توصيه مي كنيم كه صبحانه تان را در فضاي باز مجموعه با نواي دلنشين پرندگان و صداي شرشر نهر نزديك به رستوران ميل كنيد. بعد از صبحانه هم مي توانيد وارد محدوده معبد در آمان فايون بشويد و گوشه كنار آن را كشف كنيد و نقش و نگار شخصيت هاي بودا را بر روي ديواره هاي آن تماشا كنيد. سعي كنيد هرچه زودتر در صف فروش بليط بايستيد تا بتوانيد زودتر بليط معبد لينگ يين را خريداري كنيد و از اين معبد زيبا كه يكي از قديمي ترين معابد چيني است، ديدن كنيد.

هانگزو

قبل از ظهر در هانگزو
بعد از بازديد از معبد لينگ يين مي توانيد به خيابان هفانگ برويد و از فروشگاه هاي آن ديدن كنيد و در صورت تمايل سوغاتي بخريد. همچنين مي توانيد به داروخانه هوكينگ يوتانگ برويد و اطلاعات جالبي در مورد داروهاي سنتي چيني دريافت كنيد. همچنين مي توانيد كمي چاي گياهي تست كنيد و داروهاي مورد نظرتان را از اين داروخانه باستاني تهيه كنيد مي توانيد به فروشگاه جوئش آرت برويد و با انواع چاي هاي چيني آشنا شويد. آخرين توقف شما قبل از ناهار هم مي تواند موزه هنر چيني در نزديكي همين منطقه باشد. موزه هنر چيني با معماري جذابش و كلكسيون بي نظير داخلش به يكي از مهمترين جاذبه هاي گردشگري چين در هانگزو تبديل شده است و در صورت تمايل مي توانيد از آن بازديد داشته باشيد.

هانگزو

ظهر در هانگزو
براي اينكه بيشتر با فرهنگ نوشيدن چاي چيني آشنا شويد، به دهكده لونگ جينگ برويد و يك ناهار لذيذ در  رستوران لانگ جينگ مانور ميل كنيد. در اين رستوران مي توانيد بهترين غذاهاي هانگزو را در يك فضاي بسيار جذاب ميل كنيد. اين رستوران توسط مزارع چاي و باغ هاي چيني احاطه شده است و به قدري زيباست كه حتما بايد از آن ها در زمان اقامت خود در هانگزو و تور ارزان قيمت چين ديدن كنيد. به شما توصيه مي كنيم كه غذاهاي مشهوري مثل هونگ شائو رو (گوشت، كلم بروكلي و سير) را سفارش دهيد. همچنين مي توانيد بعد از ناهارتان يك چاي خوش طعم در اين رستوران ميل كنيد و به تماشاي چشم انداز بي نظير اطراف رستوران بنشينيد و ساعتي را با آرامش كامل سپري كنيد.

هانگزو

بعد از ظهر
به بخش جنوبي درياچه غربي برويد تا بتوانيد از معبد ليفنگ ديدن كنيد. قدمت اين معبد 5 طبقه اي به سال 975 ميلادي باز مي گردد.اين معبد يكي از جاذبه هاي گردشگري هانگزو است كه ماركو پولو در طول سفرش به هانگزو از آن بازديد كرده است و از ديدن آن شگفت زده شده است.جالب است كه بدانيد ماركوپولو از هانگزو به عنوان باشكوه ترين شهر جهان ياد كرده است.
بعد از بازديد از اين معبد زيبا قبل از غروب آفتاب به درياچه برگرديد تا بتوانيد سوار آخرين قايق هاي درياچه بشويد و به تماشاي تغيير رنگ آسمان به رنگ هاي صورتي، نارنجي و قرمز در زمان غروب آفتاب بنشيند.حتي ممكن است كه در اين زمان بتوانيد چند عروس و داماد چيني را در حال عكس گرفتن در كنار درياچه ببينيد كه تجربه جالبي برايتان خواهد بود.

هانگزو

غروب در هانگزو
حواستان باشد كه از قبل بليط خود را براي اجراي موسيقي ژانگ ييمو در درياچه غربي رزرو كنيد. در اين اجرا صدها مجري برنامه اجرا مي كنند. اين برنامه مهيج و جذاب مي تواند پاياني هيجان انگيزي به اقامتتان در هانگزو بدهد. اگر هم بعد از تماشاي اين برنامه هنوز انرژي داشتيد و آماده خواب نبوديد، مي توانيد به كافه جي زد برويد و شب خود را با شنيدن موزيك هاي زنده به سبك جاز بگذرانيد و 24 ساعت كامل را در هانگزو به خوشي سپري كنيد.آژانس مسافرتي مهر پرواز بهترين تورهاي چين را با كمترين قيمت و بالاترين كيفيت براي شما برنامه ريزي كرده است. براي رزرو تور ارزان هانگزو و تور تركيبي چين با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز در تماس باشيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۵۸:۱۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی