مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

هتل 5 ستاره لايف مجيك جاكاراندا در منطقه گوندوگدو در آنتاليا واقع شده است و براي تفريح و استراحت شما يك ساحل اختصاصي و تميز را مهيا كرده است.از طرفي اين هتل 5 ستاره در آنتاليا با يك استخر سربسته و 5 استخر مجهز در فضاي باز و همچنين پارك آبي جذابش به يكي از بهترين هتل هاي آنتاليا تبديل شده است. البته امكانات رفاهي اين هتل زيبا بسيار بيشتر از اين حرف هاست و شما با اقامت در هتل لايف مجيك جاكاراندا در هر لحظه سرگرم خواهيد بود و يك تعطيلات شيرين را به معناي واقعي كلمه تجربه خواهيد كرد. اهيجان انگيز است! نه؟ با ما همراه باشيد تا بيشتر با هتل لايف مجيك جاكاراندا آنتاليا آشنا شويد تا بدانيد كه با سفر با خريد تور آنتاليا پرواز پگاسوس قرار است كه در چه هتل جذابي اقامت داشته باشيد و چه روزها و شب هاي فوق العاده اي را در اين هتل مجلل تجربه كنيد.


اتاق هاي هتل لايف مجيك جاكاراندا يك فضاي نشيمن با يك تلويزيون ال سي دي با كانال هاي ماهواره اي را در خود جاي داده اند. بعضي از اتاق هاي هتل لايف مجيك جاكاراندا تراس نيز دارند و بقيه اتاق ها نيز چشم انداز جالب توجهي به استخر مجموعه دارند.در مورد غذا نيز بايد بگوييم كه شما با اقامت در هتل لايف مجيك جاكاراندا مي توانيد هر روز غذاهاي لذيذ و خوشمزه ميل كنيد. هتل لايف مجيك جاكاراندا صبح ها برايتان يك صبحانه بي نظير به صورت سلف سرويس سرو مي كند و ناهارها و شام ها مي توانيد بهترين غذاهاي ايتاليايي، آسيايي و همچنين غذاهاي دريايي را در رستوران هتل لايف مجيك جاكاراندا ميل كنيد. با همراهي با رزرو تور آنتاليا پرواز تركيش مهر پرواز مي توانيد وعده هاي صبحانه، ناهار، شام و ميان وعده را به صورت رايگان ميل كنيد و از طعم لذيذ آن ها لذت ببريد. انتخاب هاي شما در رستوران هتل لايف مجيك جاكاراندا بسيار متعدد است و شما در طول روز بارها با چشيدن طعم هاي مختلف سورپرايز خواهيد شد. از صبحانه گرفته تا وعده ناهار و شام، پيتزاهاي خوشمزه گرفته تا غذاهاي ميان وعده مثل سيب زميني سرخ كرده، پنكيك، بستني و نوشيدني هاي بي نظير همه به رايگان در اختيار شما قرار خواهند گرفت.

 


بعد از غذا نيز مي توانيد از امكانات تفريحي ديگر هتل استفاده كنيد و همراه با همراهان خود با ديگر توريستان در 6 زمين تنيس آن بازي كنيد و يا ورزش هاي ديگر مثل تنيس روي ميز يا دارت را امتحان كنيد. همچنين مي توانيد در پارك آبي هتل لايف مجيك جاكارندا ساعاتي را با شور و نشاط بي حد و حصر سپري كنيد و يا در استخر يا سوناي اين هتل ريلكس كنيد. اگر هم اهل ورزش هستيد، مي توانيد در باشگاه ورزشي هتل لايف مجيك جاكاراندا ورزش روزانه تان را انجام دهيد. استخرهاي هتل لايف مجيك جاكاراندا به همراه سرسره هاي آبي متنوع پارك آبي آن حتما برايتان جالب خواهد بود و ساعت ها شما را سرگرم خواهند كرد.
هتل لايف مجيك جاكاراندا در مجموع 774 اتاق خواب دارد و اتاق هاي دلباز آن همگي بسيار تميز هستند و طراحي داخلي آن ها نيز بسيار شيك و جذاب است و از هر نظر اقامتي لوكس و سرشار از آرامش و آسايش را براي شما در تور آنتاليا پرواز تركيش رقم مي زنند. 

خدمه هتل لايف مجيك جاكاراندا نيز با مهارت كامل به شما سرويس هاي لازم را مي دهند و به گونه اي با شما رفتار مي كنند كه گويي شما تنها مهمان اختصاصي هتل هستيد و توجه كامل به شما نشان خواهند داد كه اين مسئله نيز محبوبيت هتل لايف مجيك جاكاراندا را بين توريستان افزايش داده است و آن را به يكي از بهترين هتل هاي آنتاليا تبديل كرده است.استخرهاي هتل لايف مجيك جاكاراندا نيز غريق نجات هاي با مسئوليتي دارد و اين اطمينان را برايتان فراهم مي كند كه با آرامش كامل بدون ترس و واهمه در آب هاي تميز آن ها شنا كنيد و حتي اگر قرار است كه خانوادگي به آنتاليا سفر كنيد، بدون دغدغه به كودكانتان اجازه دهيد كه در استخر بازي كنند و نگران امنيت آن ها نباشيد.


به طور كلي مي توان گفت كه هتل لايف مجيك جاكاراندا همه امكانات تفريحي و انواع خدمات رفاهي را در اختيار مهمانانش قرار مي دهد تا آرامش شما را در زمان اقامتتان در آنتاليا تضمين كند و از هيچ كوششي براي شاد و خشنود كردن شما فروگذار نمي كند.آژانس مسافرتي مهر پرواز نيز با تور آنتاليا كه براي شما برنامه ريزي كرده است، هتل لايف مجيك جاكاراندا را گارانتي كرده است و اين اطمينان را به شما مي دهد كه تور آنتاليا نوروز 98 با بهترين كيفيت براي شما اجرا شود.اگر شما هم دوست داريد كه در اين هتل بي نظير در آنتاليا اقامت داشته باشيد،مي توانيد با دريافت قيمت تور آنتاليا پرواز قشم اير در هتل لايف مجيك جاكاراندا مهر پرواز را رزرو كنيد و بهترين سفر زندگيتان را به مقصد آنتاليا تجربه كنيد.

 

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۱۷:۳۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی