مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

جالب است كه بدانيد فقط دو خيابان در دو دنيا وجود دارند كه از اين خيابان زيباي استانبولي براي خريد بهتر هستند! اين خيابان شيك و جذاب در استانبول، خيابان بغداد است! با ما همراه باشيد تا با اين خيابان لوكس براي خريد در استانبول بيشتر آشنا شويد.


بيش از 500 فروشگاه در 16 خيابان لوكس خريد در كل جهان با هم به رقابت پرداختند. دوست داريد از نتيجه اين رقابت نفس گير كه بهترين و لوكس ترين خيابان هاي خريد را در كل دنيا نشان مي دهد اطلاع داشته باشيد؟ 
بعد از بررسي هاي متوالي در اين رقابت، خيابان روديو درايو در بورلي هيلز رتبه اول، خيابان كال سرانو در مادريد رتبه دوم و در نهايت خيابان بغداد در استانبول رتبه سوم را كسب كردند. 
خيابان بغداد در قسمت آسيايي استانبول واقع شده است و به عنوان يكي از سرزنده ترين خيابان هاي كل دنيا و نقاط ديدني استانبول شناخته مي شود. خيابان بغداد در يكي از لوكس ترين مناطق استانبول واقع شده است و بازديد از آن، تجربه متفاوتي از خريد را براي شما به ارمغان مي آورد. خيابان بغداد يك خيابان يك طرفه پر از مراكز خريد فوق العاده جذاب، فروشگاه هاي بي نظير و بوتيك هاي لوكس لباس است كه در آن ها مي توانيد بهترين برندهاي مشهور جهاني را پيدا كنيد. قبل از شروع سفر و تجربه خريد جذاب از قيمت تور استانبول پرواز معراج مطلع شويد.

خيابان بغداد را به عنوان يك پاساژ بسيار بزرگ سرباز نيز مي توانيد تصور كنيد!

بيشتر مغازه هاي خرده فروشي در همه روزهاي هفته، حتي روزهاي تعطيل مثل يكشنبه بعد از ظهرها هم باز هستند. پس اگر قصد سفر به استانبول با تور استانبول پرواز تركيش را داريد دوست داريد كه بهترين خريد زندگيتان را تجربه كنيد و يا حتي فقط قصد داريد كه لباس هاي جديد با مدل هاي جديد روز دنيا را تماشا كنيد، بازديد از خيابان بغداد براي شماست! 
در خيابان بغداد مي توانيد از بعضي از لوكس ترين و سرآمدترين فروشگاه هاي استانبول ديدن كنيد و از آن ها لباس هاي زيبا با برندهاي بسيار لوكس جهاني را خريداري كنيد. البته بعضي از فروشگاه هاي خيابان بغداد لباس هاي قيمت مناسب تر نيز دارند. به هر حال حتما از فروشگاه هايي مثل بربري، دولچه اند گابانا، واكو و نيكد در خيابان بغداد ديدن كنيد.

از طرفي راه رفتن در خيابان بغداد به خاطر پياده روهاي پهني كه دارد، براي پياده روي با دوستانتان و يك گشت و گذار بعد از ظهري بسيار مناسب است. همچنين كافه ها و رستوران هاي بي نظير خيابان بغداد، روزانه تعداد بسيار زيادي از توريستان را به خود جذب مي كنند. شما هم مي توانيد يك فنجان قهوه ترك را در يكي از اين كافه هاي بي نظير ميل كنيد و سفرتان به استانبول را به يادماندني تر از قبل كنيد.

همچنين جالب است كه بدانيد جشن هاي فوق العاده جذابي در طول سال در خيابان بغداد برگزار مي شود كه سرزنده بودن اين خيابان را بيش از پيش نشان مي دهد. براي مثال جشن هايي مثل جشن جمهوري تركيه، جشن برنده شدن تيم فوتبال فنرباغچه، كريسمس و ... نيز در خيابان بغداد با حضور عموم مردم تركيه و توريستان آن برگزار مي شود. اگر شما هم در زمان اين جشن ها به استانبول سفر كرديد، بازديد از خيابان بغداد و شركت در جشن هاي باشكوه آن را از دست ندهيد.
اگر شما هم قصد سفر به استانبول را داريد، با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد تا بهترين تورهاي پرواز قشم اير را به شما معرفي كنيم تا بتوانيد با مناسب ترين قيمت، بهترين تور استانبول مانند تور استانبول پرواز تركيش را با بهترين گشت هاي شهري رزرو كنيد.

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۱۵:۳۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی