مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در سفر استانبول، از بناهاي تاريخي، مناظر خيره كننده، موزه هاي گوناگون، سواحل زيبا اين شهر نمي توان گذشت. با وجود شهرت اين شهر پر توريست مناطقي نيز هستند كه كمتر شناخته شده هستند. آژانس مسافرتي مهرپرواز شما را با آنها آشنا مي كند.


هنرهاي خياباني قسمت آسيايي استانبول
در محله تاريخي Yeldeğirmen در كاديكوي استانبول هر سال فستيوال نقاشي ديواري برگزار مي شود كه ديوارهاي خيابان اين محله به بوم نقاشي تبديل مي شود كه هنرمندان بر روي آثار هنري خلق مي كنند.
زماني كه در اين محله قدم بزنيد تقريبا در بيشتر ديوارهاي اين شهر با نقاشيهاي ديواري رنگارنگي رو به رو مي شويد كه هر كدام زيبايي منحصر به خود را دارد و شما را با هنر مردم محلي اين منطقه آشنا مي كند.اين هنرهاي خلاقانه و زيبا براي گردشگران هنر دوست تور استانبول پرواز معراج بسيار جالب و جذاب خواهد بود.


مسجد زيرزميني سانجاكالار Sancaklar Mosque
يكي از مساجد استانبول كه احتمالا نام آن را كمتر شنيده ايد، مسجد زير زميني سانجاكالار است.مسجدي كه در يك دشت وسيع و محلي به نام بويوك چكمجه در حومه شهر استانبول قرار دارد. 
معماري مسجد زيرزميني سانجاكالار فوق مدرن و امروزي است و نشات گرفته از هنر معماري اسلامي و عثماني است و شركت معروف معماران امره آرولات كار طراحي و ساخت آن را بر عهده داشته است. نكته قابل توجه و جالب در معماري مسجد سانجاكالار اين است كه اين مسجد گنبد ندارد و شكل و ظاهر منارهاي آن شبيه ديگر مسجدها نيست كه در تور استانبول زمستان 97 مي توانيد از آن ديدن كنيد.

 


پارك سلطان احمد Sultan Ahmed Park
در بين اماكن توريستي استانبول، نام مسجد سلطان احمد را زياد شنيده ايد ولي به احتمال زياد نام پارك سلطان احمد را تا حالا نشنيده ايد. پارك زيبا و پر درختي كه در ميان دو مسجد مشهور سلطان احمد و اياصوفيه قرار گرفته است.
اين پارك دنج با حوضچه اي زيبا در شب با وجود آبنما و روشنايهاي نورهاي گوناگون جلوه زيبايي را به پارك بخشيده است. براي گردشگران تور استانبول تعطيلات كريسمس پارك سلطان احمد مي تواند محلي باشد تا علاوه بر بازديد از دو جاذبه مشهور استانبول، در اين پارك نفسي تازه كرده و از فضاي دل انگيز آن لذت ببرنند.
در قسمت شمالي پارك يك ستون سفيد مرمري قابل مشاهده است كه قدمت آن به دوران رم بيزانس مي رسد. علاوه بر آن در ميدان هيپودروم Hippodrome كه با نام ميدان سلطان احمد هم از آن ياد مي شود، يكي ديگر از آثار امپراطوري رومي ها قرار دارد كه در آن دوران مسابقات اسب دواني در آنجا برگزار مي شده است. براي تماشا اين پارك زيبا و رزرو تور استانبول پرواز تركيش با مهرپرواز همراه باشيد.


قلعه 7 حصار Yedikule Fortress 
قلعه 7 حصار يا يديكوله Yedikule Fortress و يا قلعه رومي حصار در نزديكي ساحل مرمره قرار دارد و يادگار دوران رم شرقي است. اين قلعه متشكل از برج كوچك، سه برج اصلي و 13 برج نگهباني است.اين قلعه قديمي با وجود ساختار محكم بسيار ظريف ساخته شده است.ديوارهاي به جاي مانده اين دژ از منطقه محافظت مي كند.
اين قلعه بعد ها به معناي "قلعه ي واقع بر زمين رومي ها"، شناخته شد. در تور استانبول ژانويه 2019 مي توانيد علاوه بر تماشاي اين دژ تاريخي، در اطراف آن قدم زده و از فضاي ديدني آن منطقه لذت ببريد.

 

خانه لئون تروسكي Leon Trotsky
خانه لئون تروسكي Leon Trotsky (فرد انقلابي بلشويك و متفكر ماركسيست اهل كشور روسيه) كه به نام عمارت ياناروس نيز ناميده مي شود، خانه اي قديمي با قدمتي 150 ساله است كه توسط گياهان و خزه احاطه شده است.اين خانه از اماكن توريستي استانبول به شمار رفته و در جزيره بيوك آدا Büyükada و نزديك استانبول قرار دارد.لئون تروسكي زماني كه از روسيه تبعيد شده، در بين سالهاي 1929 و 1933 در اين خانه زندگي ميكرد. قبل از شروع سفر خود از قيمت تور استانبول پرواز قشم اير مطلع شويد.

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۸:۳۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی