مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

استانبول پر از اماكن گردشگري جذاب و توريستي است و از آنجايي كه اين شهر زيبا داراي تنوع زيستي گوناگوني هم هست، چندين باغ وحش زيبا نيز دارد كه بازديد از آن ها به هر توريستي توصيه مي شود. پس حتما در طول سفرتان به استانبول سري به اين باغ وحش هاي بي نظير در استانبول بزنيد و اين تنوع زيستي گوناگون را از نزديك تماشا كنيد. با مهرپرواز همراه باشيد تا بهترين باغ وحش هاي استانبول را در سفر تور استانبول پرواز قشم اير را  به شما معرفي كنيم.

دلفيناريوم استانبول

دلفين ها يكي از صميمي ترين و دوست داشتني ترين حيوانات روي زمين هستند و بازديد از آن ها ساعاتي فراموش نشدني را برايتان به ارمغان مي آورد. در دلفيناريوم استانبول علاوه بر ديدن اين موجودات بامزه مي توانيد نمايش هاي جذاب حيوانات ديگر مثل سيل و يك وال سفيد كوچك را نيز تماشا كنيد.

آكواريوم امار

در آكواريوم اگار مي توانيد دنياي سحر آميز زير آب را كشف كنيد. در اين آكواريوم زيبا در استانبول مي توانيد انواع و اقسام موجودات دريايي از كروكوديل هاي ترسناك گرفته تا عجيب ترين و منحصر به فرد ترين ماهي هاي دنيا را تماش كنيد. آكواريوم امار كارمندان مهرباني دارد كه با خوشنودي تمام اطلاعات لازم را در مورد موجودات دريايي به شما ارائه مي كنند. براي تماشاي اين آكواريوم زيبا و رزرو تور استانبول پرواز معراج با مهرپرواز همراه باشيد.

پارك گربه هاي يكي از بامزه ترين باغ وحش هاي استانبول است، چراكه شما مي توانيد انواع و اقسام گربه ها را در آن تماشا كنيد. پس اگر شما هم عاشق گربه هاي بامزه هستيد، معطل نكنيد و از پارك گربه هاي استانبول ديدن كنيد. شما مي توانيد چند ساعت هيجان انگيز را با اين موجودات بامزه پشمالو سپري كنيد و عكس هاي به ياد ماندني بگيريد. همچنين مي توانيد به آن ها غذا و آب بدهيد. فقط سعي كنيد كه صبح ها از اين مجموعه ديدن كنيد، چراكه بعد از ظهرها بسيار شلوغ است و شايد نتوانيد با گربه هاي زيباي اين پارك بازي كنيد.

آكواريوم توركوا

آكواريوم توركوا يكي از پر بازديدترين و مشهورترين آكواريوم هاي استانبول است و خوبيش اين است كه در داخل يك مركز خريد واقع شده است. به همين دليل شما مي توانيد كل روز خود را در مركز خريد بگذرانيد، خريد خود را انجام دهيد و بعد از باغ وحش توركوا ديدن كنيد و بعد يك غذاي خوش طعم در يكي از رستوران هاي مركز خريد را نوش جان كنيد. تصورش را بكنيد كه وارد يك تونل بشويد، در حالي كه انواع و اقسام كوسه ها و ماهي هاي رنگارنگ در اطرافتان شنا مي كنند و به شما خوش آمد مي گويند!

 

آكواريوم استانبول

بين همه باغ وحش ها و آكواريوم هاي تركيه، آكواريوم استانبول بهترين است، چراكه انواع و اقسام حيوانات را در خود جاي داده است. در مجموعه آكواريوم استانبول، جذاب ترين جايش محل نگهداري پنگوئن هاي بامزه است. به هيچ عنوان بازديد از آكواريوم استانبول را از دست ندهيد، چراكه علاوه بر اين پنگوئن هاي بازيگوش و جذاب، موجودات دريايي خارق العاده اي نيز در آن زندگي مي كنند. همچنين مي توانيد از فروشگاه آكواريوم استانبول، براي عزيزانتان سوغاتي بخريد.

بازديد از آكواريوم ها و باغ وحش هاي استانبول يكي از بهترين تفريحاتي است كه مي توانيد در استانبول داشته باشيد و به طور حتم يكي از بهترين خاطرات زندگيتان خواهد شد. اگر شما هم قصد سفر به استانبول را داريد، با همكاران ما در مهرپرواز تماس بگيريد تا از قيمت تور استانبول پرواز تركيش مطلع شويد.

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۰۱:۳۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی