مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

برج راديو و تلويزيوني "چامليجا" كه قرار است به زودي در استانبول افتتاح شود، مناظري از دو قاره را در دو سوي شهر در اختيار شما خواهد گذاشت. برج راديويي مدرن و با به كارگيري تكنولوژي روز دنيا در استانبول در حال ساختن است كه عكس هاي جديد از آن نشان مي دهد كه چه ساختمان منحصر به فرد و فوق العاده اي در حال شكل گيري است كه در آينده حتما از ديدني هاي استانبول نيز خواهد شد.
برج راديو و تلويزيوني "چامليجا" كه طراحي گروه معماري "ملك آلتينيسيك" مي باشد، قرار شده تا جاي تعدادي از برج هاي مخابراتي قديمي استانبول را بگيرد. اين پروژه جديد در زمان شكل گيري و كامل شدن، عنوان بلندترين سازه شهر استانبول را به خود اختصاص خواهد داد. به غير از اهداف ارتباطي، ديگر استفاده هاي عمومي نيز در اين ساختمان وجود خواهد داشت. اين برج زيبا و فوق العاده داراي محيط هايي براي نمايشگاه و يك سكو ويژه مشاهده دوطبقه اي خواهد داشت كه بر فراز تنگه بسفر ، چشم اندازي شگفت انگيز و بي نظير از دو سوي آسيا و اروپايي شهر استانبول را به بازديدكنندگان تور استانبول پرواز تركيش ارائه مي دهد.

 



در دو سمت برج چامليجا، آسانسورهاي پانارومايي تعبيه خواهند شد كه بينندگان و بازديدكنندگان را تا ارتفاع 180متر از سطح زمين بالا مي برند تا مناظري زيبا و عالي را فراهم كنند. روي زمين، و دورتادور پايه اين ساختمان پاركي تعبيه خواهد شد و فضاي پياده روي و محيطي آرام و زيبا و همچنين فضاي عمومي براي بازديدكنندگان فراهم مي شود كه در آن كافه، رستوران و سالن اجتماعات و... نيز وجود دارد. 
اين برج با ارتفاع 369 متر از سطح زمين به بازديدكنندگان اين شانس را مي دهد تا زاويه ديد بسيار خوب و عالي را از شهر استانبول زير پايشان داشته باشند. اين ساختمان با وجود طراحي فوق العاده اش، فكر ارائه نمايش نقاط مختلف استانبول به اشكال مختلف زير سايه خود مي باشد. معماري برج چامليجا با ادغامي از رياضي، جغرافي و زيبايي چشمان همه را به خود محصور خواهد كرد.
قرار شده است كه اين ساختمان به صورت رسمي در اواخر سال 2019 افتتاح شود و طبق آمار و اخبار به دست آمده از شركتي كه طراح آن است، در سال بيشتر از 4.5 ميليون نفر بازديد كننده خواهد داشت.
جهت رزرو تور استانبول پرواز معراج بفقط كافيست از طريق يكي از راه هاي ارتباطي با ما اقدام كرده تا همكاران ما راهنمايي هاي لازم را به شما بدهند.

امتياز:
بازديد:
[ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۱۷:۵۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی