مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

برنامه اي براي سفر 3 روزه به تور استانبول براي شما تدارك ديده ايم تا با استفاده از آن بتوانيد يك سفر عالي را به استانبول تجربه نماييد و نهايت لذت را ببريد. اين مطلب كارآمد و راهنماي سفر را آژانس مسافرتي مهرپرواز براي شما تدارك ديده است، با ما همراه باشيد.

روز اول:
09:00 الي 10:30 را مي توانيد در اياصوفيه، يكي از جذاب ترين جاذبه هاي گردشگري استانبول باشيد. اياصوفيه همه روزه به جز دوشنبه ها براي عموم باز است و هزينه وروديه آن، 20ليره مي باشد.
10:30 تا 11:00 را با يك پياده روي بسيار كوتاه به پارك احمد سلطان خواهيد رسيد و مي توانيد از چشم انداز فوق العاده اياصوفيه و مسجد آبي در اين پارك نهايت لذت را ببريد و بعد از آن به سمت مسجد آبي پياده روي نماييد.
11:00 الي 11:45 بعد از چند دقيقه كوتاه به مسجد آبي مي رسيد كه از نظر زيبايي بسيار معروف است. پس از آن مي توانيد از ايستگاه سلطان احمد خط يك تراموا به سمت ايستگاه سيركچي حركت كنيد (25دقيقه). اين مكان همه روزه باز است و هزينه ورودي ندارد.
12:10 تا 12:55 محله امينونو كه قديمي ترين محله استانبول است را از نزديك ببينيد و در كوچه خيابان هاي آن قدم بزنيد و در همان محله نهار ميل كنيد. بعد از صرف نهار و كمي استراحت پياده به سمت مسجد سليمانيه حركت كنيد.
15:00 تا 16:00 را در دومين مسجد استانبول از نظر بزرگي و عظمت يعني مسجد سليمانيه بگذرانيد و از زيبايي هاي مسجد لذت ببريد و بعد از بازديد با يك پياده روي 25 دقيقه اي به ميدان بايزيد حركت كنيد. همه روزه از اين مسجد و بدون هزينه ورودي مي توانيد در تور استانبول پرواز قشم اير ديدن نماييد.
16:25 تا 16:40 نيز مي توانيد ميدان بايزيد را مشاهده كنيد كه فضاي باز و باشكوهي مي باشد و بعد از آن 10 دقيقه پياده روي كنيد تا به بازار بزرگ استانبول برسيد.
16:50 الي 17:50 را در بازار بزرگ استانبول كه قديمي ترين بازار سرپوشيده دنيا است، سپري كنيد و در آن با فراغ خاطر قدم بزنيد. اين بازار از دوشنبه تا شنبه پذيراي مشتريان و گردشگران مي باشد و يكشنبه ها تعطيل است.
پايان روز اول


روز دوم:
استفاده از خط 1 تراموا و توقف در ايستگاه گلخانه (Gulhane)
09:00 الي 11:30 بازديد از كاخ توپكاپي كه سايت ميراث جهاني يونسكو نيز مي باشد و بعد از آن 10 دقيقه پياده روي به سمت باسيليكا سيسترن. اين كاخ چهارشنبه تا دوشنبه براي بازديد عموم باز مي باشد.
11:40 تا 12:40 از عجيب ترين جاذبه گردشگري استانبول كه همان باسيليكا سيسترن است، ديدن نماييد و بعد از آن به صرف نهار بپردازيد و سپس با استفاده از قطارهاي كابلي به سمت ميدان تقسيم برويد. اين جاذبه همه روزه پذيراي گردشگران است و هزينه ورودي آن 10 ليره مي باشد.
15:00 تا 15:30 را در مركز گردهمايي هاي شهري و مشهورترين ميدان شهر استانبول سپري كنيد و بعد از ديدن اين ميدان زيبا به سمت خيابان استقلال پاده روي كنيد.
15:30 الي 16:30 در خيابان استقلال قدم بزنيد و از فروشگاه ها و مغازه هاي اين خيابان معروف ديدن فرماييد و سپس با يك پياده روي 15 دقيقه اي، خود را به برج گالاتا برسانيد.
16:45 الي 17:45 مي توانيد همه روزه و با پرداخت 10 ليره در برج گالاتا استانبول، از نماي بي نظير و بسيار خاص 360 درجه اي شهر در بالاي برج، نهايت لذت را ببريد. بعد از آن 15 دقيقه پياده روي به سمت پل گالاتا داشته باشيد.
18:00 تا 19:00 را به بازديد از يكي از مهمترين مكان هاي توريستي تركيه يعني پل گالاتا بپردازيد جهت اطلاع از قيمت تور استانبول پرواز تركيش با مهرپرواز همراه باشيد.
پايان روز دوم

برج گالاتا استانبول
روز سوم:
10:00 الي 11:00 به محله اسكودار برويد و تجربه فرهنگ آسيا در استانبول را داشته باشيد.
توسط كشتي از اوسكودار به سمت كاباتاس برويد و سپس پياده به كاخ دولماباغچه برويد. طي اين مسير تا كاخ در كل 30 دقيقه به طول مي انجامد.
11:30 الي 14:00 را به بازديد از كاخ دولماباغچه كه يكي از بهترين و زيبا ترين و محسوركننده ترين كاخ هاي دنياست مشغول باشيد. پياده به سمت ايستگاه تراموا رفته و خود را به ايستگاه امينونو برسانيد، بعد از صرف نهار مي توانيد با طي پياده روي كوتاهي به حمام سليمانيه برسيد. كاخ همه روزه به جز دوشنبه و پنجشنبه ها پذيراي گردشگران و بازديدكنندگان مي باشد و هزينه ورودي 20 ليره است.
16:00 تا 17:30 نيز به حمام سليمانيه رفته و تجربه اي آرامش بخش و بسيار عالي را داشته باشيد. حمام همه روزه با ورودي 35 ليره براي عموم باز مي باشد.
جهت اطلاع از قيمت و رزرو تور استانبول پرواز معراج با همكاران ما در آژانس هواپيمايي مهرپرواز در تماس باشيد.

 

كاخ دولماباغچه استانبول

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۲:۳۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی