مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مردم به دلايل متعددي از سراسر جهان به استانبول با تور ارزان استانبول سفر مي كنند. بعضي از اين دلايل فرهنگ غني و معماري و ساختمان هاي جذاب استانبول است، اما دليل مهم ديگري نيز وجود دارد و آن هم سواحل جذاب استانبول است.استانبول توسط درياي سياه، درياي مارمارا و تنگه بسفروس احاطه شده است و به همين دليل سواحل متعددي دارد كه مي توانيد از آن ها استفاده كنيد. استانبول در فصل تابستان آب و هواي گرمي دارد و به همين دليل در اين فصل توريستان متعددي از سراسر جهان به اين شهر زيباي ساحلي سفر مي كنند.البته در فصل زمستان هم تفريحات ديگري در استانبول وجود دارد و سفر به استانبول در هر فصلي جذابيت خاص خودش را دارد.

1.ساحل بابيلون
يكي از محبوب ترين سواحل استانبول، ساحل بابيلون است كه براي خانواده ها و جوان ترها بسيار مناسب است. منظره كوهستاني و پوشش گياهي سبز فوق العاده آن، ساحل بابيلون را به يكي از جذاب ترين سواحل استانبول تبديل كرده است.تفريحات موجود در ساحل بابيلون بسيار متنوع هستند. شما مي توانيد در ساحل بابيلون استانبول واليبال ساحلي بازي كنيد يا با جوانان بدمينتون بازي كنيد. همچنين مي توانيد در زير آفتاب دلپذير آن آفتاب بگيريد و روي شن هاي تميز آن ريلكس كنيد. فضاي آرامش بخش ساحل بابيلون شما را از شلوغي و همهمه شهر دور مي كند و ساعاتي دلپذير را برايتان به ارمغان مي آورد. همچنين مي توانيد به رستوران هاي ساحلي آن برويد و يك ماهي كبابي خوش طعم ميل كنيد. از طرفي غروب هاي اين ساحل جذاب، دي جي ها اجرا دارند و مي توانيد از اين اجراها در  تور استانبول پرواز تركيش ديدن كنيد.


2.ساحل اوزونيا
يكي از ديدني ترين و زيباترين سواحل نزديك استانبول، ساحل اوزونيا است كه بازديد از آن مخصوصا آخر هفته ها بسيار دلپذير است. ساحل اوزونيا در منطقه دميرسيكوي كيليوس واقع شده است و حدود يك ساعت با استانبول فاصله دارد. طبيعت اين ساحل به واقع بسيار زيباست. يادتان باشد كه حتما از مسابقات موتورسيكلت سوارها نيز در ساحل ديدن كنيد. ساحل اوزونيا جو آرام و خانوادگي دارد. در رستوران ساحل اوزونيا مي توانيد يك غذاي دريايي تازه ميل كنيد و ساعاتي به دور از دغدغه را در ساحل آن سپري كنيد.


3.ساحل ترو بلو
اين ساحل زيباي شني يكي از قديمي ترين جاهاي استانبول است كه مردم براي خوش گذراني و تفريح در آن جمع مي شوند. غروب آفتاب سحر انگيز اين ساحل بسيار ديدني است و از طرفي فضاي سر زنده آن، ساحل ترو بلو را به يكي از بهترين سواحل استانبول تبديل كرده است. شما مي توانيد روي صندلي هاي ساحلي آن بنشينيد و منظره غروب آفتاب را با قايق هاي ماهي گيري شناور روي آب هاي كريستالي آن را تماشا كنيد.
كلاب ساحلي يك استخر شناي لوكس و يك رستوران مديترانه اي دارد. در اين ساحل كنسرت هاي زنده و نمايش هاي جذاب زيادي اجرا مي شوند. اين ساحل جذاب و خاطراتتان در آن تا مدت ها در ذهنتان ماندگار خواهد بود. براي رزرو تور استانبول پرواز معراج با مهرپرواز همراه باشيد.



4.ساحل بورك
ساحل بورك هم يكي ديگر از سواحل جذاب تركيه است. اين ساحل با شن هاي گرم و موج هاي عظيمش ميزبان هزاران نفر در روزهاي آخر هفته است. ساحل بورك در ساحل درياي سياه واقع شده است و ساحل 1 كيلومتري و با چترهاي رنگارنگ ساحل تزئين شده اند. در ساحل بورك مي توانيد ورزش هاي آبي هيجان انگيز مختلفي را تجربه كنيد و يا واليبال و فوتبال ساحلي بازي كنيد. يك تورنمنت كايت سرفينگ نيز هر ساله در اين ساحل برگزار مي شود و به هيچ عنوان نبايد از دستش بدهيد. اين ساحل متعلق به دانشگاه بوگازيسي استانبولاست و به همين دليل اگر دانشجو و يا دانش آموز هستيد مي توانيد از تخفيفات آن استفاده كنيد.


5.كلاب ساحلي داليا
كلاب ساحلي داليا محبوب ترين ساحل استانبول است و دليل آن جو آرامش بخش آن است. اين ساحل پر از مبلمان ساحلي راحت است و مي توانيد روي آن ها دراز بكشيد و از آرامش ساحل استفاده كنيد. دوستداران هيجان هم مي توانند ورزش هاي آبي مختلف را تجربه كنند. همچنين مي توانيد قايق هاي پدالي اجاره كنيد. در كافه ساحل داليا نيز مي توانيد غذاهاي تركي ميل كنيد. همچنين مي توانيد از منوي ماهي و غذاهاي دريايي اين كافه سفارش دهيد و روز ساحلي خود را تكميل كنيد. همراه آژانس مسافرتي مهرپرواز از قيمت تور استانبول پرواز قشم اير  مطلع شويد.

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۱۳:۵۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی