مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بازارهاي جذاب گوا 
اگر شما هم فكر مي كنيد كه سفر به گوا فقط مساوي با تفريح در سواحل گوا است و جاي آنچناني براي خريد در گوا وجود ندارد، بايد بگوييم كه كاملا اشتباه فكر مي كنيد! گوا مانند يك بهشت زميني براي دوستداران خريد به شمار مي آيد و بازارهاي خياباني و بازارهاي شبانه آن نظر توريستان زيادي را به خودشان جلب مي كنند. در ادامه شما را با بهترين بازارهاي گوا آشنا مي كنيم.

بهترين بازارهاي گوا

بازارهاي خياباني گوا
بازار آنجونا
يكي از مشهورترين بازارهاي شمال گوا بازار ساحل آنجونا است كه هر چهارشنبه برپا مي شود و صدها فروشنده در آن صنايع دستي، زيورآلات غربي، سوغاتي، ابزار و ادات موسيقي، كفش، صنايع چوبي، تي شرت و هر كالاي ديگري را با بهترين قيمت به فروش مي رسانند.پس خودتان را براي يك خريد جانانه با قيمت ارزان در بازار آنجونا گوا آماده كنيد.

بازارهاي خياباني گوا

بازار ماپوسا
اگر دوست داريد كه خريد خود را در گوا به سبك سنتي انجام دهيد، حتما از بازار ماپوسا در شمال گوا ديدن كنيد. اين بازار جمعه صبح ها برپا مي شود و هر چه كه نياز داشته باشيد را مي توانيد در ميان انبوه كالاها در آن پيدا كنيد و خريداري كنيد. در بازار ماپوسا همه چيز از كوزه ها و صنايع دستي گرفته تا ماهي تازه، ادويه، كيك هاي خانگي، ميوه، سبزي، پارچه، لباس و زيورآلات با قيمتي معقول به فروش رسانده مي شوند.پس حتما در زمان اقامتتان در تور گوا ارزان از بازار ماپوسا ديدن كنيد و مهارت هاي چانه زني و تخفيف گرفتن خودتان را امتحان كنيد.

بازارهاي خياباني گوا

بازار پانجيم
بازار پانجيم در شهر پانجيم در گوا واقع شده است و يكي از جذاب ترين بازارهاي گوا و از اماكن گردشگري گوا به شمار مي آيد و براي خريد سوغاتي بازار بي نظيري است. بازار پانجيم بزرگترين بازار گوا است و توريستان و اهالي گوا معمولا از آن استقبال زيادي مي كنند، چراكه در بازار پانجيم محصولات با كيفيت با قيمت بسيار معقول فروخته مي شود و از هر نظر بازار ايده آلي است. البته بازار پانجيم مجموعه اي از فروشگاه هاي خياباني و مراكز خريد اطراف آن است و به همين دليل مي توانيد همه چيز از ادويه و صنايع دستي گرفته و يا حتي لباس هاي برند را از بازار پانجيم خريداري كنيد.

بازارهاي خياباني گوا

بازار كالانگوت
بازار گالانگوت در يكي از مشهوترين سواحل شمال گوا برپا مي شود و در آن لباس، مايو، صنايع دستي، وسايل چرمي، سوغاتي، زيورآلات، قاليچه، صنايع فلزي و بدليجات به فروش رسانده مي شوند. همچنين مي توانيد انواع غذاهاي دريايي را در غرفه هاي غذايي بازار كالانگوت ميل كنيد و از تازگي غذاهايشان لذت ببريد. 
بازارهاي شبانه گوا
بازار شبانه ماكي
اين بازار هر شنبه در ساحل باگا در گوا برپا مي شود و غرفه هاي آن تا نيمه شب باز هستند. در اين بازار شبانه مي توانيد انواع و اقسام زيورآلات، لباس، مايو، سوغاتي و صنايع دستي را خريداري كنيد و يا انواع غذاهاي چيني، هندي و تبتي را در اغذيه فروشي هاي آن ميل كنيد و يا به موزيك زنده گوش دهيد و ساعاتي را همراه با ديگر توريستان در ساحل سپري كنيد.

بازارهاي خياباني گوا

بازار شبانه اينگو
بازار شبانه اينگو يكي از جذاب ترين بازارهاي شبانه گوا است كه شنبه شب ها در آرپورا در گوا برگزار مي شود و در آن غذاهاي خوشمزه، ادويه هاي عالي و صنايع دستي و كيف هاي جذاب به فروش رسانده مي شود. همچنين مي توانيد از اين بازار لباس، سنگ هاي قيمتي، كتاب و قاليچه نيز خريداري كنيد.

بازارهاي خياباني گوا

بازار باگا
يكي ديگر از شنبه بازارهاي مشهور گوا، بازار باگا است كه در ساحل باگا برپا مي شود و نه تنها انواع كالاها نظير بدليجات، زيورآلات، صنايع دستي و ... در آن فروخته مي شود، بلكه مي توانيد در سالن هاي ساحلي آن موهايتان را مطابق مد روز كوتاه كنيد و يا از افراد محلي بخواهيد تا برايتان طالع بيني كنند! همچنين مي توانيد در كافه هاي جذاب آن يك ميان وعده يا نوشيدني خوش طعم ميل كنيد.با همه اين ها بازار باگا يكي از جذاب ترين بازارهاي گوا محسوب مي شود و به هيچ عنوان نبايد از دستش بدهيد.پيشنهاد ما به شما تور لحظه آخري هند است. براي اطلاع از آفرهاي بي نظير تورهاي هند با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.

بازارهاي خياباني گوا

امتياز:
بازديد:
[ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۰:۱۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی