مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بانكوك و فستيوال هاي جذاب و بامزه اش
در سرزمين لبخندها، مردم به دنبال هر دليل كوچك و بزرگي مي گردند تا خوش بگذرانند، تفريح كنند و چهره شهرشان را با فستيوال هاي جذاب، جشن هاي خياباني و گردهمايي هاي دسته جمعي و شاد زيباتر از هميشه كنند. گذشته از جشن هاي بين المللي كه به صورت غير رسمي در تايلند جشن گرفته مي شود ، ساكنان اين كشور بودايي جشن ها و فستيوال هاي متعددي دارند كه مختص به كشور تايلند است و ريشه در تاريخ و فرهنگ تايلندي دارد. البته بهتر است كه براي شركت در فستيوال هاي تايلند، قبل از قطعي كردن سفرتان، زمان برگزاري فستيوال هاي تايلندي را بررسي كنيد. چراكه روزهاي برگزاري بيشتر فستيوال هاي تايلند بر اساس تقويم قمري مشخص مي شود و زمان مشخصي بر اساس تقويم ميلادي و شمسي ندارد و هر سال با سال ديگر متفاوت است. گل سر سبد فستيوال هاي تايلند كه در بانكوك برگزار مي شود، فستيوال سونگكران يا فستيوال آب است. اين فستيوال كه به مدت يك هفته در ماه آپريل برگزار مي شود،مانند يك جنگ تمام عيار است كه تنها سلاح آن آب است و جنبه تفريحي دارد.در ادامه شما را بيشتر با فستيوال هاي بانكوك آشنا خواهيم كرد.
فسيتوال آب در بانكوك
اين فستيوال در گرم ترين ماه سال بانكوك يعني در ماه آپريل برگزار مي شود و آب بازي در آن عجيب مي چسبد! اين فستيوال براي جشن گرفتن سال نو تايلندي در تور ارزان بانكوك برگزار مي شود و شما هم در صورت تمايل مي توانيد در آن شركت كنيد و كمي لبخند را به كودك درونتان هديه كنيد. بدون شك شركت در فستيوال آب بانكوك يكي از بهترين راه ها براي شاد شدن و بهتر شدن حالتان است. اگر شما هم به اين حال خوب نياز داريد، سفر به تايلند و فستيوال آب تايلند را از خاطر نبريد.

فسيتوال آب در بانكوك

تولد پادشاه در بانكوك
در روز 5 سپتامبر جشني در بانكوك برپا مي شود كه در طي آن مردم تايلند به سلطاني كه از سال 1946 شاه تايلند بوده است، اداي احترام مي كنند.در اين روز آتش بازي هاي سنتي جالبي در سطح شهر بانكوك علي الخصوص نزديك گرند پالاس برگزار مي شود كه ديدن برنامه هايش حتما برايتان جالب خواهد بود. به همين منظور مركز شهر بانكوك تزئين مي شود و شهر غرق شادي مي شود.

تولد پادشاه در بانكوك

فستيوال لوي كراتونگ در بانكوك
در ماه نوامبر، درست در شبي كه ماه كامل مي شود، مردم تايلند در بانكوك سبدهاي تزئين شده اي كه با برگ موز درست شده است را درون آب روان رها مي كنند و معتقدند كه اين حركت بدي ها را از زندگي آن ها دور مي كند. اگر در زمان برگزاري فستيوال لوي كراتونگ به بانكوك سفر كرديد، حتما از خدمه هتل درباره بهترين نقاط بانكوك براي شركت در فستيوال لوي كراتونگ سوال بپرسيد و در اين مراسم سنتي و جذاب شركت كنيد و يك شب عالي و شاد را با هيجان هاي خاص خودش در بانكوك سپري كنيد.

فستيوال لوي كراتونگ

فستيوال بين المللي موزيك و رقص در بانكوك
اين فستيوال جذاب و هيجان انگيز در اواسط ماه سپتامبر شروع مي شود و تا اوايل ماه اكتبر ادامه پيدا مي كند. البته بهتر است كه بدانيد تاريخ دقيق برگزاري فستيوال بين المللي موزيك و رقص سال به سال متفاوت است. اين فستيوال هنري سالانه ميزبان اجراهاي مختلفي از اپرا، باله و جاز است و در طي آن هنرمندان متعددي از سراسر جهان هنرنمايي مي كنند. بليط شركت در هر كدام از نمايش هاي اين فستيوال در بانكوك از 15 دلار تا 90 دلار متغير است.

فستيوال بين المللي موزيك و رقص در بانكوك

سال نو چيني در بانكوك
سال نو چيني يكي از بهترين فستيوال هاي بانكوك است كه هيچ وقت از شركت در آن پشيمان نخواهيد شد. اين فستيوال به مدت 1 هفته در اواخر ماه ژانويه برگزار مي شود و به مناسبت سال نو چيني مردم تايلند دور هم جمع مي شوند و به جشن و پايكوبي مي پردازند. در اين فستيوال رژه هاي سنتي، اجراهاي آكروبات و نمايش هاي آتش بازي بسيار جالبي اجرا مي شود كه حتما نظرتان را به خودشان جلب مي كنند. مردم چيني تايلند اين هفته را به استراحت و جشن مي پردازند و خيلي از بيزينس ها در بانكوك به كل در اين هفته تعطيل مي شوند. به هر حال اين هفته در تايلند هفته تفريح و جشن است! اگر شما هم دوست داريد كه در فستيوال سال نو چيني شركت كنيد، مي توانيد با رزرو يك تور ارزان بانكوك آژانس مسافرتي مهر پرواز با كمترين قيمت و بيشترين كيفيت به تايلند سفر كنيد و با يك دنيا انرژي و حال خوب به خانه برگرديد.

سال نو چيني در بانكوك

امتياز:
بازديد:
[ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۶:۰۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی