مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 1
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بهترين سواحل كرابي براي خوشگذراني،تفريح و هيجان 
تايلند هميشه جزء توريستي ترين كشورهاي دنيا بوده و هست و دليل اصلي اين محبوبيت جهاني، تعدد سواحل زيبا و جذاب در اين كشور زيبا و سرزنده بوده است. يكي از جذاب ترين شهرهاي تايلند كه بهترين سواحل تايلند را در خود جاي داده است، كرابي است. با سفر به كرابي اين فرصت را خواهيد داشت تا از اين سواحل زيبا در كرابي ديدن كنيد. در ادامه اين سواحل ديدني و جذاب را به شما معرفي خواهيم كرد.
ساحل آئونانگ: بهترين بهترين ها!
يكي از مشهورترين سواحل كرابي، ساحل آئونانگ است كه صخره هاي بسيار زيبايي اطراف آن را احاطه كرده است و آبي درخشان آن در نگاه اول نظرتان را به خودش جلب خواهد كرد.از طرفي هتل ها و اقامتگاه هاي زيادي در اطراف ساحل آئونانگ ساخته شده است كه مي توانيد يكي از اين هتل هاي ساحلي كرابي را براي اقامت خود رزرو كنيد. ساحل آئونانگ بدون شك جذاب ترين ساحل كرابي است و شب هاي سرزنده آن در تور ارزان كرابي حرف اول را مي زنند و جمعيت زيادي به خاطر همين ساحل زيبا به كرابي سفر مي كنند. 

ساحل آئونانگ كرابي

ساحل ريلي: يك جاي دنج براي كسب آرامش!
ساحل ريلي در جنوب ساحل پرهياهوي آئونانگ واقع شده است و فضاي آرامش بخش آن دنيايي از انرژي هاي مثبت را به وجودتان تزريق مي كند. ساحل ريلي در واقع يك شبه جزيره است كه از چهار ساحل مختلف تشكيل شده است. اين ساحل زيبا با شن هاي سفيد رنگ و موج هاي خوش آهنگش به يكي از جذاب ترين سواحل كرابي تبديل شده است. چيزي كه اين ساحل را از ديگر سواحل كرابي متفاوت مي كند، اين است كه شما تنها با قايق مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد و همين مسئله آرامش و جذابيت اين ساحل را دوچندان كرده است.

ساحل ريلي كرابي

ساحل توب كائك: ساحلي با جنگل زيبا!
يكي از بهترين اماكن گردشگري كرابي بدون شك ساحل توب كائك است. يك بهشت طبيعي سرسبز در ساحل توب كائك وجود دارد كه همه توريستان عاشق آن مي شوند. پارك ملي مو كوه في في مسيرهاي رهنوردي بي نظيري دارد كه در صورت تمايل مي توانيد در آن ها گشت و گذار كنيد و گياهان و جانوران زيباي آن را از نزديك تماشا كنيد. اين ساحل نيز يكي از سواحل دنج كرابي به شمار مي آيد كه معمولا زوج هاي جوان و خانواده ها علاقه زيادي به تفريح در آن نشان مي دهند.

ساحل توب كائك كرابي

ساحل فرا نانگ كرابي
ساحل فرانانگ يكي از 4 ساحلي است كه در ريلي واقع شده است و ساحل محبوب ماجراجويان و دوستدران تفريحات هيجان انگيز به شمار مي آيد.صخره نوردي و پرش از صخره يكي از جذاب ترين تفريحاتي است كه مي توانيد در ساحل فرا نانگ تجربه اش كنيد! يكي ديگر از ويژگي هاي متفاوت اين ساحل غار پنهان شده زير صخره هايش است كه يكي از اماكن مذهبي براي محلي هاي كرابي به شمار مي آيد.

ساحل فرا نانگ كرابي

ساحل نوپارات تارا كرابي: يك ساحل آرام و منحصر به فرد!
اين ساحل شبيه هيچ ساحل ديگري در كرابي نيست.ساحل نوپارات تارا يكي از آرام ترين سواحل كرابي است و توريستان زيادي در آن ازدحام نمي كنند. به همين خاطر ساحل نوپارات تارا به يك ساحل دنج و رومانيتك تبديل شده است كه اغلب زوج هاي جوان براي ماه عسل به آن مراجعه مي كنند. به شما توصيه مي كنيم كه حتما يك پيك نيك به يادماندني را در زير سايه درختان ساحلي آن تجربه كنيد و چشم انداز بي نظير آن را از دست ندهيد.

ساحل نوپارات تارا كرابي

ساحل تون ساي كرابي: يك جو خودماني و راحت!
ساحل تون ساي يكي از بهترين سواحل كرابي است كه مي توانيد در آن ريلكس كنيد، غذاي خياباني بخوريد و در محيط دوستانه آن استراحت كنيد. كافه هاي اين ساحل نيز براي پيدا كردن دوست هاي جديد عالي هستند.از طرفي اقامتگاه هاي نزديك اين ساحل نيز جزء هتل هاي ارزان كرابي به حساب مي آيند و براي اقامت ارزان در كرابي مناسب به نظر مي رسند.

ساحل تون ساي كرابي

ساحل كلونگ موانگ كرابي: يك ساحل جذاب براي اقامت زوج هاي جوان!
اگر شما هم جزء آن دسته از زوج هاي جواني هستيد كه نمي دانيد اقامت در كدام قسمت كرابي برايتان بهتر است، اين ساحل براي شماست! اين ساحل با هتل هاي راحت، كافه هاي بامزه ساحلي و رستوران هاي جذاب و البته چشم انداز بي نظيري كه دارد و همچنين شب هاي سرزنده متفاوتش به يكي از بهترين سواحل كرابي تبديل شده است. از طرفي يكي ديگر از جذابيت هاي اين ساحل فاصله نه چندان دور آن با جاذبه هاي گردشگري تايلند در جزيره كرابي است.

ساحل كلونگ موانگ كرابي

ساحل خليج مايا كرابي/ساحل كوه في في له: جواهري در كرابي!
ليست بهترين سواحل كرابي بدون ذكر كردن نام اين ساحل در بهترين جزيره كرابي عملا تكميل نخواهد شد. اين ساحل شني يكي از مهمترين جاذبه هاي گردشگري كرابي است كه به هيچ عنوان نبايد از دستش بدهيد. اين جزيره طبيعت بسيار زيبايي دارد ، البته كرابي سواحل بسيار زيادي دارد كه در اين متن فقط توانستيم بعضي از بهترين آن ها را به شما معرفي كنيم. از ديگر سواحل خوب كرابي، ساحل پاي پلونگ، ساحل بامبو و ساحل كوه پودا هستند كه در نوع خودشان بي نظير هستند.
اگر شما هم دوست داريد كه يك سفر آرامش بخش و جذاب را تجربه كنيد، مي توانيد براي رزرو تور تايلند لحظه آخري با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد.

ساحل خليج مايا كرابي

امتياز:
بازديد:
[ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۱:۱۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی