مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

پاتايا در فاصله 150 كيلومتري پايتخت تايلند يعني بانكوك واقع شده است و يك شهر توريستي جذاب براي علاقه مندان به سواحل و تفريحات ساحلي به شمار مي آيد. پاتايا سواحل متعددي دارد و در مقايسه با سواحل جنوبي كشور تايلند،امكانات تفريحي خاص تر و بهتري دارد.در ادامه بهترين سواحل پاتايا را به شما معرفي مي كنيم تا در زمان اقامتتان در پاتايا بتوانيد بيشترين استفاده را از سواحل زيبا و ديدني اين شهر زيبا ببريد.
ساحل پاتايا در پاتايا
مطمئنا جايگاه اول به ساحل پاتايا، مشهورترين و سرزنده ترين ساحل اين شهر اختصاص پيدا خواهد كرد. اين ساحل 4 كيلومتري فضاي زيادي براي استراحت و تفريح توريستان درنظر گرفته است.تفريحات ساحل پاتايا فقط محدود به آفتاب گرفتن نمي شود، بلكه شما با بازديد از ساحل پاتايا مي توانيد انواع ورزش هاي آبي نظير موج سواري، پاراسيلينگ، جت اسكي و قايق هاي بنانا را تجربه كنيد و هيجان را با تمام وجود در تور پاتايا احساس كنيد.در رستوران هاي اين ساحل نيز مي توانيد انواع غذاهاي لذيذ تايلندي را امتحان كنيد و شب تا صبح را همراه با ديگر توريستان به تفريح سپري كنيد.

سواحل پاتايا

ساحل جومتين در پاتايا
اين ساحل تنها 2 كيلومتر با ساحل پاتايا فاصله دارد و نسبت به ساحل پاتايا ساحل خلوت تري به شمار مي آيد. اين ساحل زيبا پر از درخت نخل است و محيط جذابي براي ريلكس كردن و كسب آرامش دارد.از طرفي ساحل جومتين براي موج سواري نيز ساحل ايده آلي است و اگر دوستدار تفريحات هيجاني و ماجراجويانه باشيد، حتما عاشق اين ساحل خواهيد شد.  اگر هم دليلتان براي بازديد از سواحل پاتايا تنها كسب آرامش است، باز هم ساحل جومتين گزينه مناسبي برايتان خواهد بود. چراكه ساحل جومتين با شن هاي طلايي رنگش محيط مناسبي براي ريلكس كردن و آفتاب گرفتن دارد.

ساحل جومتين در پاتايا

ساحل ناكلوا در پاتايا
ساحل ناكلوا يكي ديگر از سواحل جذاب پاتايا است كه هميشه ماهيگيران محلي در آن مشغول به كار هستند.از طرفي توريستان نيز معمولا روي شن هاي ساحلي آن سرگرم آفتاب گرفتن و تماشاي اين ماهيگيران و يا در حال تجربه ورزش هاي آبي هيجان انگيز هستند. به هر صورت به شما هم توصيه مي كنيم كه در زمان اقامتتان در پاتايا حداقل يك بار از ساحل ناكلوا ديدن كنيد و محيط صميمي و دوستانه آن را از نزديك ببينيد.

ساحل ناكلوا در پاتايا

ساحل وونگ آمات در پاتايا
ساحل وونگ آمات فاصله چندان دوري با ساحل ناكلوا ندارد و شباهت هاي زيادي با ساحل ناكلوا دارد.البته اين ساحل نزديك به ساحل پاتايا هم قرار گرفته است، اما با اين وجود خبري از همهمه و هياهوي ساحل پاتايا در اين ساحل به چشم نمي خورد. همين خلوتي باعث تميزي اين ساحل زيبا در پاتايا شده است و شما مي توانيد از اين محيط تميز و آرامش بخش آن براي كسب آرامش استفاده كنيد و كمي از صداي موزيك و هياهوي هميشگي پاتايا به دور باشيد.

ساحل وونگ آمات در پاتايا

ساحل كوه لارن در پاتايا
ساحل كوه لارن يا جزيره مرجاني بيشتر شبيه به سواحل مشهور جنوب تايلند است و شباهت كمتري با ديگر سواحل پاتايا دارد.اين ساحل درست مانند يك تكه بهشت است كه در فاصله دورتري از شهر پاتايا واقع شده است و ساحل رومانتيكي به نظر مي رسد. همان طور كه از نامش بر مي آيد، اين ساحل مرجاني است و به همين دليل اسنوركلينگ (غواصي كم عمق) يكي از جذاب ترين تفريحاتي است كه مي توانيد در آن تجربه كنيد و حيات شگفت انگيز زير آب را با وضوح زياد تماشا كنيد.همچنين مي توانيد سوار قايق هايي كه كف شيشه اي دارند بشويد و موجودات خارق العاده دريايي را در زير آب هاي شفاف اين ساحل تماشا كنيد.بازديد از ساحل كوه لارن يكي از عجيب ترين و شگفت انگيزترين تجاربي است كه فقط در پاتايا مي توانيد كسبش كنيد و به هيچ عنوان نبايد اين فرصت ارزشمند را در تور تايلند ارزان از دست بدهيد.

ساحل كوه لارن در پاتايا

ساحل دونگتان در پاتايا
ساحل دونگتان يك ساحل آرام است كه فضاي زيادي براي آفتاب گرفتن و كسب آرامش دارد. اين ساحل 1.5 كيلومتري صبح ها قبل از شروع شدن ورزش هاي آبي، آرامش وصف نشدني دارد. البته بعد از ظهرها نيز به نسبت سواحلي مثلي پاتايا يا جومتين بسيار آرام تلقي مي شود. يكي از جذابيت هاي ديگر ساحل دونگتان مراكز ماساژ در اطراف آن است كه در آن ها مي توانيد استرس هاي روزمره تان را تمام و كمال به دست فراموشي بسپاريد و با يك ماساژ حرفه اي تايلندي غرق در آرامش شويد.

ساحل دونگتان در پاتايا

ساحل بانگ ساراي در پاتايا
ساحل بانگ ساراي يك ساحل شني است كه ظاهر محلي تري دارد و به نسبت ديگر سواحل پاتايا امكانات تفريحي كمتري دارد و به اندازه آن ها سرزنده نيست. اما با اين حال مزيت اين ساحل نسبت به ديگر سواحل پاتايا اين است كه شما مي توانيد يك غواصي فراموش نشدني را در آن تجربه كنيد و كوسه ها را از نزديك تماشا كنيد.جالب است كه بدانيد بقاياي يك كشتي باري غرق شده نيز در زير آب هاي اين ساحل وجود دارد كه قدمتش به جنگ جهاني دوم باز مي گردد و شما هم مي توانيد با غواصي گوشه كنار آن را كشف كنيد و تجربه متفاوتي را در پاتايا كسب كنيد.
اگر شما هم قصد سفر به شهر زيباي پاتايا را داريد، براي رزرو تور لحظه آخري پاتايا با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.

ساحل دونگتان در پاتايا

امتياز:
بازديد:
[ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۷:۲۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی