مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

قابل انكار نيست كه پوكت يكي از گران ترين شهرهاي تايلند است، اما به راحتي با دانستن چند نكته مي توانيد به همين مقصد به اصطلاح گران، سفري ارزان را تجربه كنيد. قرار نيست كه از امكانات تفريحي پوكت استفاده نكنيد و يا از همه جاذبه هاي گردشگري پوكت ديدن نكنيد، آن هم به اين خاطر كه پول كمتري در دست و بالتان است! بلكه قرار است كه با دانستن چند نكته و افزايش اطلاعاتتان در مورد پوكت، اين سفر را با كمترين هزينه ممكن براي خود و خانواده تان برنامه ريزي كنيد. نگران نباشيد! در ادامه اين نكات را يكي يكي برايتان بيان مي كنيم تا شما هم بتوانيد سفري ارزان به پوكت را تجربه كنيد. 

سفر ارزان به پوكت

رفتن به رستوران هاي ارزان پوكت
در پوكت به جاي رفتن به رستوران هاي گران در اغذيه فروشي هاي خيابان هاي پوكت و يا در رستوران هاي محلي پوكت غذايتان را ميل كنيد.
در پوكت چنين است كه رستوران هاي توريستي به نسبت رستوران هاي محلي، غذاهاي بسيار گران تري دارند. اين نكته را هم اضافه كنيد كه رستوران هايي كه غذاهاي بين المللي سرو مي كنند از همه رستوران هاي توريستي گران تر هم هستند. براي اينكه پول كمتري در سفر به پوكت خرج كنيد، كافي است كه از اغذيه فروشي ها يا رستوران هاي كوچك محلي غذاي خود را تهيه كنيد. گذشته از مسئله مالي با اين كار، اين فرصت را در اختيار خواهيد داشت كه انواع غذاهاي تايلندي را با طعم و مزه واقعيشان امتحان كنيد. البته مواظب باشيد كه در رستورن ها و اغذيه فروشي هاي با كيفيت و بهداشتي غذايتان را ميل كنيد.

سفر ارزان به پوكت

در پوكت از فروشگاه سوپرچيپ خريد كنيد
اگر مي خواهيد با قيمت هاي ارزان براي عزيزانتان از پوكت سوغاتي تهيه كنيد، بهتر است كه از فروشگاه سوپرچيپ بازديد كنيد.در قفسه هاي اين فروشگاه هر آنچه كه ممكن است نياز داشته باشيد گنجانده شده است و همه محصولاتش با قيمت بسيار ارزاني به فروش رسانده مي شوند. 

سفر ارزان به پوكت

در بازارهاي پوكت تا مي توانيد براي تخفيف گرفتن چانه بزنيد!
به شما توصيه مي كنيم كه چند كلمه اي را قبل از سفر به زبان تايلندي ياد بگيريد و از آن ها براي تخفيف گرفتن از فروشندگان استفاده كنيد.بهتر است كه رقم پيشنهادي خود را در ابتدا 30 تا 40% پايين تر از مبلغ فروشنده اعلام كنيد و خيلي خودتان را براي خريد اجناس آن ها مشتاق نشان ندهيد. اگر هم از يك فروشگاه خريد زيادي را انجام داديد، مي توانيد از تخفيف بيشتري استفاده كنيد. 

سفر ارزان به پوكت

يك موتور سيكلت اجاره كنيد
جاذبه هاي گردشگري پوكت با فاصله زيادي از هم واقع شده اند و براي گشت و گذار در پوكت بايد هزينه زيادي براي تردد در شهر و پرداخت كرايه تاكسي و ... بپردازيد. اگرچه اتوبوس ها ارزان هستند، اما وسيله نقليه سريع و راحتي نيستند. توصيه ما به شما اين است كه به جاي همه اين ها با پرداخت روزانه 200 بت يك موتور سيكلت اجاره كنيد. لازم به ذكر است كه بنزين در تايلند ارزان است و هر ليتر آن حدود 30 بت قيمت دارد. البته اين نكته را هم در نظر بگيريد كه اگر گواهينامه بين المللي نداريد، بهتر است كه از اجاره موتورسيكلت در پوكتصرف نظر كنيد، چراكه متحمل جريمه هاي سنگين خواهيد شد و در صورت تصادف هزينه گزافي را به عنوان خسارت بايد پرداخت كنيد.

سفر ارزان به پوكت

به كافه هاي پوكت تاون برويد
شب ها پاتونگ مركز پرجنب و جوش شهر پوكت است،اما هزينه كافه هاي آن به شدت بالا هستند.در صورتي كه در سواحل نزديكي مثل كارون و كامالا مي توانيد با قيمت هاي بسيار كمتري به كافه هاي شبانه برويد.پوكت تاون جايي است كه كافه هاي محبوب محلي ها و اهالي پوكت در آن قرار گرفته است و به نسبت بسيار ارزان تر هستند. 

سفر ارزان به پوكت

مواظب حقه هاي معمول در پوكت باشيد
به هر حال هر شهري در هر كجاي جهان كلاهبردار دارد و شما بايد خيلي مواظب حقه هاي آن ها باشيد. بهتر است كه در مدت اقامتتان در پوكت هم مواظب خود و پولتان در برابر اين افراد باشيد و بليط هاي تفريحي خود را از جاهاي مطمئن تهيه كنيد و قبل از خريد اجناس قيمتي از چند فروشگاه مختلف قيمت كالاي مورد نظرتان را بپرسيد و در هر لحظه حواستان را جمع كنيد.
در ماه هاي غير توريستي سال به پوكت سفر كنيد
ماه هاي غير توريستي پوكت ماه هاي بين مي تا نوامبر هستند. در اين ماه ها هواي پوكت باراني تر از ماه هاي ديگر سال است و به همين دليل در اين ماه ها افراد كمتري به پوكت سفر مي كنند.اما به خاطر همين مسئله در اين ماه ها هزينه هاي سفر به پوكت مانند هزينه رزرو هتل و پروازتان به شدت پايين مي آيد نو از طرفي صف هاي جاذبه هاي گردشگري پوكت  كوتاه تر مي شوند. اگر مي توانيد ريسك بارش باران را در ازاي صرف هزينه كمتر قبول كنيد، سفر به پوكت در اين ماه ها ايده بدي به نظر نمي رسد.

سفر ارزان به پوكت

در سواحل خلوت تر و آرام تر پوكت تفريح كنيد
ساحل پاتونگ شناخته شده ترين ساحل پوكت است و به همين دليل يكي از گران ترين مناطق گردشگري پوكتبه حساب مي آيد.جالب است كه بدانيد پوكت سواحل خوب ديگري نيز دارد كه به نسبت ساحل پاتونگ كمتر شناخته شده اند و در آن ها مي توانيد با قيمت هاي بسيار كمتري تفريح كنيد و به همان اندازه از زيبايي طبيعي سواحل پوكت استفاده كنيد.سواحلي مثل كارون و كامالا در شمال و جنوب ساحل پاتونگ واقع شده اند و هر دو به نسبت ساحل پاتونگ به شدت ارزان تر هستند. البته ساحل راواي در جنوب پوكت نيز از سواحل ارزان پوكت به شمار مي آيد. 

سفر ارزان به پوكت

در هتل هاي ارزان پوكت اقامت كنيد
پوكت صدها هتل را در خود جاي داده است و شما با هر بودجه اي كه داشته باشيد با مشاوره همكاران ما در آژانس مسافرتي  مهرپرواز مي توانيد بهترين آن ها را براي اقامت در تور پوكت رزرو كنيد.
البته گذشته از هتل هاي ارزان پوكت  كه با پرداخت كمتر از 100 دلار در هر شب مي توانيد در آن ها اقامت داشته باشيد، مي توانيد در صورت تمايل به جاي هتل در مهمانخانه ها و مسافرخانه هاي پوكت با پرداخت هزينه بسيار كمتري اقامت كنيد و به معني واقعي يك سفر ارزان به پوكت را تجربه كنيد. همچنين مي توانيد براي رزرو تور ارزان پوكت و تور لحظه آخري پوكت با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد.

سفر ارزان به پوكت

امتياز:
بازديد:
[ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۰۳:۴۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی