مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اگر اهل طبيعت و طبيعت گردي هستيد، اگر عاشق تفريحات ساحلي هستيد، اگر دوستدار فرهنگ و تفريحات فرهنگي هستيد يا حتي اگر عاشق امتحان كردن غذاهاي متفاوت و رستوران گردي هستيد؛ در هر صورت سفر به مالزي يكي از بهترين انتخاب هاييست كه مي توانيد داشته باشيد. تعدد فستيوال هاي مالزي نشان از فرهنگ متنوع و تفاوت هاي مذهبي مردمان مالزي دارد و شركت در فستيوال هاي مالزي اين فرصت را برايتان فراهم مي كند تا با فرهنگ جذاب مردم مالزي از نزديك آشنا شويد و گذشته از همه اين ها يك تفريح جانانه در مالزي داشته باشيد. در ادامه بهترين فستيوال هاي مالزي را به شما معرفي مي كنيم.

مالزي

فستيوال تايپوسام
يكي از عجيب ترين فستيوال هاي مالزي تايپوسام است كه در واقع يك جشن مذهبي است كه هر ساله در طول سه روز در معبد غار باتو برگزار مي شود. فستيوال تايپوسام كه مربوط به آيين هندو مي شود،هر ساله درتور ارزان مالزي برگزار مي شود و در طي آن رژه اي از افراد مذهبي با لباس هاي خاص و رنگارنگ با تزئينات مختلف انجام مي شود و در پوست بدنشان سيخ هايي فرو مي كنند تا بتوانند از آن ها تزئيناتي بياويزند و بعد هم مراسم را با انجام قرباني به پايان مي رسانند. همه رفتارها و مناسك مردم مالزي در اين فستيوال از نظر توريستان عجيب است و به شما قول مي دهيم كه از ديدن هر وجه اين مراسم شگفت زده شويد و فرهنگ متفاوت مالزي شما را در بهت و ناباوري فرو ببرد. به هر حال ارزشش را دارد كه به مالزي سفر كنيد و اين فستيوال عجيب و البته جذاب را از نزديك ببينيد.
زمان برگزاري فستيوال تايپوسام: اواخر ژانويه/اوايل فوريه
محل برگزاري: معبد باتو در سلانگور و معبد آبشار در پنانگ

مالزي

فستيوال تادائو كائاماتان هاروست
اين فستيوال ملي براي قدرداني از ارواح مقدس برگزار مي شود و در ليست مشهورترين فستيوال هاي مالزي جاي دارد.در اين فسيتوال جذاب مردم مالزي مراسم خاصي را اجرا مي كنند و در طول آن به روش هاي سنتي به جشن و پايكوبي مي پردازند و ورزش هاي سنتي نيز در آن اجرا مي شود. فستيوال تادائو يكي از هيجان انگيزترين فستيوال هاي فرهنگي مالزي است كه به شما توصيه مي كنيم كه حداقل يك بار در زندگيتان در آن شركت كنيد.
زمان برگزاري: 30 و 31 ماه مي
محل برگزاري: جزيره صباح در مالزي

مالزي

فستيوال روز وساك
فستيوال وساك يك فستيوال بودايي است كه در مالزي برگزار مي شود و در طول آن سه مرحله مهم زندگي بودا يعني تولدش، روشنگري و سعادش را در طول آن به معرض نمايش مي گذارند. فستيوال روز وساك اين فرصت را براي شركت كنندگان فراهم مي كند تا يك روز كامل را در معابد بگذارانند و به مديتيشن بپردازند. اين فستيوال پرهيزكارانه در مالزي هر ساله برگزار مي شود تا انرژي مثبت را در شركت كنندگان افزايش دهد و انرژي هاي بد را از آن ها دور كند.
زمان برگزاري: شبي كه در ماه مي، ماه كامل مي شود
محل برگزاري: سر تا سر مالزي 

Siamak Abbasi

سال نو چيني
مهمترين فستيوال چيني كه در مالزي برگزار مي شود، فستيوال سال نو چيني است كه 15 روز به طول مي انجامد و از روز اول سال در تقويم چيني شروع مي شود و با فسيتوال فانوس اتمام پيدا مي كند. براي جشن گرفتن سال نو چيني مردم مالزي خانه هاي خود را با رنگ قرمز تزئين مي كنند و شهرهاي مالزي پر از طرح و نقش هاي قرمز رنگ مي شود.در طول اين فستيوال جذاب در مالزي، در شب اول مهماني هاي عظيمي در سراسر مالزي و همچنين در رستوران هاي مالزي برگزار مي شود كه در آن شامي به نام شام همبستگي ميل مي كنند و بعد از آن از معابد مالزي بازديد مي كنند و بعد سنت هاي خاصي را در طي آن اجرا مي كنند كه حتما ديدنشان برايتان جالب توجه خواهد بود. يادتان باشد كه براي شركت در اين فستيوال بايد سر تا پا لباس قرمز به تن كنيد تا نشان از كاميابي و موفقيت داشته باشيد. اگر شما هم در زمان برگزاري اين فستيوال در مالزي حضور داشتيد، حتما مراسم آن ها را اجرا كنيد و اين تجربه متفاوت را از دست ندهيد تا بعد از آن بتوانيد با كوله باري از خاطرات به خانه خود بازگرديد.
زمان برگزاري: ماه فوريه
محل برگزاري: سراسر مالزي علي الخصوص در كوالالامپور

مالزي

عيد فطر
يكي از فستيوال هايي كه در مالزي توسط مسلمانان برگزار مي شود، عيد فطر است كه همان طور كه مي دانيد در پايان ماه رمضان جشن گرفته مي شود و يك جشن مذهبي است كه در مالزي نيز به طبع ديگر كشورهاي مسلمان برگزار مي شود.در زمان عيد فطر مردم مالزي از دوستان و آشنايان طلب بخشش مي كنند و درب هاي خانه شان را به روي مهمانان باز مي كنند و غذاها و دسرهاي محلي را براي مهمانانشان سرو مي كنند و همراه يكديگر جشن مي گيرند.
زمان برگزاري: پايان ماه رمضان ( ماه ژوئن در سال 2019)
محل برگزاري: سراسر مالزي
فستيوال ساراواك گاواي
اين فستيوال به مناسبت اتمام فصل برداشت برنج در بزرگترين ايالت مالزي در ساراواك برگزار مي شود. اين فستيوال در اولين روز ماه ژوئن شروع مي شود و يك ماه به طول مي انجامد. در طول اين فستيوال مردم لباس هاي مخصوص به تن مي كنند و به جشن و پايكوبي مي پردازند و در طول آن نوشيدني برنج (تواك) ميل مي كنند و با دندان هاون برنج را بلند مي كنند كه نشان از قدرت مردم مالزي دارد. با وجود برنامه هاي جذابي كه در زمان برگزاري اين فستيوال اجرا مي شود، جاي تعجبي ندارد كه بگوييم اين فسيتوال در ليست جذاب ترين فستيوال هاي مالزي جاي گرفته است.
زمان برگزاري: روز اول ماه ژوئن
محل برگزاري: استان ساراواك در مالزي 
روز ملي
در فستيوال روز ملي مالزي، استقلال مالزي از حكومت انگليس جشن گرفته مي شود كه در واقع در سال 1957 اتفاق افتاد. جالب است كه بدانيد مراسم خاصي در روز ملي مالزي برگزار مي شود كه از جمله آن ها مي توان به آتش بازي هاي خاص، يك رژه بزرگ در ميدان مردكا و كنسرت هاي متعدد اشاره كرد.از طرفي نمايشگاه هاي بزرگي در سراسر كشور مالزي در زمان فستيوال روز ملي برگزار مي شود كه شركت در هر كدام از آن ها حتما برايتان جالب خواهد بود. 
زمان برگزاري: 31 آگست
محل برگزاري: كوالالامپور

مالزي

فستيوال مون كيك و روح گرسنه در مالزي
اين فستيوال كه با نام فسيتوال ميد آتمن (ميانه پاييز) نيز شناخته مي شود، يك فسيتوال سنتي است كه براي تشكر از الهه ماه برگزار مي شود. هدف اين فسيتوال رنگارنگ و جذاب، ايجاد اتحاد بين خانواده هاي مالزي نيز هست و مراسم آن در نوع خودش بي نظير است. جالب است كه بدانيد مردم مالزي اعتقاد دارند كه در اين روز ارواحشان از جهنم آزاد مي شوند و به زمين باز مي گردند و از آنجايي كه احتمالا اين ارواح گرسنه هستند، ميزهايي از غذا در خيابان چيده مي شود كه هيچ كس نبايد به آن ها دست بزند تا ارواح بتوانند از آن ها تغذيه كنند و سير شوند! 
زمان برگزاري: ماه آگست يا سپتامبر
محل برگزاري: سراسر كشور مالزي
فستيوال دراگون بوت
يكي از هيجان انگيزترين فستيوال هاي مالزي، جشنواره دراگون بوت است كه در پنانگ برگزار مي شود. اين فستيوال بين المللي هر ساله ميزبان 40 شركت كننده از مالزي و سراسر جهان در مسابقات قايقراني است. قايق هاي اين فستيوال به صورت سنتي با رنگ هاي مختلف تزئين مي شوند و بعد شركت كنندگان سوار آن ها مي شوند تا با هم به رقابت بپردازند. در طول اين فستيوال مي توانيد انواع غذاهاي محلي مالزي را امتحان كنيد و در برنامه هاي مختلف اين فستيوال شركت كنيد. اين فستيوال هيجان انگيز و پرهياهو يكي از مشهورترين فستيوال هاي مالزي است كه محبوب اهالي مالزي و توريستان مختلف از سراسر جهان است.
زمان برگزاري: ماه دسامبر
محل برگزاري: شهر پنانگ در مالزي 

مالزي

فستيوال موسيقي رين فارست در مالزي
فستيوال موسيقي رين فارست بدون شك جذاب ترين فستيوال و از جاذبه هاي توريستي مالزي است كه در صورت تمايل با سفر به مالزي با تور مالزي مي توانيد در آن شركت كنيد. كافي است كه تصورش را كنيد كه انواع دي جي هاي مطرح از سراسر جهان در جزيره بورنئو درست در ميان جنگل گرد هم مي آيند تا جذاب ترين شب زندگيتان را بسازند. فستيوال موسيقي رين فارست يكي از خاص ترين فستيوال هاي موسيقي در مالزي و يكي از بزرگترين فستيوال هاي موسيقي جنوب شرقي آسيا به شمار مي آيد و در آن هنرمندان بنام بين المللي موسيقي زنده اجرا مي كنند و در طول آن كارگاه هاي آموزشي فرهنگي نيز برگزار مي شود. به شما توصيه مي كنيم كه حتما به دهكده فرهنگي ساراواك برويد و 3 روز فراموش نشدني را در دنياي پر شور موسيقي تجره كنيد.
زمان برگزاري: ماه جولاي
محل برگزاري: جزيره بورنئو در مالزي
همان طور كه ديديد، مالزي هر ساله ميزبان فستيوال هاي متعددي است كه هر كدام در نوع خودشان بي نظير هستند و نشان از فرهنگ و سنت هاي جالب و گاها عجيب مالزي دارند. اگر شما هم دوست داريد كه در اين فستيوال هاي جذاب مالزي شركت كنيد، براي اطلاع از تورهاي لحظه آخري مالزي با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد.

مالزي

امتياز:
بازديد:
[ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۰۹:۵۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی