مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 1
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

علاوه بر آثار باستاني كم نظير، تركيه داراي جزاير و شبه جزيرهاي مختلف است كه هر كدام از آنها تاريخ پر فراز و نشيبي را خود جاي داده اند. شهرهاي مختلف زيبايي نيز در اطراف شهرهاي اصلي تركيه قرار دارد كه با همراهي آژانس مسافرتي مهر پرواز از آنها مطلع خواهيد شد.


شهر پريه نه كوش آداسي


شهر پريه نه كه در 40 كيلومتري جنوب كوش آداسي واقع شده است , به دوران هلينستي بر مي گردد كه داراي مناظر كوهستاني بسيار زيبا و ديدني است و از اين رو اين مكان را به جايي فوق العاده براي عكاسي تبديل كرده است . اين بندر باستاني دوران اوج و شكوهش در سال هاي 45 الي 300 پيش از ميلاد بوده است , دوراني كه لنگرگاه هايش پر از رفت و آمد هاي بازرگاني و تحرك و شلوغي بوده است .

رسوب گذاري رودخانه مياندر باعث شد تا قرن 2 پس از ميلاد , شهر به طور كامل خالي از سكنه شود و اينگونه از شهر پريه نه فقط خرابه هايي باقي ماند كه امروزه مي توانيد مشاهده كنيد . مهمترين جاذبه اين شهر معبد آتنا مي باشد كه هنوز سالن تئاتر آن با گنجايش 6500 نفر حفظ شده و طراحي كلاسيك يوناني آن به خوبي قابل مشاهده مي باشد . همراه با تور لحظه آخري كوش آداسي به كشف رمز و راز اين شهر بپردازيد.

آمفي تئاتر بدروم

آمفي تئاتر بدروم , آثار به جا مانده از بنايي در دوران ماسول يك فرماندار هخامنشي است . ماسول پايان ساخت اين بنا كه در محله كاريا شروع شده بود را نتوانست ببيند و در نتيجه اتمام آن به دوران امپراطوري روميان كشيده شد . ساخت اين آمفي تئاتر كه داراي 3 بخش سن , محل اركستر و جايگاه تماشاگران مي باشد , در قرن چهارم پيش از ميلاد مسيح باز مي گردد . بازديد كنندگان و كردشگران اين مكان را موزه اي در فضاي باز مي نامند .

در تابستان كه مسافران و گردشگران بيستري براي بازديد به اين مكان زيبا مي آيند اينجا تبديل به مكاني براي برگزاري كنسرت هاي متنوه و بسياري مي شود . همچنين از اين بنا براي برگزاري فستيوال هاي ماه سپتامبر (شهريور تا مهر) نيز استفاده مي شود . اين آمفي تئاتر كه يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري بدروم به شمار مي رود , تحت حفاظت شديدي قرار دارد و در محله ينيكوي (Yenikoy Mahallesi) واقع شده است. براي اطلاع از قيمت تور بدورم با آژانس گردشگري مهرپرواز همراه باشيد.

پاموكاله ازمير


پاموكاله يك جاذبه كاملاً طبيعي در ازمير است كه گردشگران و توريست هاي بسياري را به خود جذب مي كند. پديده طبيعي پاموكاله يك چشمه آب گرم طبيعي به شكل پلكاني است كه نمونه آن را مي توان در "باداب سورت" مازندران يافت. سنگ هاي سفيد رنگ و آب كاملاً آبي رنگ جلوه اي بسيار ديدني و جذاب به آن بخشيده است. در گذشته و زمان هاي قديم، مردم در آب اين چشمه طبيعي استحمام مي كردند.


پادگانه‌هاي پاموكاله متشكل از سنگ آهك است همچنين از ته‌نشين شدن موتد معدني در چشمه‌هاي آب گرم سنگ‌هاي رسوبي زيادي به وجود آمده‌اند. ۱۷ چشمه‌ي آب گرم در اين منطقه وجود دارد كه دماي آن‌ها بين ۹۵ تا ۲۱۲ درجه‌ي فارنهايت متغير مي باشد. در اين منطقه همچنين موزه ايي وجود دارد كه در آن به غير از باقي مانده‌هايي از شهر‌ هيراپوليس، تعدادي از نمونه‌هاي زيبا از هنر و صنعت در عصر استفاده از برنز در آن قرار دارد. در سفر با تور ارزان ازمير مي توانيد زيبايهاي اين منطقه را تماشا كنيد.

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۳:۵۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی