مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

موزه ها، مقبره ها و آثار تاريخي و باستاني تركيه اسرار زيادي را در خود نهفته است.معماري شاهكار اين سازها هنر دست استادان مردم اين كشور را به نمايش گذاشته است. همراه با آژانس مسافرتي با برخي از جاذبه هاي ديدني آشنا شويد.

آرامگاه ماسولوس هالي كارناسوس بدروم

اين آرامگاه يكي از عجايب هفتگانه دنياي باستان بود و در هالي كارناسوس ماسولوس به نيابت از پادشاه ماسولوس و توسط همسر و خواهرش آرتميسيا ساخته شد. اين آرامگاه قبر بسيار بزرگي است كه معماري يوناني و مصري در آن تركيب شده است. امروزه تبديل به موزه فضاي باز شده است و زيبايي هاي معماري باستاني آن تحسين مي شود. بعضي از مجسمه هاي اين آرامگاه در موزه بريتانيا به نمايش گذاشته شده اند.


ساختمان معبد مستطيلي شكل و ارتفاع آن حدود ۴۰ متر مي باشد. اين معبد روي تپه اي مشرف به شهر قرار دارد كه دور تا دور آن با حياط بزرگي احاطه شده است. در مركز آن نيز سكوي سنگي اي قرار دارد كه توسط پلكاني زيبا با شير هاي سنگي ، به بالاي سكو متصل مي شود. شما نيز با رزرو تور لحظه آخري بدروم يكي از بازديد كنندگان اين آرامگاه باشيد.

موزه آتاتورك ازمير

اين محل در گذشته، بين سال هاي 1875 الي 1880، براي اقامت تاجران فرش در اين منطقه بنا شده است، و بعد از آن و بعد از وقايع ماه سپتامبر سال 1922 به دست دولت افتاد. مدت زمان كوتاهي از اين محل به عنوان ستاد ارتش و هتل استفاده مي شده است و بعد از آن پيشنهادهايي شد براي اينكه اين بنا، محل اقامت آتاتورك در زمان بازديدش از شهر باشد و با موافقت نيز همراه بود. طبق اين قرار، آتاتورك بين سال هاي 1923 الي 1924 بارها و در موقعيت هاي مختلفي در اين محل اقامت كرده است.

اين بنا امروزه و در حال حاضر به افتخار او، به موزه اي براي نمايش طرز زندگي، لباس ها، كتاب ها، مبلمان و حتي ساير متعلقات مردان بزرگ و تاثير گذار شده است. ويديوي معرفي آتاتورك و همچنين توضيحات اشياي موجود در موزه همه به دو زبان تركي و انگليسي در اين مكان به بازديد كنندگان ارائه مي شوند. اين توضيحات دو زبانه كمك بسيار زيادي كرده است تا توريست ها و گردشگران استقبال بيشتري از اين مكان انجام بدهند و نسبت به آن شناخت بيشتر و بهتري به دست بياورند. براي اطلاع از قيمت تور ازمير با مهرپرواز در ارتباط باشيد.

باسيليكاي سنت جان كوش آداسي

بازديد از بقاياي باستاني يكي از مهمترين تفريحاتيست كه در كوش آداسي مي تواني داشته باشيد. بايسيلكياي سنت جان كه بر روي بقايياي ساختمان ديگري ساخته شده است، تاريخ يوناني را برايتان بازگو مي كند. ستون هاي سفيد رنگ باسيليكاي سنت جان هر ساله توريستان زيادي را به كوش آداسي دعوت مي كند. باسيليكاي سنت جان يكي از بهترين اماكن ديدني كوش آداسي در ماه اكتبر است! چراكه در اين ماه يك جشن زيبا در آن برگزار مي شود و حتما شركت در آن برايتان جالب خواهد بود.

اگر شما هم قصد سفر به كوش آداسي و ديدن آثار باستاني فوق العاده زيبايش را داريد، براي اطلاع از تور ارزان كوش آداسي با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد.

امتياز:
بازديد:
[ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۶:۲۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی