مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بازارهاي كوچك و بزرگ و هفتگي زيادي در تركيه وجود دارد كه كالاهاي مختلفي را مي توانيد از آنها تهيه كنيد. غذاهاي سنتي، ادويه، پوشاك، ميوه و سبزيجات،خرد ريز و خرت و پرت،بدليجات و .. را در اين بازارها مي توانيد بخريد. همراه با آژانس مسافرتي مهرپرواز با چند بازار تركيه آشنا شويد.

بازار بزرگ مارماريس

از بهترين مراكز خريد در مارماريس مي توان به بازار بزرگ و يا بازار كارسي اشاره نمود . اين بازار كه در مركز شهر واقع شده داراي خيابان هاي سرپوشيده زيادي با مغازه هاي متنوع مي باشد كه به دليل ارائه اجناس فراوان و مختلفي ، مورد توجه گردشگران و مردم محلي واقع شده است . مغازه هاي صنايع دستي ، جواهر فروشي ، قالي فروشي ، البسه فروشي و رستوران هاي تركي در اين بازار يافت مي شوند . اگر قصد خريد سوغاتي براي دوستان و آشنايان خود را داريد مطمئن باشيد با مراجعه به اين بازار دست خالي باز نخواهيد گشت . براي اطلاع از قيمت تور مارماريس با مهرپراز همراه باشيد.

 

بازارهاي هفتگي آنتاليا

مي توانيد در سفر آنتاليا قسمتي از وقت خود را به خريد اختصاص دهيد . از مراكز خريد آنتاليا ، بازارهاي هفتگي آنتاليا ست . بازار هفتگي آنتاليا يكي از جاهايي است كه ميتوان بيشتر با عادات غذايي مردم تركيه آشنا شد. اين بازارها معمولا در روزهاي مختلف هفته و در مكانهاي متفاوتي از شهر آنتاليا تركيه برپا مي شوند كه گاهي تخفيفهاي خوبي روي اجناسشان ميدهند كه در تور ارزان آنتاليا مي توانيد در اين بازاها خريد كنيد.

۱- پنج شنبه بازار خيابان روبروي هتل فالز بنام Tarik akiltopu خيابان حامديه hamidiye
۲- چهارشنبه بازار تقاطع خيابان شارامپول sarampol و Sukullu كه يك پاركينگ بزرگ دو طبقه متعلق به شهرداري است كه گاه گاهي بازار هفتگي در آن برپا ميشود . چهارشنبه بازار تقاطع خيابان شارامپول sarampol و Sukullu
۳- شنبه بازار خيابان Tekelioglu در حوالي كوچه هاي 1939 و 1941
۴- سه شنبه بازار خيابان لارا مابين خيابانهاي metin و lara در حوالي كوچه1470

 

بازار بزرگ استانبول 
بازار بزرگ استانبول قديمي ترين پاساژ در كل جهان است كه از خيابان هاي باريكي تشكيل شده است كه دور تا دور آن ها را جواهرات فروشي، حجره هاي آنتيك و فروشگاه هاي ديگر قرار گرفته است. شما مي توانيد در بازار گشت و گذار كنيد و خريد خود را انجام دهيددر اين بازار محصولاتي چون فرش و قالي و پوشاك تا كارهاي هنري و دستي و شطرنج به فروش مي رسد. در اين بازار به تعداد زيادي رستوران و كافه و مساجد زيادي وجود دارد. گشت و گذار در اين بازار حال و هواي قدم زدن در دنياي باستاني را به شما مي دهد و خريد متفاوتي را تجربه خواهيد كرد. اگر در پايان خريدتان خسته شديد، بهتر است به رستوران هاووزلو در بازار بزرگ استانبول برويد و يكي از خوش طعم ترين غذاهاي تركي را در تور لحظه آخري استانبول ميل كنيد.

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۲۰:۲۸ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی