مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

طبيعت تركيه بسيار زيبا و ديدني است و شامل جنگلهاي سرسبز و پردرخت، آبشارها، درياي لاجوردي سواحل شني و ماسه ايي و پاركهاي ملي بي شمار ... است. در سفر به اين كشور حتما از جاذبه هاي طبيعي و خيره كننده اين كشور ديدن كنيد. براي آشنايي با تعدادي از اين جاذبه هاي با آژانس گردشگري مهرپرواز همراه باشيد.

آبشار دودن آنتاليا

آبشار دودن (Düden Şelalesi) در شهر آنتاليا تركيه و در 28 كيلومتري جاده قديم آنتاليا - بوردور واقع شده است . سرچشمه اين آبشار دو چشمه جوشان بنام پينارباشي در منطقه كيرك گوزلر در فاصله 40 كيلومتري است كه آب اين دو چشمه بعد از مسيري كوتاه به هم مي پيوندند و رود دودن را تشكيل مي دهند . رود دودن پس از طي 14 كيلومتر از زيرزمين در روي زمين جاري شده و پس از يك جريان كوتاه دوباره در طرف ديگر به اعماق زمين مي‌رود . آبي كه در گودال وارساك به زمين مي‌رود پس از طي 2 كيلومتر در آبريز آبشار دودن بيرون مي آيد و آبشار زيباي دودن را بوجود مي‌آورد . آبي كه از زمين بيرون مي‌آيد حداقل 10 متر مكعب در ثانيه است . سرانجام اين آب پس از عبور از آنتاليا بعد از 9 كيلومتر وارد درياي مديترانه مي‌شود . در سفر تور لحظه آخري آنتاليا حتما از اين آبشار ديدن كنيد.

 

آبشار تورگوت مارماريس

آبشار تورگوت كه نزديك روستاي تورگوت و در فاصله 35 كيلومتري شهر مارماريس واقع شده است , يكي از مناظر و جاهاي ديدني مارماريس به حساب مي آيد . بازديد كنندگان و گردشگران مي توانند از مسير جاده روستا تورگوت و با پياده روي كوتاهي خود را به اين آبشار زيبا و فوق العاده برسانند . محلي ها و مردم بومي بر اين باورند كه اين منطقه قسمتي از بهشت مي باشد چرا كه در طول سال تركيب رنگي فوق العاده اي را به معرض ديد مي گذارد و بازديد كنندگان تور ارزان مارماريس را به وجد مي آورد .


تنگه بسفر استانبول

نگه بسفر در شهر استانبول كشور تركيه، همواره اهميت بسيار زيادي در طول تاريخ داشته است و جهت در اختيار گرفتن و كنترل كردن اين تنگه كه شرق و غرب را به هم متصل مي كند، جنگ هاي بسياري بين امپراطوري هاي متفاوت در گرفته است. تنگه بسفر يكي از بهترين و زيباترين جاذبه هاي گردشگري استانبول به شمار مي رود و از اين رو ارزش اين را دارد كه حداقل يك روز را به گردش و بازديد از جاذبه هاي اطراف آن بپردازيد. چنانچه سوار كشتي هاي كروز شويد، تنها 2 ساعت به طول مي انجامد تا به راحتي تمام جاذبه هاي دورتادور تنگه بسفر را از نماي متفاوتي مشاهده نماييد، بعد از آن مي توانيد يك به يك آنها را نيز از نزديك ببينيد و كنار اين تنگه پياده روي داشته باشيد. براي اطلاع از قيمت تور استانبول با مهرپرواز همراه باشيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۳:۵۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی