مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در سفر تركيه تفريحات جذاب و پر هيجاني وجود دارد از جمله كشتي سواري، غواصي، قايق سواري، جت اسكي و... كه هر كدام به نوبه خود بسيار لذت بخش خواهد بود. با همراهي آژانس مسافرتي مهرپرواز تفريحات آبي جذاب اين كشور در شهرهاي مختلف آن مطلع شويد.

ورزش هاي آبي مارماريس
در مارماريس مراكز غواصي متعددي وجود دارد كه همه آن ها تورهاي مهيجي براي گشت و گذار در زير آب برنامه ريزي مي كنند و كلاس هاي آموزشي براي مبتديان اين رشته برگزار مي كنند. علاوه بر غواصي، در مارماريس مي توانيد روي آب اسكي كنيد يا ديگر ورزش هاي آبي را امتحان كنيد. سواحل مارماريس بسيار زيبا و ديدني هستند و امكان تجربه ورزش هاي آبي جديد و جذاب در اكثر آن ها فراهم شده است تا توريستان بتوانند به بهترين شكل از زمان خود در تور لحظه آخري مارماريس استفاده كنند و سرگرم ورزش ها و تفريحات مورد علاقه شان از ماهيگيري گرفته تا ورزش هاي مهيج تر بشوند.

قايق سواري در آنتاليا

براي قايق سواري در رودخانه اي وحشتناك و خروشان مي توانيد از آنتاليا بهره ببريد، در ابتدا بايد موارد لازم را نزد مربيان برجسته اي بياموزيد و بعد به ارتفاعات برويد و در رودخانه هاي موجود روند تفريح خود را كامل كنيد. قايق هاي اين رودخانه ظرفيت هاي دو تا ده نفره دارند. در قايق ده نفره يك مربي وجود دارد كه به طور خصوصي به شما همه چيز را هشدار خواهد داد و در كمال امنيت به شما كمك مي كند كه قايق سواري يا همان) خوبي داشته باشيد. مسير رفت و آمد حدودا ۱۴ كيلومتر است كه سرشار از هيجان و لذت خواهد بود.


رافتينگ ورزش مهيجي است كه در دنيا طرفداران بيشماري دارد در مسير رودخانه شما بنا هاي تاريخي و قديمي بيشماري خواهيد ديد و از مشاهده مناظر طبيعت كوهستان لذت خواهيد برد همچنين در مسير رودخانه قايقرانان شنا كردن را نيز خواهيد داشت ميز غذا هاي لذيذ در انتظار شماست تا بعد از يك ورزش پر تحريك و مهيج با لذت تمام نهار را ميل بفرمائيد و در پايان فيلم ها و عكس ها در اختيار شما قرار ميگيرد كه البته رايگان نمي باشد. براي اطلاع از قيمت تور آنتاليا مهرپرواز را دنبال كنيد.

 

كشتي سواري در تنگه بسفر استانبول
تنگه اي به نام بسفر در شهر استانبول قرار دارد كه دو قاره آسيا و اروپا را از هم جدا مي سازد . اين تنگه محل بسيار مناسبي براي تفريحات آبي در استانبول به شمار مي رود . قايقراني در اين تنگه از محبوب ترين سرگرمي هاست كه مسافت 30 كيلومتري اين تنگه را مي توانيد با قايق هاي تفريحي بپيماييد و از طبيعت زيباي اين تنگه نهايت لذت را ببريد . همچنين مي توانيد از آژانس هواپيمايي خود ، بليط كشتي هاي كروز را خريداري كنيد و به سوي تفريحاتي هيجان انگيز در اين تنگه برويد . از درون كشتي كروز مي توانيد منظره اي متفاوت از استانبول را مشاهده نماييد و خاطره اي بسيار عالي و فراموش نشدني را براي خود و همراهانتان رقم بزنيد . همراه با مهرپرواز و رزرو تور ارزان استانبول از اين تفريح لذت ببريد.

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۱۸:۴۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی