مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

موزه هاي هر كشور تاريخ و فرهنگ هر كشوري را نشان ميدهد. اشيايي كه در موزه ها قرار دارد بسيار ارزشمند بوده و هر كدام داراي تاريخ پر رمز و رازي هستند. براي اشنايي با موزه هاي مشهور تركيه با آژانس مسافرتي مهرپرواز همراه باشيد.

موزه تاريخ و هنر ازمير
از آنجايي كه اين شهر نه چندان عظيم و بزرگ مكان هاي بسياري براي گشت و گذار و تفريح دارد، گردشگران بسياري در تور ازمير از ديدن اين موزه غفلت مي كنند كه ضرر بزرگي به حساب مي آيد. اين موزه سه بخش دارد و يكي از پربار ترين و غني ترين گنجينه هاي آثار هنري باستاني در كل كشور به شمار مي رود. نمايشگاه سراميك و اشياي تاريخي داراي جواهرات، سكه ها و ظروفي است كه با توضيحات انگليسي از گذشته و تاريخچه آنها به نمايش گذاشته شده اند.

نمايشگاه مجسمه اين موزه بسيار ديدني و شگفت آور است، به صورتي كه بخش مجسمه هاي آن پر از شاهكارهاي متعلق به دوره اسميرناي باستان، تئوس، ميلتوس و پرگامون است. در قسمت اشياي گران بها سراميك ها، سكه ها، كوزه هاي متنوع و نيز جواهرات به خوبي نگهداري و محافظت مي شوند. بهترين قسمت، مجموعه سكه هاي قسمت اشياي گران بها است كه شامل سكه هاي ضرب شده در سارديس در دوران پادشاهي "كروسيوس" مي باشد. سكه ها متعلق به اوايل قرن 7 ميلادي بوده و از الكتروم كه آلياژي از نقره و طلا است، و رگه هايي از مواد ديگر، ساخته شده است. قسمت جواهرات اين موزه نيز بسيار ديدني و خاص در نوع خود است. در تور ارزان ارزمير حتما از اين موزه ديدن كنيد.


موزه آتاتورك استانبول
موزه ديگري كه در اين شهر وجود دارد موزه آتاتورك مي باشد. اين موزه محل نگهداري وسايلي است كه در گذشته مورد استفاده بنيان گذار جمهوري تركيه يعني آتاتورك قرار مي گرفته است. در 13 نوامبر 1918 آتاتورك بنيانگذار تركيه نوين از سوريه به استانبول آمد و به هتلي به نام پارا پاليس نقل مكان نمود. اما پس از چند روز به منزل و سوئيت دوست نزديك خود بنام صاليح فانسا ( Salih Fansa) در منطقهBeyoglu رفت و سپس خانه اي 3 طبقه را اجاره نمود و به آنجا نقل مكان نمود و خواهر و مادر خود را نيز به اين مكان منتقل نمود.


آتاتورك در طبقه وسط اين ساختمان اقامت نمود و از اتاقهاي آن به عنوان محل كنفرانس و كار استفاده نمود كه جلسات مختلفي را همراه با دوستان خود به صورت كاملا سري در اين محل انجام داد.سپس اين منزل در سال 1942 به عنوان موزه مورد استفاده قرار گرفت.اين منزل كه به نام خانه آتاتورك معروف است در بلوار Halaskar Gazi واقع شده است در سال 1943 پس از تعميرات به موزه آتاتورك تبديل گرديد. پس از رزرو تور لحظه خري استانبول در سفر به اين شهر از اين موزه ديدن كنيد.

موزه آنتاليا 
شايد جالب باشد كه بدانيد در شهر آنتاليا موزه هاي گوناگوني هم وجود دارند و با مراجعه به آن ها مي توانيد كمي بيشتر با تاريخ اين سرزمين آشنا شويد. در اين ميان موزه آنتاليا محبوب تر و جذاب تر است. اين مكان را با نام موزه باستان شناسي آنتاليا نيز مي شناسند. موزه آنتاليا وسيع است و ۱۳ سالن و نمايشگاه مختلف دارد. پس به هيچ عنوان ديدن موزه آنتاليا را از دست ندهيد. ورودي اين موزه 20 ليره است و مي توانيد از ساعت 9 صبح تا 6:30 بعد از ظهر از آن ديدن كنيد.براي اطلاع از قيمت تور آنتاليا با آژانس مسافرتي مهرپرواز همراه باشيد.

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۱:۳۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی