مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تفريحات و مكانهاي گردشگري فراواني در تايلند وجود دارد كه هر كدام به نوبه خود خاص و جذاب است. با همراهي ما با چند جاي جذاب اين كشور آشنا شويد.

 

آكواريوم پوكت

آكواريوم فوق العاده و شگفت آور پوكت يكي از جاذبه هاي پوكت است كه بي شك بدون بازديد از آن سفر نصفه و نيمه اي را براي خود رقم زده ايد . اين آكواريوم به زيبايي توانسته است دنياي اعماق اقيانوس را در خود به خوبي جاي دهد چرا كه اين آكواريوم حدودا از 30 بشكه بسيار بزرگ آب شور پر شده است و در خود هزاران ماهي از نژادهاي مختلف و مرجان و گياهان آبزي سازگار با منطقه و غيره را در خود به خوبي جاي داده است.

 

آكواريوم پوكت داراي راهرويي است كه همانند تونلي درست شده است كه ديواره ها و سقف آن شيشه اي مي باشد كه بازديد كنندگان تور تايلند به خوبي مي توانند انواع ماهي ها را از داخل تونل تماشا كنند و لذت ببرند . نور پردازي زيباي اين آكواريوم همه را شگفت زده ميكند . چنانچه علاقمند به ديدن صحنه غذا دادن به ماهي ها هستيد مي توانيد روزهاي تعطيل بين ساعت هاي 11 تا 11:30 به آكواروم رفته و از نزديك شاهد آن باشيد . ساعت كاري آكواريوم پوكت كه يكي از جاذبه هاي توريستي پوكت نيز مي باشد، از 08:30 الي 16 مي باشد .براي اطلاع از قيمت تور پوكت با مهرپرواز همراه باشيد.

 

 

جزيره مرجاني پاتايا

جزيره مرجاني پاتايا يكي از مكان هاي جذاب پاتايا است كه با آن 7 كيلومتر فاصله دارد . سواحل شن هاي سفيد اين جزيره را زيباتر و جذاب تر كرده . هر صبح قايق ها و يا لنج هايي به اين جزيره رفته و عصر ها باز ميگردنند كه اين باعث مي شود توريست هاي تور لحظه آخري پاتايا روزي پر هيجان و شگفت انگيزي در اين جزيره داشته باند . اگر سفر با كشتي را انتخاب كنيد حدود 45 دقيقه و اگر قايق هاي پر سرعت را انتخاب كنيد حدود 15 دقيقه طول مي كشد تا به اين جزيره زيبا برسيد .

 

اين جزيره شگفت آور يك ايده براي جذب توريست داشته و آن هم اين است كه قايق هاي كف شيشه اي درست كرده كه توريست ها ميتوانند با آنها به آبهاي شفاف بروند و از زيبايي هاي درون آب و مرجان ها نيز لذت كافي ببرند . كساني كه به غواصي هم علاقمند هستند مي توانند در اين مكان كه يكي از جاذبه هاي گردشگري پاتايا محسوب مي شود، از تپه هاي مرجاني نهايت لذت را ببريد.

 

 

بازار شناور بانكوك

 

بازار شناور مكاني است كه در آن محصولات‌ و صنايع دستي بومي و محلي ، ميوه ، سبزيجات و غذاهاي پخته‌شده وجود دارد كه توريست ها مي توانند از روي قايقي كه آنها را حمل مي كند خريد كرده و تجربه خريد از روي آب را داشته باشند . مشهور‌ترين بازار شناور، بازار DOMNOEN SADUAK است كه در منطقه راچا بوري ‌، نزديك به بانكوك قرار دارد . با اين كه بازار از توريست‌هاي تور ارزان بانكوك پرشده، اما جو آنجا بسيار عالي و آرام بخش و جذاب است. براي رفتن به اين بازار زيبا و خريد و گشت و گزار و برگشت حدود نصف روز زمان نياز است .


. براي تجربه كامل اين بازار زيبا و ديدني تايلندي يك قايق اجاره كنيد و از رقص كلاسيك تايلندي، نمايش هاي هنري، شاليزارها و خانه هاي سنتي تايلندي ديدن كنيد. اين بازار روزانه از ساعت 10 صبح تا 9 شب داير است و تجربه اي متفاوت از فرهنگ تايلندي را در طول اقامتتان در بانكوك براي شما به ارمغان مي آورد.

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۹:۲۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی