مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تايلند با تفريحات زياد و مكانهاي ديدني بي شمار گردشگران زيادي را جذب خود مي كند. از سرگرمي هاي مهيج گرفته تا تفريحات آبي و يا قدم زدن در پارك، همراه با آژانس مسافرتي مهرپرواز با چند مورد آن آشنا شويد.

فانتاسي شو پوكت
فانتاسي شو يك پارك ديدني به وسعت 56 هكتار در منطقه كامالا بيچ و در نزديكي مركز شهر واقع شده است . اين پارك داراي يك سالن نمايش به گنجايش 4000 نفر و سالن بازي و مغازه هايي براي خريد اجناس تاريخي و به يادماندني و يك جواهر فروشي فوق الاده زيبا و بزرگ و همچنين رستوران بين المللي و محلي مي باشد . اين مجموعه هرروزه از جمعه تا چهارشنبه از ساعت 17:30 تا 23:30 قادر به ارائه خدمات به گردشگران و بازديد كنندگان مي باشد . اصل جذابيت اين پارك براي نمايش موزيكالي است كه در آن برگزار ميشود .

اين نمايش فوق العاده و زيبا نمايش باستاني و تاريخي از فرهنگ تايلند و مهم بودن جايگاه فيل ها براي تايلندي هاست كه زنان و مردان تايلندي در لباس هاي زيباي باستاني و پر زرق و برق به خوبي آن را اجرا مي نمايند . سالن نمايش راس ساعت 20:30 باز مي شود و تا 23:30 به طول مي انجامد . پارك فانتاسي داراي يك مجموعه فيل مي باشد كه مردم تا زمان نمايش مي توانند از آنها ديدن نمايند و يا حتي فيل سواري كنند .براي دريافت قيمت تور لحظه آخري پوكت، مي توانيد با همكاران ما و يا از وبسايت آژانس مسافرتي مهرپرواز، اقدام كرده و قيمت ها را دريافت نماييد.

 

طناب بازي در پاتايا
تصور كنيد بين زمين و آسمان در جنگل باران كه از زيباترين جزاير جهان است معلق باشيد . آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه يك پرنده چطور از شاخه اي به شاخه ديگر پرواز ميكند آيا مي توانيد به هيجان اين پرنده فكر كنيد ؟ يا مثلا اينكه چطور يك ميمون چگونه از يك درخت به درخت ديگر پرواز ميكند ؟ در اين طناب بازي ما شما را بيشتر به جاهايي مي اندازيم كه فقط پرندگان و ميمونها آن مكان ها را تجربه كرده اند . ما از اولين لحظه از شما مراقبت خواهيم كرد . در ابتدا كاري كه ما انجام مي دهيم شما از هتل انتخاب مي كنيم سپس شما را با خودروي X44 ماجراجو به اردوگاه پايه كه در جنگل هاي زيباي تايلند مي باشد و زماني كه به مقصد رسيديم توسط كاركنان دوستانه و بسيار آموزش ديده ما خوش آمد گفته مي شود به شما .


در آنجا از شما در تور ارزان پاتايا با نوشيدني هاي خوشمزه كه كه تنها با ميوه هاي تازه كه فقط در جنگل هاي باراني پذيرايي مي كنند . براي اولين بار به شما آموزش كامل داده مي شود و شما تمام نكات و تجهيزات ايمني از جمله دستكش و كلاه ايمني را دريافت خواهيد كرد . ما به شما آموزش مي دهيم كه چگونه بتوانيد با اين طنابها پرواز كنيد يا چگونه روي طنابها سرازير شويد.

 

ترمينال 21 بانكوك
مركز خريد ترمينال 21 در بانوك تجربه اي متفاوت را از حضورتان در يك مركز خريد به ارمغان مي آورد. هر طبقه از ترمينال 21 تم مخصوصي از يكي از شهر هاي دنيا را دارد. شما مي توانيد به رايگان و بدون خريد بليط هواپيما از چشم انداز شهرهايي مثل توكيو، سان فرانسيسكو، پاريس و لندن ديدن كنيد. به نظر من كه بهترين جاذبه گردشگري بانكوك بدون شك ترمينال 21 است! براي اطلاع از قيمت تور بانكوك با مهرپرواز همراه باشيد.

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۲۲:۲۸ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی