مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 1
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

همان طور كه مي دانيد سفر به دبي يك سفر لوكس تلقي مي شود و در آن هر گونه امكانات رفاهي و تفريحي به بهترين شكل و با بيشترين كيفيت براي توريستان تدارك ديده شده است. احتمالا شما هم در مورد قيمت هاي زياد تفريحات و اقامت در دبي نقل قول هاي زيادي شنيده ايد. رستوران هاي لوكس متعددي در دبي واقع شده اند كه انواع غذاهاي با كيفيت را سرو مي كنند و بالطبع قيمت هاي غذاهايشان بالا است. اما بايد به شما بگوييم كه خوردن غذا در دبي هميشه به آن گراني كه فكر مي كنيد نيست! ما در اينجا برايتان ليستي از بهترين رستوران هاي ارزان دبي را تهيه كرده ايم كه كيفيت غذاهايشان به اندازه رستوران هاي خوب و لوكس دبي است، اما قيمت هايشان كمتر است. 
رستوران نور | Nur Malaysia
اين رستوران يكي از مشهورترين رستوران هاي ارزان دبي است كه به خاطر غذاهاي مالزياييش شهرت زيادي پيدا كرده است. صبحانه هاي اين رستوران نيز كه از مرغ سوخاري، برنج با چاشني نارگيل، تخم مرغ و ماهي سرخ شده تشكيل شده اند، بين توريستان بسيار محبوب هستند. به شما قول مي دهيم كه از رفتن به رستوران نور در تور ارزان دبي پشيمان نخواهيد شد،چراكه غذاهايش به شدت خوشمزه هستند و از طرفي با سفارش غذاهاي آن جيبتان خالي نمي شود!

رستوران هاي ارزان دبي

رستوران هانوي | Hanoi
رستوران هانوي يكي ديگر از رستوران هاي ارزان دبي است كه ظاهر بسيار شيكي دارد.اين رستوران انواع غذاهاي ويتنامي را سرو مي كند و به قدري غذاهايش لذيذ هستند كه توريستان ديگر كشورها نيز از طعم غذاهايش رضايت كامل دارند. بهترين غذاي اين رستوران بان بول است. اين غذا يك بشقاب نودل است كه با بادام زميني، سالاد و خمير سويا سرو مي شود. به شما توصيه مي كنيم كه طعم آن را به خاطر بسپاريد، چراكه مطمئنا دلتان را براي چشيدن طعم بي نظيرش تنگ خواهد شد.

رستوران هاي ارزان دبي

رستوران فوچيسا | Fuchsia
اين رستوران تايلندي در دبي به يكي از محبوب ترين رستوران هاي ارزان دبي تبديل شده است. نكته جالب در مورد اين رستوران اين است كه همه مواد اوليه اين رستوران به صورت ارگانيك داخل رستوران توليد و كشت مي شود. اين محصولات با كيفيت به بهترين شكل با هنر دست سرآشپز رستوران طبخ مي شوند و طعمي آفريده مي شود كه مثالش را در هيچ رستوران ديگري نمي توانيد پيدا كنيد.

رستوران هاي ارزان دبي

رستوران فلافل سلطان دبي | Sultan Dubai Falafel Restaurant
اگر شما هم عاشق فلافل هستيد، بدون معطلي به رستوران فلافل سلطان دبي برويد. اين رستوران بهترين فلافل هاي دبي را سرو مي كند و فلافل هايش حرف ندارند. در اين رستوران ارزان دبي مي توانيد با قيمتي مناسب يك فلافل با كيفيت و خوشمزه ميل كنيد.
رستوران 3 فيلز | 3 Fils
اگر شما هم فكر مي كنيد كه نودل يك غذاي فوري و مختصر است و جاي غذاي اصلي را نمي گيرد، بايد فكرتان را عوض كنيد! چراكه رستوران 3 فيلز نودل هايي سرو مي كند كه نظرتان را به كل تغيير مي دهند و طعم بي نظيرشان شگفت زده تان مي كند! از همه مهمتر اينكه غذاهايش به شدت با كيفيت هستند و شما با يك قيمت مناسب مي توانيد يك وعده غذاي لذيذ را در اين رستوران ارزان در دبي ميل كنيد.

رستوران هاي ارزان دبي

رستوران عرب آيلند | Arab Island Restaurant
اگر مي خواهيد كه يك شام شاهانه ميل كنيد، اما صورتحساب شاهانه اي پرداخت نكنيد؛ بايد به به رستوران عرب آيلند در دبي سر بزنيد. در اين رستوران مي توانيد يك كاسه سوپ لذيذ و يك بشقاب برنج با گوشت گوساله و سبزيجات ميل كنيد. بعد از آن هم مي توانيد ساعتي را همراه با دوستان يا خانواده تان پينت بال بازي كنيد و يك سرگرمي جالب داشته باشيد.
رستوران داپوئر كيتا | Dapoer Kita Restaurant
در اين رستوران انواع غذاهاي اندونزي طبخ مي شود و بهترين غذاها با ارزان ترين قيمت به مهمانان آفر داده مي شود. غذاي مخصوص اين رستوران كه حتما بايد امتحانش كنيد تركيبي از سبزيجات بخار پز شده با تخم مرغ و خمير سويا است. البته ديگر غذاهاي اين رستوران نيز طعم فوق العاده بي نظيري دارند و محيط داخلي آن نيز بسيار سرزنده و جذاب است. 

رستوران هاي دبي

رستوران زاروب |Zaroob
رستوران زاروب يكي از بهترين رستوران هاي ارزان دبي است و غذاهاي مصري بي نظيري سرو مي كند. كوشاري يكي از بي نظيرترين غذاهاي اين رستوران است كه تركيبي از برنج، عدس و پاستا است كه با سس سير و گوجه و پياز سرخ شده سرو مي شود. عطر اين غذا به قدري جذاب است كه مطمئنا با بوييدن آن اشتهايتان به شدت افزايش پيدا خواهد كرد.اگر شما هم قصد سفر به دبي را داريد، براي رزرو تورهاي خارجي با همكاران ما درآژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.

رستوران هاي دبي

امتياز:
بازديد:
[ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۸:۲۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی