مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 1
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

همه مردم به همان دليلي به شهربازي مي روند كه به خاطرش فيلم ترسناك نگاه مي كنند! آن ها به دنبال هيجان و آدرنالين هستند و خيلي هايشان از ترسيدن استقبال مي كنند! اما اين وسط يك مشكل بزرگ وجود دارد و آن هم اين است كه در شهربازي ها برعكس فيلم هاي ترسناك، به صورت واقعي آدم ها كشته مي شوند و هيجانات آن در دنياي واقعي اتفاق مي افتد. شايد باورش برايتان سخت باشد، اما خيلي از شهربازي هاي بزرگ و خوب دنيا كشته هاي زيادي داده اند! ما در ادامه به شما ترسناك ترين وسايل بازي دنيا را نشان مي دهيم كه تعدادي از مردم به خاطر بازي و هيجان در آن ها خودشان را به كشتن داده اند!

خطرناك ترين شهربازي هاي دنيا

شهربازي ديزني ورلد
شايد تا به حال فكرش را هم نكرده ايد كه يك وسيله بازي در شهربازي ديزني ورلد آمريكا وجود داشته باشد كه يكي از خطرناك ترين وسايل بازي دنيا نامگذاري شده باشد.اما بايد بدانيد كه يكي از اسباب بازي هاي اين شهربازي جذاب به نام ميشن اسپيس از سال 2003 تا كنون كشته ها و زخمي هاي زيادي داشته است! در واقع بين سال هاي 2005 و 2006، يعني در مدت يك سال، ديزني بايد پاسخگوي 200 نفري مي شد كه با استفاده از اين وسيله بازي زخمي شده بودند، البته علاوه بر كساني كه جانشان را از دست داده بودند و يا مورد حمله قلبي قرار گرفته بودند! در واقع دو تا از مهمانان اين شهربازي در زمان سوار شدن در اين وسيله بازي جانشان را از دست دادند  كه يكي از آن ها قلبش ايست داده بود و ديگري دچار خونريزي مغزي شده بود! بعد از آن سال ديزني كمي هيجان بازيش را كمتر كرد تا اين شهربازي شاهد قتل عام توريستان نباشد!

خطرناك ترين شهربازي هاي دنيا

شهربازي دانمارك
برج اسكد در شهربازي دانمارك يكي از خطرناك ترين وسايل بازي دنيا است كه بازيش به شكلي است كه شما را بالا مي برد و بعد مانند سقوط آزاد شما را روي تور سيمي نصب شده روي زمين رها مي كند! شايد به نظرتان بازي مهيجي به نظر برسد، اما بايد به شما بگوييم كه اين بازي نيز پيشينه بسيار بدي داشته است! براي مثال يك دختر 12 ساله در اين بازي شكستگي هاي زيادي داشته است و با آسيبي كه به ذهنش رسيد، براي چندين سال فلج شد! مشكلات اينچنيني به خاطر نصب نادرست اين تور سيمي رخ داده است و خيلي از شركت كنندگان اصلا بر روي تور سيمي فرود نيامدند! در واقع هيچ كسي با اين بازي جانش را از دست نداده است، اما زخمي هاي زيادي داشته است و بايد قبل از اينكه كسي را بكشد، كاملا جمع شود! نظر شما چيست؟

شهربازي دانمارك

شهربازي سيكس فلگز
بازي بتمن نيز يكي از ترسناك ترين وسيله هاي بازي در يكي از خطرناك ترين شهربازي هاي دنيا يعني شهربازي سيكس فلگز تگزاس است. اين ترن هوايي به گونه اي طراحي شده است كه با سوار شدن آن مي توانيد به صورت تمام و كمال احساس كنيد كه به يك بتمن تبديل شده ايد! البته جاي تعجبي هم ندارد اگر بگوييم اين بازي خطرناك به يكي از مرگبار ترين و خطرناك ترين بازي هاي دنيا تبديل شده است! در واقع دو آدم بدشانس در حال قدم زدن در زير اين وسيله بازي جانشان را از دست دادند!

شهربازي سيكس فلگز

شهربازي اكشن پارك
شهربازي اكشن پارك در نيوجرسي يكي از خطرناك ترين شهربازي هاي دنيا است و يك سري وسيله بازي مختلف در آن وجود دارد كه تا به حال 6 نفر را به كشتن داده اند. يكي از وسايل بازي خطرناك آن در واقع يك سرسره آبي است كه تا به حال كسي در آن كشته نشده است، اما بايد يك دريچه در بين مسير آن ساخته مي شد تا كساني كه در طي مسير سرسره گير مي كردند، بتوانند قبل از اينكه فرد ديگري با آن ها برخورد كند، از آن خارج مي شدند. يك استخر خطرناك نيز در مجموعه اين شهربازي مرگبار وجود داشت كه سه نفر در آن جان خودشان را از دست دادند. بعد از اين اتفاقات خطرناك، در سال 1996 اين شهربازي تعطيل شد تا بيشتر از اين جان كسي را نگيرد. اما دوباره در سال 1998 اين شهر بازي شروع به كار كرد، اما اين بار نكات ايمني بيشتري در آن رعايت شد تا افراد از خطرات احتمالي در امان باشند.

شهربازي اكشن پارك

شهربازي دهكده اكوونچر
بازي اسپيس جورني در شهربازي دهكده اكوونچر در شهر شنزن و تور ارزان چين نيز يكي از ترسناك ترين وسيله هاي بازي دنيا است. اين بازي همان سفينه فضايي خودمان است كه با نشستن در آن مي توانيد هيجان را با شدت زيادي تجربه كنيد. متاسفانه بايد بگوييم كه در طي يك حادثه مرموز در سال 2010 در اين سفينه فضايي 6 نفر كشته شدند و 10 نفر زخمي شدند. در مورد اين حادثه مرگبار تئوري هاي مختلفي وجود دارد كه هر كدام از آن ها علت حادثه را آتش سوزي، خرابي دستگاه و عوامل ديگر تعيين مي كنند كه هنوز كه هنوزه صحت هيچ كدامشان تاييد نشده است.

شهربازي دهكده اكوونچر

شهربازي بلكپول
بازي بيگ وان يكي از ترسناك ترين وسيله بازي هاي دنيا در شهربازي بلكپول انگلستان است. در واقع بيگ وان در زمان ساختش يعني در سال 1994 بلندترين ترن هوايي دنيا بوده است. اگرچه بعد از آن ترن هوايي هاي متعددي در ديگر شهربازي هاي دنيا ساخته شد كه از بيگ وان بلندتر بودند و سرعت بيشتري نيز داشتند، اما با اين حال هيچ كدامشان به اندازه بيگ وان در شهربازي بلكپول ترسناك نبودند! جالب است كه بدانيد از آن سال تا كنون دو حادثه دلخراش در اين شهربازي رخ داده است كه در مجموع 46 نفر در آن مجروح شدند. براي رزرو تورهاي خارجي با آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد.

شهربازي بلكپول

امتياز:
بازديد:
[ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۳:۲۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی