مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در مرواريد درياي اژه يعني شهر ازمير تنوع غذايي بسيار بالايي وجود دارد و شما با هر ذائقه اي كه داشته باشيد، يك غذاي لذيذ در رستوران هاي ازمير پيدا مي كنيد كه هرچه از آن بخوريد، سير نشويد و باز هم دلتان از همان غذا بخواهد! در اين شهر زيبا همه نوع غذا و دسري وجود دارد كه با طعم و عطر بي نظيرشان هوش را از سر هر كسي مي برند! در ادامه بهترين غذاهايي كه مي توانيد در ازمير امتحان كنيد را به شما معرفي مي كنيم.
مزه (پيش غذا)
مزه يا همان پيش غذاي تركي يكي از محبوب ترين خوراكي هاي ازمير است كه به هيچ عنوان نمي توان از آن ساده گذشت. رستوران ينگچ يكي از بهترين رستوران هاي تور ارزان ازمير است كه مي توان در آن يك مزه با كيفيت و لذيذ خورد. در منوي رستوران ينگچ تنوع زيادي از پيش غذاهاي متنوع وجود دارد و در آن مي توان انواع خوراكي هاي خوشمزه را ميل كنيد.

مزه ازمير

غذاهاي دريايي ازمير
معمولا در هر شهر ساحلي تنوع غذاهاي دريايي زياد است، اما ازمير از همه شهرهاي ساحلي تركيه در اين مسئله پيشي گرفته است و غذاهاي دريايي بي نظيري در آن سرو مي شود. به شما توصيه مي كنيم كه با سفر به ازمير به رستوران آكينين يري (مشهورترين رستوران غذاهاي دريايي ازمير) سر بزنيد و يك غذاي خوشمزه دريايي را از منوي جذاب آن سفارش دهيد و از طعم بي نهايت لذيذ آن شگفت زده شويد.

غذاهاي دريايي ازمير

گوزلمه ازمير
گوزلمه يك غذاي ساده سردستي است كه از چند لايه خمير با محتويات مختلف تشكيل شده است. جالب است كه بدانيد در ازمير بيش از 700 مدل گوزلمه طبخ مي شود كه هر كدامشان طعم و مزه مختص به خودشان را دارند. به همين دليل به شما توصيه مي كنيم كه در مدت زمان اقامتتان در ازمير تا مي توانيد انواع مختلف گوزلمه را امتحان كنيد كه بعد از برگشتتان به خانه ديگر نمي توانيد چنين غذايي هايي را در هيچ شهر ديگري در دنيا پيدا كنيد.

گوزلمه ازمير

ماهي كبابي ازمير
اصلا مگر مي شود كه به ازمير سفر كنيد و ماهي كبابي هاي خوشمزه اش را امتحان نكنيد؟ به شما توصيه مي كنيم كه براي اولين وعده غذاييتان در ازمير مستقيم به رستوران دنيز برويد و ماهي كبابي هاي آن را امتحان كنيد. چراكه اين رستوران به خاطر ماهي كبابي هاي لذيذش مشهور شده است و به نوعي بهترين رستوران ازمير براي خوردن ماهي كبابي به حساب مي آيد.

ماهي كبابي ازمير

كاتمر ازمير
كاتمر نوعي خمير كره اي است كه با پنير، جعفري يا گوشت چرخ كرده پر مي شود و طعم بسيار لذيذي دارد. در كشور تركيه كامترهاي اورلا بسيار مشهور است. اورلا يكي از شهرهاي نزديك به ازمير و يكي از جاذبه هاي گردشگري ازمير است كه حدودا به اندازه نيم ساعت رانندگي با ازمير فاصله دارد و كاتمرهاي بسيار خوشمزه اي در رستوران هاي آن طبخ مي شود. به شما توصيه مي كنيم كه اگر در زمان اقامتتان در ازمير زمان كافي داشتيد و هوس امتحان كردن كاتمر به سرتان زد، حتما از اورلا ديدن كنيد و يك كاتمر خوشمزه در رستوران اگنين لاله كاتمرسيسي ميل كنيد.

كاتمر ازمير

اختاپوس كبابي
رستوران ماورا يكي از بهترين رستوران هاي ازمير براي سرو غذاهاي دريايي است. خاص ترين غذاي اين رستوران، اختاپوس كبابي است كه البته شايد خوردن آن براي ذائقه ما ايرانيان كمي سخت باشد! به هر حال اگر دوست داشتيد كه يك طعم جديد را امتحان كنيد، مي توانيد از منوي اين رستوران در ازمير يك اختاپوس كبابي سفارش دهيد!

اختاپوس كبابي

شامبالي
شامبالي يك شيريني خوشمزه است كه از آرد سمولينا، ماست و شكر درست مي شود و در شكر و بادام غلتانده مي شود. يك قنادي به نام مشور هيسارونو شامباليسيسي در ازمير وجود دارد كه از سال 1942 تا كنون اين شيريني هاي خوشمزه را با خامه به فروش مي رساند. توصيه ما به شما اين است كه حتما در مدت زمان اقامتتان در تور تركيه و شهر ازمير اين شيريني هاي خوشمزه را امتحان كنيد.
نان خامه اي ازمير
نان خامه اي يكي از شيريني هايي است كه بين ما ايرانيان محبوبيت بسيار زيادي است. اما طعم همه شيريني خامه اي هاي زندگيتان را فراموش كنيد و شيريني خامه اي قنادي ريحان پاستانسي را در ازمير امتحان كنيد. در اين قنادي نان خامه اي هاي بسيار خوشمزه اي درست مي شود كه روي آن ها سس شكلات هم دارد و طعم و مزه بي نظيري دارند. 

نان خامه اي ازمير

لور تاتليسي
در ازمير قنادي ها و شيريني فروشي هاي بسيار خوبي وجود دارد. يكي از اين قنادي ها قنادي شورتان پاستانسي است كه به خاطر يك نوع شيريني به نام لور تاتليسي شهرت بسيار زيادي در ازمير پيدا كرده است. لور تاتليسي يك نوع شيريني است كه با نوعي پنير به نام پنير لور درست مي شود و در تهيه آن يك نوع شربت شيرين نيز استفاده مي شود و به همين دليل حالت مرطوبي دارد.
گوشت كبابي ازمير
اگر از غذاهاي دريايي خيلي خوشتان نمي آيد، بهتر است كه گوشت كبابي هاي خوشمزه ازمير را امتحان كنيد. براي خوردن يك گوشت كبابي بي نظير در ازمير مي توانيد به رستوران تاواجي رسپ اوستا برويد. در اين رستوران انواع كباب ها، بره كبابي و چنجه هاي بسيار لذيذ طبخ مي شود كه حتما بايد در مدت زمان اقامتتان در ازمير حداقل يكي از آن ها را امتحان كنيد.پيشنهاد ما به شما تور لحظه آخري ازمير است. براي رزرو تور ارزان ازمير مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.

گوشت كبابي ازمير

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۵:۳۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی