مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

هشدار! بدون خواندن اين مطلب به چين سفر نكنيد!
براي تجربه يك اقامت خوب در چين، بايد يك سري نكات را قبل از سفر به چين بدانيد و با آگاهي كامل بار سفر را به مقصد كشور عجايب ببنديد! يك سري مسائل خاص در چين وجود دارد كه ممكن است ندانستنشان باعث شود به دردسر بيفتيد! اما نگران نباشيد، در ادامه شما را با اين نكات ضروري آشنا خواهيم كرد.

سفر به چين

هرچه زودتر براي دريافت ويزاي چين اقدام كنيد
بهتر است كه هرچه زودتر مراحل مربوط به اخذ ويزاي چين را طي كنيد تا برنامه هاي سفريتان به تعويق نيفتد. براي اخذ ويزاي چين و رزرو تور چين مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد تا راحت تر و سريع تر بتوانيد به چين سفر كنيد. 

سفر به چين

قبل از سفر به چين يك وي پي ان روي تلفن همراهتان نصب كنيد
جالب است كه بدانيد وب سايت هايي مثل گوگل، فيسبوك و يوتيوب در چين فيلتر هستند و به همين دليل ممكن است بدون داشتن وي پي ان در چين به مشكل بخوريد و نتوانيد اطلاعات ضروريتان را از گوگل دريافت كنيد. به هر حال اگر فكر مي كنيد كه در مدت زمان اقامتتان در تور چين به سايت گوگل نياز پيدا مي كنيد، بهتر است كه يك وي پي ان براي خودتان دانلود كنيد.
در چين انعام ندهيد!
فرهنگ انعام دادن در چين وجود ندارد. البته يك سري از رستوران هاي چين مبلغي را تحت عنوان هزينه سرويس به مبلغ صورتحسابتان اضافه مي كنند. اما گذشته از اين مبلغ، نيازي نيست كه به خدمه رستوران انعام دهيد.

سفر به چين

در چين از آب شير نخوريد!
حتي خود مردم  كشور چين نيز از آب شير ميل نمي كنند و شما هم نبايد اين كار را انجام دهيد. در آب شيرهاي چين حاوي سطح نامناسبي از ذرات فلزات سنگين هستند و به همين دليل خوردن آن توصيه نمي شود. البته مسواك زدن با اين آب اصلا اشكالي ايجاد نمي كند، اما بهتر است كه از آن به عنوان آب آشاميدني استفاده نكنيد. خوشبختانه آب معدني در چين به راحتي يافت مي شود و قيمت آن نيز ارزان است.

در چين از آب شير نخوريد

در بازارهاي چيني براي تخفيف گرفتن چانه بزنيد، اما در فروشگاه هاي چيني نه!
شايد شما هم از دوستان و آشناياني كه تجربه سفر به چين را داشته اند، شنيده باشيد كه بايد هميشه براي خريد در چين چانه بزنيد! اما اين كار درست نيست!در واقع چانه زدن در بازارهاي چين از الزامات خريد است! اما در فروشگاه هايي كه تگ قيمت دارند، تخفيف گرفتن بي ادبي تلقي مي شود! پس بهتر است كه در چنين فروشگاه هايي قيمت اجناس را بررسي كنيد و اگر به نظرتان قيمت زيادي داشتند، از خريد صرف نظر كنيد و براي گرفتن تخفيف تلاشي نكنيد!

بازارهاي چيني

كمربند ايمني را در تاكسي هاي چين فراموش نكنيد
بستن كمربند ايمني در چين هنوز رايج نشده است! اما توصيه ما به شما اين است كه به محض سوار شدن در تاكسي هاي چين هرچه سريع تر كمربند ايمني خودتان را ببنديد، چراكه هرج و مرج خيابان هاي چين به شدت زياد است و بستن كمربند ايمني براي سلامتيتان ضروري است! پس حتي اگر راننده تاكسي شروع به تعريف از دست فرمان خودش كرد هم به حرف او گوش ندهيد و كمربند ايمني خود را ببنديد!

تاكسي هاي چين

در چين هميشه يك فتوكپي از پاسپورت و ويزايتان را همراه خود داشته باشيد
كارمندان هتل ها در چين موظفند كه اطلاعات پاسپورت شما را به پليس ارائه كنند. اما گذشته از اين مسئله ممكن است كه يك پليس در خيابان جلوي راهتان را بگيريد و مدارك شناساييتان را درخواست كند. پس بهتر است كه هميشه يك فتوكپي از تمامي مداركتان داشته باشيد تا در چين با مشكل مواجه نشويد.
آماده باشيد كه درست مثل يك سلبريتي و افراد مشهور با شما برخورد شود!
با اينكه سالانه ميليون ها توريست خارجي از چين بازديد مي كنند، اما هنوز اين مسئله براي مردم چين عادي نشده است و هنوز كه هنوزه با ديدن يك چهره خارجي گل از گلشان مي شكفد! پس اصلا تعجب نكنيد اگر مردم چين از شما درخواست كردند كه با شما در خيابان عكس بگيرند! جالب است كه بدانيد مردم چين براي خنديدن در عكس به جاي "سيب" در فارسي و "چيز" در انگليسي، عبارت "كيزي" به معناي بابونه را به كار مي برند تا لبانشان در عكس خندان به نظر برسد! پس اگر عبارت كيزي را در چين شنيديد، بدانيد كه بايد اين عبارت را تكرار كنيد و در عكس خندان ظاهر شويد!
اميدواريم كه اين مطلب توانسته باشد به شما براي تجربه يك اقامت آگاهانه در چين كمك كند! براي رزرو تور چين مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد و يا به راحتي رزرو آنلاين بليط هواپيماخود را به هر نقطه از جهان در وب سايت مهرپرواز انجام دهيد. 

تاكسي هاي چين

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۰:۲۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی