مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بهترين فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول
بازار بزرگ استانبول به عنوان يكي از بزرگترين بازارهاي سرپوشيده جهان مساحتي بالغ بر ده ها هزار متر مربع دارد. اين بازار به خاطر بزرگي و تعداد زياد فروشگاه هايش جذابيت بسيار زيادي دارد. ولي در عين حال خريد از بازار بزرگ استانبول به خاطر همين متعدد بودن فروشگاه ها و تنوع اجناسي كه دارد، كمي سخت و پيچيده و حتي گاهي گيج كننده است! به همين خاطر اكثر مسافران با بازديد از بازار بزرگ استانبول با يك چالش بزرگ رو به رو مي شوند كه خريدهايشان را از كدام فروشگاه انجام دهند و همين عدم اطلاع باعث مي شود كه زمان زيادي از اقامتشان در تور استانبول به گشت و گذار در فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول اختصاص پيدا كند. به همين دليل ما بهترين فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول را برايتان پيدا كرده ايم و در ادامه به شما مي گوييم كه براي خريد هر نوع جنسي به كدام فروشگاه در بازار بزرگ استانبول مراجعه كنيد و به اين ترتيب بهترين خريد ممكن را در كمترين زمان ممكن انجام دهيد.

بهترين فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول

بهترين فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول براي خريد فرش و قاليچه
يك فروشگاه جذاب به نام فروشگاه سيسكو عثمان (به معناي عثمان چاق) در بازار بزرگ استانبول وجود دارد كه 4 نسل مختلف از يك خانواده آن را تا به حال اداره كرده اند. در اين فروشگاه انواع قاليچه ها از سراسر كشور تركيه به فروش رسانده مي شود و به همين دليل مشهورترين فروشگاه فرش بازار بزرگ استانبول به حساب مي آيد. صاحب اين فروشگاه دانش آكادميكي از انواع فرش دارد  به همين دليل مي تواند به شما براي خريد همه نوع قاليچه از آنتيك گرفته تا مدرن كمك كند. به هر حال به شما توصيه مي كنيم كه اگر قصد خريد قاليچه را داريد، بدون هدر دادن وقتتان مستقيما به فروشگاه سيسكو عثمان در بازار بزرگ استانبول برويد و از بين قاليچه هاي متنوعش يكي را براي خودتان انتخاب كنيد.
يكي ديگر از فروشگاه هاي مشهور فرش در بازار بزرگ استانبول، فروشگاه اتنيكون و شعبه آن فروشگاه دهوكو است. در فروشگاه اتنيكون انواع فرش و قاليچه سنتي و دست بافت كه در آن ها توجه ويژه اي به جزئيات شده به فروش رسانده مي شود، ولي در فروشگاه دهوكو قاليچه هاي مدرن تري با طرح هاي هندسي براي فروش گذاشته شده است. هر دوي اين فروشگاه ها در يك محل از بازار بزرگ استانبول قرار گرفته اند. به همين دليل به شما توصيه مي كنيم كه براي خريد فرش از اين دو فروشگاه نيز به صورت يكجا ديدن كنيد و بعد انتخاب نهاييتان را براي خريد انجام دهيد.

بهترين فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول براي خريد فرش و قاليچه

بهترين فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول براي خريد چرم
در بازار بزرگ استانبول يك عالمه فروشگاه وجود دارد كه در آن ها محصولات چرمي فروخته مي شود. به شما توصيه مي كنيم كه از همه آن ها عبور كنيد و مستقيما به فروشگاه چرم كوج برويد. اين فروشگاه يك فروشگاه خانوادگي است كه از سال 1968 در بازار بزرگ استانبول داير بوده است. در اين فروشگاه انواع چرم، پوست و جنس خز به فروش رسانده مي شود و آنقدر لباس هاي زيبايي دارد كه با برندهايي مثل دلچه اند گابانا و آرماني مقايسه مي شوند.

بهترين فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول براي خريد چرم

بهترين فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول براي خريد منسوجات تركيه اي
براي تجربه يك حمام تركيه اي در منزلتان، بهتر است كه به فروشگاه محصولات طبيعي عبدالله در بازار بزرگ استانبول برويد و از آن صابون طبيعي، حوله 100 درصد نخي، شال دست بافت و ديگر لوازم سنتي حمام را تهيه كنيد. بدون شك اين فروشگاه براي خريد وسايل حمام تركيه اي از همه فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول بهتر است و شما خيلي راحت به محض ديدن اجناس آن از اين مسئله مطمئن مي شويد.
فروشگاه جنيفرز حمام نيز يكي ديگر از فروشگاه هاي خوب بازار بزرگ استانبول براي خريد وسايل حمام است و به يكي از مشهورترين فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول براي خريد حوله، روتختي، روبالشتي، دمپايي، رو ميزي و شال و روسري تبديل شده است. اجناس اين فروشگاه تماما با الياف طبيعي درست شده اند و كيفيت بسيار بالايي دارند.

بهترين فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول براي خريد منسوجات تركيه اي

بهترين فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول براي خريد اجناس آنتيك
فروشگاه سوفا آرت اند آنتيكز در خيابان نوروعثمانيه در خارج بازار بزرگ استانبول واقع شده است و فاصله چنداني با آن ندارد. اين فروشگاه يكي از بهترين فروشگاه هاي آنتيك فروشي استانبول است. در اين فروشگاه همه نوع جنس آنتيكي از عكس چاپي گرفته تا نقشه، از ظرف هاي سراميكي گرفته تا هنر هاي ميناتوري، خطاطي و حتي قاليچه هاي آنتيك و آثار هنري معاصر تركيه اي و اجناس نقره به چشم مي خورد.  از همه مهمتر اينكه صاحبان اين فروشگاه يعني آقاي كاشف بي و همسرش خانم ديلك به قدري دوست داشتني هستند كه صحبت با آن ها روزتان را مي سازد!

بهترين فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول براي خريد اجناس آنتيك

در فروشگاه اسكي فاين آرتز اند آنتيكز (فروشگاه هنرهاي زيبا و آنتيك اسكي) در بازار بزرگ استانبول نيز كلكسيون بسيار ارزشمند و زيبايي از دوران امپراتوري عثماني وجود دارد كه شامل نقاشي، تخته نرد، زيورآلات، آثار خطاطي، قليان و پيپ و بسياري از ديگر اجناس آنتيك مي شود. اين فروشگاه به قدري جذاب است كه احتمالا در همان ابتداي كار و قبل از ورود به فروشگاه، در مقابل ويترين آن ميخكوب خواهيد شد! اگر شما هم قصد سفر به استانبول و بازديد از فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول را داريد، مي توانيد براي رزرو تور استانبول با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.

بهترين فروشگاه هاي بازار بزرگ استانبول

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۰:۲۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی