مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

شهر چشمه در تركيه
مطمئنيم كه شما در مورد جاذبه هاي گردشگري ازمير تا به حال مطالب زيادي خوانده ايد و شنيده ايد، اما بايد بدانيد كه جاذبه هاي توريستي ازمير محدود به اماكن توريستي داخل شهر ازمير نمي شود! يك شهر زيبا به نام چشمه در فاصله 1 ساعته از ازمير وجود دراد كه به قدري جذاب است كه معمولا توريستان زيادي را از سراسر جهان به خود جذب مي كند. در ادامه به شما نشان مي دهيم كه چرا اين شهر تا اين حد توريستي شده است و چرا همه بازديدكنندگان آن عاشق و دلباخته اين شهر كوچك تركيه اي مي شوند! اين مطلب را بخوانيد تا با 5 تفريح جذاب چشمه كه شما هم با تجربه آن ها مطمئنا عاشق چشمه تركيه خواهيد شد، آشنا شويد.

 شهر چشمه در تركيه

وجود شهر آلاچاتي در نزديكي شهر چشمه تركيه
شهر كوچك و زيباي آلاچاتي كه در سال 2010 در روزنامه نيويورك تايمز رتبه هشتم را ميان 31 مكان ديدني كره زمين كسب كرد، در ساحل غربي ازمير واقع شده است و در نزديكي شهر چشمه تركيه واقع شده است. همين شهر كوچك با شهر بدروم براي كسب مقام شيك ترين تفرجگاه ساحلي درياي اژه در حال رقابت هستند و همين رقابت نشان از جذابيت هاي وصف نشدني شهر چشمه تركيه دارد. به شما توصيه مي كنيم كه حتما با سفر به تركيه از شهر آلاچاتي در نزديكي شهر چشمه و بوتيك هاي زيبا و رستوران هاي محلي آن ديدن كنيد و در صورت تمايل در يكي از خانه هاي سنتي سنگي آن اقامت كنيد تا روحتان از نو جوانه بزند و آرامش وجودتان را در بر بگيرد. جالب است كه بدانيد با همه امكانات رفاهي و تفريحي كه در اين شهر كوچك تعبيه شده است، باز هم صفا و صميمتي وصف نشدني در آن حفظ شده است و دنيا دنيا آرامش را براي هر توريستي به ارمغان مي آورد.

 شهر آلاچاتي در نزديكي شهر چشمه تركيه

برگزاري فستيوال گياهان آلاچاتي در شهر چشمه تركيه
يك فستيوال جذاب هر ساله در اول ماه آپريل در آلاچاتي برگزار مي شود كه در آن انواع و اقسام گياهان منطقه به نمايش عموم گذاشته مي شود و رستوران هاي محلي آن غذاهاي مخصوصي سرو مي كنند. با شركت در اين فستيوال محلي مي توانيد در خيابان هاي جذاب شهر آلاچاتي در نزديكي شهر چشمه قدم بزنيد و يك عالمه غذاي گياهي خوشمزه ميل كنيد و گياهان مورد علاقه خود را خريداري كنيد. همچنين مي توانيد در سمينارهاي مربوط به اين فستيوال جذاب كه موضوعشان حول محور فوايد گياهان مي چرخد، شركت كنيد و يا به كلاس هاي آموزش جمع آوري گياهان و يا كلاس هاي آشپزي غذاهاي تركيه اي بپيونديد. يك رويداد سه روزه نيز تحت عنوان تيستينگ آلاچاتي در اين شهر جذاب هر ساله در اواخر ماه آپريل ( فروردين) برگزار مي شود كه در آن ورك شاپ هاي پخت نان، سمنيارها، مهماني ها، جلسات گفتمان؛، كنسرت ها و ورك شاپ هاي محلي آشپزي برگزار مي شود و براي دوستداران و علاقه مندان به مسائل فرهنگي و آشپزي يك رويداد عالي و جذاب محسوب مي شود. 

فستيوال گياهان آلاچاتي در شهر چشمه تركيه

امكان موج سواري در شهر چشمه تركيه
آب هاي اطراف شهر چشمه و آلاچاتي به بهشت موج سواران معروف شده اند و دليلش هم مشخص است! آب هاي آبي رنگ درياي اژه و بادهاي مداومش باعث شده است كه سواحل چشمه به بهترين نقطه تركيه براي تجربه موج سواري تبديل شود.به همين خاطر اصلا جاي تعجب ندارد اگر بگوييم كه تعداد زيادي از ورزشكاران و ورزش دوستان از سراسر جهان عاشق شهر چشمه هستند و سفر به چشمه را در ليست برنامه هايشان قرار داده اند! اگر شما هم دوست داريد كه اين ورزش آبي مهيج را تجربه كنيد، حتما به سفر به چشمه تركيه به صورت جدي تري فكر كنيد. 

موج سواري در شهر چشمه تركيه

برگزاري مسابقات ماهيگيري در شهر چشمه تركيه
حدودا 8 سال پيش، تعدادي دوست در شهر چشمه دور هم جمع شدند تا مهارت هاي ماهيگيري خود را به يكديگر نشان دهند و به همين خاطر يك تورنمنت ماهيگري كوچك به راه انداختند. همان مسابقه كوچك در طول اين چند سال آنقدر بزرگ شده است به دو دوره مسابقات بين المللي تبديل شده است. اين مسابقات هر ساله صدها ماهيگير آماتور را از سراسر جهان به خود جذب مي كند تا با يكديگر به رقابت بپردازند و همين مسابقات باعث شهرت اين شهر زيبا و دوست داشتني شده است. اين دو فستيوال هر ساله در فصل پاييز برگزار مي شوند و شركت در هر دوي آن ها براي هر ماهيگير آماتوري ممكن است.جالب است كه بدانيد بعد از مسابقات مهماني هاي جذابي در شهر چشمه برگزار مي شود كه در آن ها مي توانيد انواع غذاهاي دريايي را امتحان كنيد و از اجراهاي موسيقي جذاب لذت ببريد تا برندگان مسابقه جايزه خود را دريافت كنند و اين ضيافت جذاب به پايان برسد. همان طور كه گفته شد شركت در اين دوره از مسابقات براي هر شخصي با هر سطح مهارتي ممكن است و اصلا نياز به تخصص خاص و ويژه اي ندارد. شما هم مي توانيد امسال با سفر به چشمه تركيه شانس خود را در اين مسابقات امتحان كنيد و مهمتر از همه در مهماني هاي جذاب آن شركت داشته باشيد.

مسابقات ماهيگيري در شهر چشمه تركيه

وجود شهر باستاني Erythrae در نزديكي شهر چشمه
شهر باستاني  Erythrae (اريترايي) در 22 كيلومتر شمال شرق شهر چشمه تركيه در يك شبه جزيره كوچك واقع شده است. اين شهر باستاني از تپه هاي زيبايي تشكيل شده است و چشم انداز بي نظيري از هر طرف به دريا دارد و وجود همين شهر باستاني زيبا نيز تاثير مضاعفي بر شهرت شهر چشمه تركيه داشته است. به هر حال توصيه ما به شما اين است كه اگر به شهر چشمه استانبول سفر كرديد، حتما از آثار باستاني Erythrae ديدن كنيد و از معابد يوناني آن بازديد داشته باشيد.اگر شما هم به دنبال يك مقصد گردشگري هستيد كه در آن ريلكس كنيد، سفر به چشمه تركيه يكي از بهترين انتخاب هايي است كه مي توانيد داشته باشيد. به هر حال مي توانيد براي رزرو تور تركيه با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد و روانه شهر زيباي چشمه در نزديكي شهر ازمير شويد.

شهر باستاني Erythrae در نزديكي شهر چشمه

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۲:۵۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی