مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چگونه يك روز عالي را در گوموشلوك بدروم سپري كنيم؟
احتمالا شما هم نام بدروم را به عنوان يكي از جذاب ترين شهرهاي توريستي تركيه شنيده باشيد، اما شايد نام گوموشلوك كمتر به گوشتان خورده باشد. خليج گوموشلوك در فاصله نزديكي به بدروم واقع شده است و به نسبت مركز شهر پرهياهوي بدروم آرامش بسيار بيشتري دارد. گوموشلوك در واقع يك روستاي جذاب در اطراف بدروم است كه بيشتر اهالي تركيه اي و محلي ها در آن به تفريح و استراحت مي پردازند. اما به قدري فضاي جذابي دارد كه حيف است از ديد توريستان پنهان بماند. اگر شما هم در سفر به بدروم به دنبال كسب آرامش هستيد، اقامت در گوموشلوك بدروم يكي از بهترين انتخاب هايي است كه مي توانيد داشته باشيد. در ادامه به شما نشان مي دهيم كه چگونه مي توانيد يك روز عالي را در گوموشلوك بدروم سپري كنيد.

گوموشلوك در بدروم

در گوموشلوك كجا اقامت كنيم؟
گوموشلوك يك روستاي ساده و بي شيله پيله است و اقامتگاه هاي آن از هر گونه تجملاتي به دور هستند. يك سري پانسيون ساده كوچك در مقابل ساحل وجود دارد كه مشهورترينشان پانسيون توفيك، حرا و آريبا هستند. اين اقامتگاه ها در واقع يك سري آپارتمان هستند كه ساحل شخصي نيز دارند. اگر هم دوست داريد كه در يك هتل اقامت داشته باشيد،مي توانيد شبتان را در هتل ليمان در گوموشلوك بدروم سپري كنيد. اين هتل از چند كلبه تشكيل شده است و يك رستوران ساحلي جذاب نيز دارد. مهمانان اين هتل مي توانند غذايشان را در اين رستوران ساحلي درست كنار ساحل شخصي هتل ميل كنند و از آرامش فضا استفاده كنند. 

اقامت در گوموشلوك بدروم

در كدام رستوران گوموشلوك بدروم غذا بخوريم؟
يكي از جذاب ترين رستوران هاي گوموشلوك رستوران ليمون است. تمامي غذاهاي رستوران ليمون با مواد اوليه تازه طبخ مي شوند و بسيار لذيذ و البته سالم هستند. اين رستوران يك باغ سرسبز نيز دارد و يكي از زيباترين چشم اندازهاي غروب خورشيد را به مهمانانش مي دهد. كافي است كه يكي از ميزهاي رستوران گوموشلوك را رزرو كنيد و در حال تماشاي غروب خورشيد يك شام خوشمزه تركيه اي ميل كنيد و از طعم بي نظير آن شگفت زده شويد.
اگر هم دوست داريد كه ميزتان درست كنار آب قرار بگيرد، مي توانيد به رستوران ميموزا در گوموشلوك بدروم برويد. البته قيمت غذاهاي اين رستوران به نسبت بالا تر است، اما ارزشش را دارد. چراكه اين رستوران درست در ساحل واقع شده است و دكوراسيون رستوران، تماما دست ساز است و با كدو تنبل هاي خشك شده و گل تزئين شده است و كاملا حال و هواي تابستاني دارد. به شما توصيه مي كنيم كه در اين رستوران ماهي تازه و مزه (پيش غذاي تركيه اي) سفارش دهيد و ساعتي را با آرامش كامل در كنار دريا سپري كنيد.
اگر هم به دنبال يك رستوران ارزان در گوموشلوك هستيد، بهتر است كه به رستوران سوگان ساريمساك برويد. اين رستوران درست در ساحل گوموشلوك واقع شده است و انواع غذاهاي خانگي كلاسيك تركيه اي را هم براي وعده ناهار و هم براي وعده شام سرو مي كند. به هر حال اين رستوران هم جزء رستوران هاي خوب گوموشلوك است و واقعا خوردن غذا با چشم انداز غروب خورشيد، در حالي كه ميزتان فقط چند قدم با آب فاصله دارد، تجربه بسيار دل انگيزي است. مخصوصا اگر غذايتان هم بسيار لذيذ و خوش طعم باشد! 

رستوران گوموشلوك

از گوموشلوك بدروم چه سوغاتي تهيه كنيم؟
همين كه پايتان به گوموشلوك بدروم برسد، با يك بازار سرباز مواجه مي شويد كه در آن انواع و اقسام سراميك هاي دست ساز، كدو تنبل هاي خشك شده، انواع سوغاتي، زيورآلات و ... به فروش رسانده مي شوند كه هر كدامشان برايتان يادبودهاي خوبي براي يادآوري خاطرات خوش اقامت در گوموشلوك خواهد بود و مطمئنا با هر بار ديدنشان در خانه، لبخند به روي لبانتان خواهد آمد و از حسن انتخابتان براي اقامت در گوموشلوك بدروم احساس رضايت خواهيد كرد.البته يك شيريني خوشمزه نيز در گوموشلوك درست مي شود كه لوكوم نام دارد. لوكوم يك شيريني تركيه اي است كه با خمير درست مي شود و در يك شربت غلطانده مي شود و نوعي راحت الحلقوم محسوب مي شود. اين شيريني در گوموشلوك بدروم با طعم پرتقالي درست مي شود و يكي از بهترين سوغاتي هاي گوموشلوك بدروم محسوب مي شود. به شما توصيه مي كنيم كه در گوموشلوك بدروم طعم اين شيريني را امتحان كنيد و اگر با ذائقه تان جور در مي آمد، كمي از آن را به عنوان سوغات گوموشلوك بدروم تهيه كنيد.

گوموشلوك

در گوموشلوك بدروم چه تفريحاتي مي توانيم داشته باشيم؟
مسلما يكي از جذاب ترين تفريحات گوموشلوك اين است كه خيلي ساده تمام روز خود را در ساحل سپري كنيد و به استراحت بپردازيد. اما اگر خيلي اهل سكوت و آرامش نيستيد و به دنبال يك تفريح مهيج تر هستيد، مي توانيد با يك تور قايقراني در گوموشلوك بدروم همراه شويد و به دل دريا بزنيد. اين تورهاي قايقراني هر روز ساعت 11 صبح از اسكله گوموشلوك حركت مي كنند. اين تورها از جزاير كوچك نزديك به گوموشلوك بدروم نظير جزيره كوچوك كرميت، جزيره بويوك كرميت، جزيره چاووش و جزيره چاتال بازديد دارند و معمولا در ساعت 6 بعد از ظهر به گوموشلوك بر مي گردند. اين تورها شامل ناهار نيز مي شوند و همراهي با آن ها ايده خوبي براي تفريح در گوموشلوك بدروم براي مسافران ماجراجو است.اگر شما هم تصميمتان را براي سفر به بدروم گرفته ايد، مي توانيد براي رزرو تور لحظه آخري بدروم با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.

گوموشلوك بدروم

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۲:۵۸ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی